1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik echt lelijk aan dat shirt vindt is het logo.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind de kraag ook ontzettend goedkoop ogen. Als het nou allemaal flink getrainde gasten waren, maar dit ziet er echt niet uit imo. Sowieso hangen de shirts hier in Nederland er altijd maar een beetje bij omdat Nederlanders amper in het krachthonk zitten.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan schud ik je de hand!

Alleen voer jij andere redenen aan dan mij natuurlijk.

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    als het logo nou in het midden had gezeten en kleiner was geweest had het shirt mooier geweest. Maar het ziet het er nu wel erg simpel (en goedkoop) uit eigenlijk. Maar ja, verkopen zal het toch wel...

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    bron: VI

doen ze goed daar hoor in Rotterdam! ben benieuwd wat die kan brengen in de eredivisie, samen met Makaay wel een goed koppel denk ik zo.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verjongen is er ook niet bij.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, inderdaad. Nog een oude lul erbij bij Feyenoord. Weer zo 'over the hill' topper. Nee, dat gaat ze ver brengen. :emo:

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij heeft de laatste jaren niet echt veel meer gebracht, dus ik moet nog maar zien of hij dat bij feyenoord wel gaat doen. Wel leuk voor de supporters dat hij nu terug is.

9. Bassie_

Bassie_ Guest

'Ajax gaat werk maken van Pavlyuchenko'
    Geschreven op woensdag, 2 juli om 10:12

Voetbal International meldt dat Ajax de voorhoede verder aan wil sterken met EK-revelatie Roman Pavlyuchenko. De spits van Spartak Moskou en de Russische nationale ploeg maakte een zeer sterk Europees kampioenschap door in Oostenrijk en Zwitserland, en moet in Amsterdam de opvolger worden van de mogelijk vertrekkende Klaas Jan Huntelaar. De 26-jarige spits scoorde onder meer in het kwartfinaleduel tegen Nederland, en was in die wedstrijd een constante plaag voor de defensie van Oranje. Ook in het duel met Zweden liet de bijna 1.90 meter lang speler zien over meer dan gemiddelde kwaliteiten te beschikken.

Pavlyuchenko startte zijn carrière in 1998 bij Dynamo Stavropol, en verhuisde twee jaar later naar Rotor Volgograd. Sinds zijn komst in 2003 naar Spartak Moscow kroonde hij zich in zowel 2006 als in 2007 topscorer van de Russische competitie.

Overigens is Ajax niet de enige Europese club die jacht maakt op de goaltjesdief. Ook Chelsea, Arsenal en Celtic volgen de verrichtingen van de Rus nauwlettend. Ook werd de aanvaller enige tijd in verband gebracht met FC Barcelona.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gaat dus niet lukken.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien als we snel toeslaan en doortastend handelen dat hij komt. Anders zal het moeilijk worden tegen zulke grote clubs.
    Huntelaar gaat dus weg.. zoveel is wel duidelijk ondertussen. Wel jammer maar het is wel beter voor zijn ontwikkeling.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben toch wel blij voor hem. Ik denk dat ie er een stuk beter van gaat worden.

Maar toch vreemd dat Ajax Pavlyuchenko wil, Ajax heeft toch al een spits gekocht? Dario Cvitanich. Overigens zijn de kansen dat Ajax hem ook daadwerkelijk krijgt vrij klein als je die andere clubs ziet.. 8)

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Cvitanich is volgens mijn gekocht voor de flanken. Hij is in ieder geval kopsterk net als huntelaar:)

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat lijstje onderaan het bericht is incompleet volgens mij. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Man. U. nu ook interesse had. Kan het alleen niet meer terug vinden. Maarja, dit is weer zo'n move waar ze weer veel te laat mee zijn. Bij Ajax zijn ze helaas niet de enige die naar het EK hebben gekeken.

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denkt Ajax wel niet, ze proberen echt constant spelers te halen die gewoon onhaalbaar zijn voor Nederlandse clubs. Waarom zou hij voor Ajax kiezen als hij ook voor clubs als Chelsea en Barcelona kan kiezen? Ajax is gewoon geen stap omhoog, plus dat er in Rusland allemaal oliebaronnen rondlopen. Die spelers daar krijgen enorme salarissen die we in Nederland nooit zullen kunnen betalen. Beetje last van grootheidswaanzin daar in Amsterdam. Maar goed, dit zal wel een gerucht zijn die gemaakt is door fans mag ik hopen.

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ''We moeten de Duitse mentaliteit koppelen aan het Nederlands tactisch vermogen.''

Van Marwijk heeft de boodschap in ieder geval begrepen

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dus de hele tijd schreeuwen?

Maar Ajax en Pavluchenko? Tja, eerst zien, dan geloven. Ik ben pas overtuigd als die knakker met een Ajax-shirt in zijn handen staat en een glas champagne.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hehe op vi.nl

ajax wilt wederom successpits van het ek. de vorige was al zo'n succes

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben benieuwd..

20. Bassie_

Bassie_ Guest

Ik denk dat die rus wel komt. Wel frappant (?) dat Coronel de dag ervoor zulke gewaagde uitspraken doet over mogelijke topspelers. Misschien is er al wat rond ofzo, anders doe je toch ook niet zulke uitspraken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina