1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie Van der Vaart eigenlijk wel wat voor Juventus. Ik neem aan dat Del Piero niet meer zo lang meegaat daar, en daarvoor is Rafael eigenlijk de ideale opvolger. Een echte leider vlak achter de spitsen.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Maar barca heeft toch eigenlijk gewoon behoefte aan 2 vleugelverdedigers en 1 of 2 centumverdedigers?? Er van uitgaande dat Thuram en Zambrotta vertrekken. En Millito is natuurlijk 9 mnd eruit.

Ik zou dan gaan voor Collocini en Pique. Collocini zou eventueel ook op de rechterflank kunnen. En ze hoeven allebei niet echt veel te kosten. En Pique kan je makkelijker op de bank zetten.

Mooiste zou natuurlijk Carvalho zijn. Maar denk niet dat Cheslki hem laat gaan voor weinig.

Dan nog Alves of Lahm erbij.

Denk je alleen niet dat Valencia een absurd hoog bedrag voor Villa gaat vragen??

Wat is het budget eigenlijk van Barca om aan spelers te spenderen??

Ik zou Kaka ook lekker laten waar die is. Zeker als je vd Vaart en Diego kan halen.

Wat vind je trouwens van Eto'o?? Verkopen of houden? Hele goede spits alleen echt een storende factor. Ik zou hem verkopen.

Edit:

Net van voetbalzone vandaan:

Groot gelijk. Overschatte voetballer. Goeie traptechniek maar erg lui. Hadden hem al veel eerder weg moeten doen.

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waarom 2 vleugelverdedigers? Als Zambrotta gaat, dan moet die gewoon vervangen worden. Centraal is er meer noodzaak aan 2 nieuwen, omdat Thuram inderdaad weg gaat, en Milito inderdaad 9 maanden moet toekijken. Carvalho vind ik een kwal, hoeft van mij niet te komen.

Hoeveel geld ze kunnen spenderen? Nou die halve finale CL heeft wel veel geld opgebracht, en verkopen van een hoop spelers zal ook wel wat in het laatje brengen. Ik denk wel dat er een aardig bedrag ter beschikking komt te staan.

Over Eto'o heb ik het hier al eens gehad. Zorgt voor te veel onrust, en heeft een te groot ego. Mooie rode strik eromheen en weg ermee.

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    2 omdat Zambrotta waarschijnlijk weggaat en ze volgens mij ook Sylvhino weg willen doen.

Pique is zo goed als zeker toch? Voor 5 miljoen dacht ik ergens te lezen.

Ach we zullen het allemaal straks wel zien. Het wordt een spannende zomer.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Defour blijft bij standard het volgende seizoen...
    En hij heeft inderdaad zijn contract verlengd ,maar dat stelt op zich niets voor...
    Hij heeft zelf aangegeven dat hij absoluut met standard zijn kans wil wagen in de champions league...
    Hij laat er zelfs de selectie van het nationaal beloftenelftal voor de olympische spelen voor vallen om standard in de voorronde van dienst te kunnen zijn...
    En als Defour zoiets zegt ,doet hij het ook...
    Tenzij standard zich niet voor de poules van de CL kan plaatsen,en dan zou Defour wel eens tijdens de eindejaarstransferperiode kunnen verkassen..

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Kan nog eens knap lastig worden zondag.. Hoe zullen ze dan denken jullie gaan spelen?

--------------Stekelenburg------------
    Silva-----Heitinga-----Kuffour/Lindgren-----Slijngard
    Gabri-----De Jong/Perez-----Davids
    Rommedahl-----Huntelaar-----Suarez

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Goede zaak in ieder geval. Koevermans, Jaliens, Oerbie en Maduro had ik zelf ook nog in gedachten als afvallers.

Ook dat Boulahrouz alsnog bij de selectie zit. Volgens mij kan hij (mits fit) een moordenaarsduo vormen met Heitinga in het centrum. Kan nog leuk worden. Nu moeten er dus nog twee veldspelers en één keeper (Boschker in ieder geval) afvallen.

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lahm blijft bij Bayern, dus die kunnen de Barçafans hier van hun lijstje schrappen. Vind het sowieso maar een overschatte voetballer. Kun je beter voor Alves gaan. Of gewoon Zambrotta houden. Die is beter dan allebei.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Deze hoort eigenlijk hier thuis:

Soms raak ik een beetje in de war van die 2 topics.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Boulahrouz is welkom, dan zou je met Heitinga, de Cler en Boulah een een flinke verdediging hebben. Wie zou dan de 4e man achterin moeten worden volgens jullie? Bouma, Ooijer en Matthijsen vind ik het eigenlijk niet waard, Gio zie ik liever een controlerende rol op het middenveld krijgen.

Wat is nu eigenlijk de voorlopige selectie?

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Melchiot natuurlijk. Doet het redelijk in het Nederlands Elftal.

dus zo:

Melchiot--Boulahrouz--Heitinga--De Cler

Matthijssen wil ik er NIET in.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Matthijssen is toch slecht, liet iedere keer weer z'n man lopen..

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik denk niet echt dat er een rol voor gio op het middenveld is, maar dan moet je sowieso 4-4-2.

............robben....van nisteltoot
    ...........................................
    ...................sneyder
    van der vaart..........van persie
    .....................Gio..................
    ...........................................
    de cler - boulah - heitinga - melchiot

de aanval is een twijfelgeval.
    je kan ook kuyt op rechtshalf zetten en van persie voor robben, of voor vdvaart/sneyder...

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Volgens mij juist Van Persie voor en Robben op de plaats van van Persie.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Maar we gaan geloof ik toch in een 4-5-1(4-2-3-1) opstelling spelen:

---------------Van der Sar-------------
    --Melchiot-Boulahrouz-Heitinga-De Cler--
    ----------Gio-----Sneijder--------------
    -Van Persie--Van der Vaart---Robben---
    ------------Van Nistelrooy-------------

Sneijder misschien in een controlerende rol? Ik bedoel bij Ajax veroverde hij ook zelf altijd de bal en kwam hij hem zelf halen vanuit de verdediging. Zou de opbouw wel verbeteren denk ik. Robben er weer in, die is wel in vorm de laatste tijd. Van Persie weet ik niet zo goed, zou ook centraal kunnen spelen, volgensmij wil hij dat zelf liever.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahaha Huntelaar een bevuiler! :lol:

Het moet niet gekker worden. Tuurlijk, Huntelaar heeft wel eens een elleboog gegeven (bewust of onbewust), maar toch niet zeker elke keer als hij springt, kom nou zeg. Zoals Huntelaar het zegt, het is een natuurlijk beweging om je armen juist NIET langs je lichaam te houden bij het zo hoog mogelijk springen. Het is nou eenmaal een risico als je een luchtduel aangaat. Net als dat je de bal tegen je hand kan krijgen als die tegen je aan wordt geschoten en je hebt je handen niet op de rug.

Laatst bewerkt: 17 mei 2008
  17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie liever Bouma op links dan De Cler. Bouma heeft elke competitiewedstrijd van Aston Villa gespeeld dit seizoen, vind ik prima aanvallend en redelijk verdedigend. Het liefste zie ik Heitinga en Boulah dan is het centrum en Melchiot op rechts.

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het is sowieso niet echt professioneel om namen te gaan noemen. En dan net voor de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor Ajax. Is die Uilenberg toevallig afkomstig uit het oosten van het land? :confused:

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, hij heeft volgens mij ook nog ooit bij FC Twente gewerkt. Een heleboel scheidsrechers komen uit de buurt van Twente (Haverkort, Nijhuis, Blom dacht ik ook en nog wel meer).

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is inderdaad een tukker ja...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina