1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 17]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 13 mrt 2008.

?

Wie wint de Champions League?

1. Arsenal FC

17 stem(men)
    16,2%
  2. Liverpool FC

13 stem(men)
    12,4%
  3. AS Roma

4 stem(men)
    3,8%
  4. Manchester United

49 stem(men)
    46,7%
  5. Schalke04

0 stem(men)
    0,0%
  6. FC Barcelona

10 stem(men)
    9,5%
  7. Fenerbahçe

2 stem(men)
    1,9%
  8. Chelsea

10 stem(men)
    9,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Roemenie kan wel stunten denk ik, maar vriendschappelijke wedstrijden zeggen natuurlijk niks. Denk zelf dat het Duitsland of Frankrijk wordt.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De Interfans ook niet. Zambrotta is een geweldige back en dat gun ik stinkmilan niet.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Lees wel dat ze met 4-0 van Montenegro hebben gewonnen. Naar mijn weten is er amper iemand van het oude Servië/Montenegro naar het team van Montenegro gegaan.

Maar goed, oefenwedstrijdjes zeggen niks. Griekenland verloor in 2004 met 4-0 van Nederland in een oefeninterland, en ik zou zweren dat ze aan het eind van de rit iets zilverkleurigs omhoog hielden.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nuovo allenatore: Josè Mourinho all'Inter
    Lunedì, 02 Giugno 2008 14:27:54

MILANO - F.C. Internazionale annuncia l'arrivo di Josè Mourinho. Il tecnico portoghese ha firmato un contratto triennale e lavorerà, al nuovo progetto nerazzurro dei Campioni d'Italia, con i collaboratori Rui Farias, Silvino e Andrei Villas Boas. Il vice allenatore sarà Giuseppe Baresi, una carriera all'Inter, attualmente dirigente del Settore Giovanile.

Bron: www.inter.it

:cool:

Guiseppe Baresi assistent :)

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    tsja, ik vind het maar triest als je je coach ontslaat die je net kampioen heeft gemaakt. maar heb btw niks tegen mourinho.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als je Inter dit seizoen hebt gevolgd is het zeer begrijpelijk dat Mancini is weggestuurd. De rek was er niet, de chemie was weg, hoe je het noemen wil. Gelukkig was de voorsprong halverwege zo groot dat zelfs met het in de tweede seizoenshelft vertoonde spel de scudetto nog werd binnengesleept. Maar vraag niet hoe. Het was afzichtelijk de laatste maanden, de selectie is in stukken gevallen, iedereen heeft ruzie met elkaar gehad, Mancini stapte ineens op na het debacle tegen Liverpool, hij heeft ruzie gehad met Moratti en het ergste van alles was nog dat het frivole, aanvallende Inter van de laatste jaren ineens weer een laffe ploeg vol achteruitlopende spelers was omdat Mancini de ballen niet had om in slechte tijden aan te blijven vallen. Hij heeft het volledig over zichzelf afgeroepen en heeft bewezen het tij niet meer te kunnen keren. Conclusie: wegwezen, tijd voor een nieuw beleid.

En, zoals gewoonlijk bij Inter, zijn de eerste problemen al aan de horizon verschenen voordat Mourinho überhaupt getekend heeft. Materazzi en Balotelli dreigen te vertrekken als ze geen eerste team garantie krijgen.

Stelletje verwende kutkinderen zijn het ook. Materazzi mag weg, die heeft een waardeloos seizoen gedraaid en is bijna 35, Balotelli is 17 for fuck sake... Met alle respect, maar wat denkt die jongen? :lol:

Ik vraag me af of Mourinho dit stelletje ongeregeld kan 'managen'.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Debacle tegen Liverpool? Het is geen schande om uitgeschakelt te worden door Liverpool in Europacup's hoor.

Hoewel, de manier waarop was dan wel weer een beetje...nja, vul maar in.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Grant is ook kansloos ontslagen, hij was de kampioen van 2008. de matige start van het seizoen en de uitschakeling in alle tournooien ( op CL na dan) heeft ervoor gezorgt dat Grant geen prijs kon pakken, hij heeft bijna alles gewonnen en wordt gewoon uit de laan gestuurd. geweldige coach vind ik het.

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inter kreeg twee zwaar onterechte rode kaarten (uit en thuis een), een mazzelgoal van Kuyt tegen in de laatste minuut, en nog een onmogelijk schot van Gerrard in blessuretijd, Mancini diende z'n ontslag in in alle emotie en sindsdien heeft Inter geen fatsoenlijke pot meer gevoetbald.

Dus ja, het was wel een debacle. Vooral omdat het de zoveelste keer was dat het niet lukte in de CL. Twee maanden eerder was Inter zeker een maat te groot geweest voor Liverpool.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij pruimden de spelers hem niet. En volgens mij deed Grant ook vrij weinig aan coachen8)

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Klopt, want dat deed Henk :+

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.877
    18 Miljoen.. wow 8)

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja ik las het net, 18 miljoen voor een speler uit de eredivisie. Lijkt mij echt geweldig als die komt! :D

14. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja laten ze hem gewoon halen, al sta ik meer te wachten op een goede verdediger. Ajax scoord heel veel maar krijgen te makkelijk goals tegen, waar ligt dan je zwakte ? Als ik me goed kan herineren hebben ze nog zat geld van dhr sneijder en babel, dus laat ze a.u.b een keer een ajax waardige opvolger kopen. (Kennedy, Rommedahl, collin XD enz. )

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt ronduit belachelijk. 18 miljoen?? Wat denkt Heerenveen wel niet? De hoogste binnenlandse transfer tot nu toe staat op 9 miljoen voor Klaas-Jan Huntelaar. Dat record willen ze ff gaan verdubbelen ofzo? Voor een speler die een half jaar heeft gepresteerd? Ik denk dat het redelijk rond is, Heerenveen heeft al een nieuwe spits binnen dus dat zou erop kunnen wijzen dat hij de vervanger is van Sulejmani.

Edit:

Zat er aan te komen. Leonardo was een twijfelgevalletje. Opvallend is dat Delorge, Luque en Krohn-Dehli wel mogen blijven.

Laatst bewerkt: 3 jun 2008
  16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax neemt wel een enorm risico als ze 18 miljoen gaan bieden.. Sulejmani heeft talent dat kan je wel zien, maar hij heeft maar een half jaar gepresteerd. Om dan gelijk 18 miljoen neer te leggen lijkt me wat te veel. Misschien kan hij de druk van een topclub niet aan. Ben benieuwd.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind 18 miljoen zwaar overdreven voor een speler die eigenlijk nog niets bewezen heeft. Hij speelt goed bij Heerenveen, maar voor 18 miljoen kun je spelers kopen die al heel wat meer gepresteerd hebben. Ik begrijp er niet zoveel van, koop een verdediger, scoren lukt prima bij Ajax.

Leo mag van mij ook wel weg, hij heeft het gewoon niet meer. Dat Luque wel mag blijven zie ik persoonlijk wel zitten. Dat hij afgelopen seizoen bijna niet in aktie kwam vond ik al wat vreemd. Als ik hem zag spelen dan was er duidelijk meer kwaliteit dan de spelers die wel in het veld stonden voor hem in de plaats.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Heerenveen wil Sulejmani eigenlijk niet kwijt dus begrijpelijk dat ze de hoofdprijs vragen want als Ajax geen 18 miljoen voor hem over heeft, heeft een of andere europeese club dat wel

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog niet zeker. Het is pas 3 juni, er zullen nog zat spelers kunnen nokken de komende maand.

En over Sulejmani; twijfelgeval. 18 miljoen is zeer veel geld voor een club die driemaal CL misloopt. Het is een gok, maar misschien is hij het wel waard, wie weet. Ik ben in ieder geval blij om te zien dat Ajax actief op zoek is naar versterkingen en eindelijk een beetje "schijt" aan transfersommen begint te krijgen.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Belachelijk veel geld voor een speler die er zeker nog lang niet is, Babel ging weg voor minder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina