1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Jol officieel gepresenteerd bij HSV

Hamburger SV heeft vanmiddag middels een persconferentie de komst van Martin Jol officieel gemaakt. De Hagenaar tekent een contract voor twee seizoenen en volgt bij de Duitsers de naar PSV vertrekkende Huub Stevens op.

Dietmar Beiersdorfer, technisch directeur van HSV, liet op de persconferentie weten dolblij te zijn met de komst van de oud-trainer van onder meer RKC Waalwijk en Tottenham Hotspur. "Wij zijn blij dat we met Martin Jol een absolute vakman hebben binnengehaald."

Ook de 52-jarige Jol zelf, die Zeljko Petrovic meeneemt als eerste assistent, reageerde gelukkig op zijn aanstelling bij de ambitieuze subtopper. "Meer kan ik me niet wensen", zo tekende de Telegraaf op uit zijn mond.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat zal Jol blij zijn dat hij niet naar Ado is gegaan :+

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die Dani Alves:lol:

EDIT: Nog 1. :+

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn dit van der Vaart tafferelen of gaat die echt naar Barca?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Eerste ziet er een beetje fake uit, kijk dat arm achter Alves aan zijn linkerzijde.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    ???

Maar of hij komt, geen idee. Afwachten. De interesse is er. Ze willen alleen zo onwerkelijk veel geld vangen voor een rechtsback...

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een schaduw.

Over Del Piero: ik vind het de beste Italiaanse spits die er rondloopt, hij heeft een grote bijdrage geleverd aan de Italiaanse WK-overwinning, dus is zijn oproep wat mij betreft meer dan logisch. Alleen hoor je niet zo veel over hem omdat het geen 23-jarige aanvaller met een mediahype is.

Laatst bewerkt: 22 mei 2008
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Ik bedoelde dit, vind het er een beetje raar uitzien. Voor de rest zie je niks. Maarja, ik zal het wel fout hebben. :+

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zijn arm is gewoon gebogen.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nee dat is idd duidelijk een andere arm

kijk maar goed.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Duidelijk een andere arm? Wtf, waar hebben jullie het over? Gewoon schaduw, een gebogen arm, duim zit aan de goede kant, verhoudingen kloppen, er staat niemand achter; het is gewoon zijn arm.

Maar wat is er bijzonder aan die arm? Wat boeit het of het zijn arm is of die van iemand anders? En wat zegt het überhaupt dat die zakkenroller naast een Barçashirtje poseert?

Over nutteloze discussies gesproken...

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon zijn eigen arm ja, die schaduw lijkt misschien wat recht waardoor sommigen hier denken dat het een andere arm is.

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nog een PSV shirt. Denk dat ik ook eens op de foto ga en hem op internet zet om daarna meteen een contract aangeboden te krijgen. :emo:

Nerazzurri's post +1.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kut Rutten, hij wil Engelaar, Douglas en nu ook nog Suarez of Sulejmani. :mad: Het zou echt tekenend voor de laatste jaren zijn als Suarez nu al naar het buitenland vertrekt.

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Suarez gaat echt niet naar Schalke, hij is zowiezo net bij Ajax en doet het daar prima. Hij ontwikkelt zich steeds beter bovendien. Sulejmani gaat denk ik niet naar Schalke, die blijft bij Heerenveen of gaat naar Ajax/Feyenoord.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Was toch hetzelfde vorig jaar bij Groningen:confused: Denk trouwens zelf ook niet dat hij al vetrekt maar de redenen die je noemt gaan niet echt op;)

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is er tenminste 1 die z'n dochter goed opvoed8)

[yt]ArCpHM9-jJc[/yt]

haha die Kuijt baalt als een stekker nu, die ken daijk ook wel fluiten naar z'n EK :+..

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Triest gezeik aan het einde...Ze blijven altijd gefrustreerde gassies daar in 010.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Haha geweldig :D

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wel grappig dat waarschijnlijk Kuyt dit zijn dochter heeft aangeleerd terwijl Feyenoord al een paar jaar zwaar ondermaats speelt en vooral slecht presteert. En Kuyt heeft dit seizoen zelf ook al helemaal geen prijzen gepakt... Maarja goed, het is een klein kind.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina