1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Nieuwe Ajax shirt.:emo:

Op Ajax.tv staat hetzelfde shirt in de banner bovenin, dus het zal wel kloppen...

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag hem ook staan ja. Laten we hopen dat ie nep is ofzo. :{ Wat nog wel eens best zou kunnen want ik zie de 2 sterren niet boven het embleem ??

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Bah, wat een lelijk shirt. Alhoewel deze foto er wat beter uitziet. Trouwens, deze heeft een andere kraag. Ook het logo is anders.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2008
  4. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is die van vorig jaar alleen dan met Aegon erop. Een photoshop dus, nee jammer genoeg is het eerder gepostte shirt het nieuwe thuisshirt...

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat ziet er echt vreselijk goedkoop uit!

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, Douglas komt ook niet naar Ajax volgens VI.nl. Gaat goed met de aankopen!

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, hij heeft alleen zijn contract verlengd. Ik weet ook nog goed dat Sneijder met Van Geel ging toasten op het feit dat Sneijder ging blijven. Twee dagen later was ie weg. Dus wie weet.

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nou ik geloof transfernieuws van Ajax pas als ze gepresenteerd worden, het is de afgelopen jaren telkens hetzelfde liedje.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik had meer verwacht van het nieuwe tenue van Ajax.. Ik vind hem niet lelijk ofzo maar of hij nu mooier is dan het vorige shirt..

Ander nieuws:

Misschien iets voor Ajax? Kennedy blijft overigens bij Ajax en Piet de Visser gaat nu werken als full time scout bij Chelsea.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    De Ridder is mislukt bij Ajax, daarna mislukt bij Celta en nu mislukt bij Birmingham. Lijkt me niet echt logisch om hem dan weer te halen.

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dan is hij misschien wat voor NAC, wij kunnen wel overweg met spelers die mislukt zijn in het buitenland :+ alleen zijn salaris zal wel veel en veel te hoog zijn voor NAC begrippen.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens dit bericht staat er geen blokje op het shirt? Op die foto zie ik hem wel. Maar dus wel horizontaal op de borst, jammer.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zij bedoelen dat het blokje niet in het blauw erop staat, maar wit dus. ;)

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat was toch die psv scout die braziliaans talent na talent binnenhaalde? (romario, ronaldo) blij dat hij eindelijk weg is dan, dam hij is echt expert op zijn gebied.

haha:+

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yup, Gomes heeft hij ook binnengehaald.

De Ridder heeft alweer een nieuwe club bij zijn oude coach;

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tegenvaller dat nieuwe Ajax shirt. Ik ben natuurlijk weer zo dom geweest om 'm al te bestellen voordat ik uberhaupt wist hoe ie er uit zou zien...Pak ik 'm net met goede hoop uit, om zwaar teleurgesteld te worden. Het Ajax logo met een dikke witte rand erom heen, welke nerd bedenkt zo iets? En Aegon, het Ajax logo en die van Adidas zitten wel erg dicht op elkaar gedrukt.

Bah...Ik had zoiets verwacht als die van Dark Miracle...

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat zou ik niet zo zeggen. De Ridder heeft nooit zijn kans gekregen bij Ajax. Hij was altijd een pure rechtsbuiten, maar toen speelde Mauro Rosales altijd op rechts. Ik zag hem graag terugkomen. Vind het een goede speler met veel potentie (nog steeds).

Maar wat een ontiegelijk lelijk thuisshirt van Ajax. Het mooie shirt is veel te vol door dat Aegon-gebeuren. Maar wat het meest schrijnend is, is dat het smurflogo er nu niet meer in is gestikt, maar met zijn volle tronie op het shirt staat. Nu is het nog lelijker. Toch maar tijd om het oude logo terug te nemen?

Het gezicht van Vermaelen spreekt ook boekdelen. Het zo'n blik van: ''What the fuck is dit voor kutshirt?''

Laatst bewerkt: 1 jul 2008
  18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Stekie vind hem anders prachtig :lol:

Edit: keeper's shirt is ook niet lelijk vind ik als ik er goed naar kijk:eek:

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    en dat zeiden ze dat het nieuwe PSV shirt lelijk was :emo:...

Vind die sponsor erop ook wel wennen..

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jezus vent. Jij maakt echt van alles een wedstrijdje of niet? :):

Als wij zeggen dat het PSV-shirt lelijk is bedoelen we niet 'haha, wij hebben lekker een mooier shirt'. Ik niet althans. Gewoon een constatering. Net zoals dit Ajaxshirt lelijk als de nacht is.

Sowieso zijn bijna alle nieuwe shirts van dit jaar afschuwelijk. Qua kleuren en pasvormen lijkt het wel alsof we terug gaan naar de tachtiger jaren :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina