1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    We zullen vanzelf zien welke spelers er nog bij komen. :)

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Mag jij mijn posts quoten waar ik dat heb gezegd. Ga nou niet woorden in mijn mond leggen. Huntelaar en Suarez hadden beide meerdere seizoenen gepresteerd, en het grote verschil is dat beide voor veel minder geld gekocht werden. Maar goed het niveau hier is weer lekker hoog, gelukkig bestaan er nog Ajacieden die wel nadenken.

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @pacboy: onder een steen geslapen?

9 van de 10 "kakkerlakken" oftewel feyenoorders roepen toch ook Joden?

Of 020.......

Dat is al jaren zo en al jaren ergeren veel mensen zich er aan.

4. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Suarez had pas 1 seizoen eredivisievoetbal in de benen. Maakt verder ook niet uit, hij heeft gewoon kwaliteiten die mij aanspreken. _O_

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij ben je stiekum ook een beetje verliefd op hem :+.

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Dat jij daar ervaring mee hebt is niet erg hoor...we accepteren je gewoon hier op xboxworld. Mensen, de eerste op xboxworld is uit de kast gekomen. \o/

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch nergens dat hij slecht is? Het was een van de betere spelers vorig seizoen. Maar wat ik probeer te zeggen is dat het geen zekerheidje is waarvan je weet dat ie gaat presteren. Het kan ook zijn dat hij het niet waarmaakt, het zal niet de eerste speler zijn die geweldig presteert en naar een goede club gaat en daar niet uit de verf komt. En het feit dat als ik dat zeg dat ik dan gelijk jaloers ben en dit alleen zeg omdat ik Feyenoorder ben zegt wat over het aantal hersencellen van sommige mensen hier.

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    We zijn de homo's jaja, we zijn de homo's jaja, de homo's uit breda :+.

9. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik zie ook een enorme domme spelfout in jouw reply, dus waarom dan juist jij over het aantal hersencellen van een aantal mede forummers begint, is mij dan weer een raadsel.

10. Bassie_

Bassie_ Guest

Is er ooit een transfer geweest waarbij je met de 100% zekerheid kon zeggen dat het een succes gaat worden? Dat bestaat gewoon niet, bij ALLE transfers is er een bepaald risico. Zelfs toen Chari van Ajax naar 010 ging was er een risico!

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry hoor, maar deze reactie zegt meer over jou dan over hem.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, oh sorry meester, ik zal het nooit meer doen. Geef me alstjeblieft geen straf. Maar ik ga me tijd hier niet meer aan verspillen.

Nee natuurlijk, er is altijd wel een risico. Bij de een wat meer dan bij de ander. En over de transfer van Charisteas kon je van te voren al zeggen dat hij zou mislukken. Aangezien hij niet welkom was.

13. Bassie_

Bassie_ Guest

Je bent de zwakste schakel, tot ziens!

Rotterdam Hooligans!

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Bassie, stel je eens niet zo aan jongen.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is moeilijk uit te leggen maar bij sommige spelers zie je gewoon dat er klasse vanaf druipt en dat het een toptalent is. Zoiets merk je gewoon. Kan je wel gaan roepen dat ie maar een half seizoen goed heeft gespeeld maar dit is gewoon een groots talent en niet een eendagsvlieg.

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk dat is tenminste een normale reactie, niet kakkerlakken dit en kakkerlaken dat.

Suljemani heeft een heel goed seizoen achter de rug, binnen een collectief dat goed presteerde. Nu is de vraag of ajax ook zo'n collectief kan worden, want dit vond ik het vorig seizoen niet echt. Maar ik denk dat van Basten daar wel toe in staat is.

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Nou, het was voornamelijk Sulejmani zelf die nogal opviel bij Heerenveen. Zo'n fantastisch collectief was het niet.

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft die ook net zoveel gekost als Suljemani, dus echt een geweldige vergelijking _O_

_0/ |:-

19. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Wel eens gelezen wat de salariseisen van Tomasson zijn? \o/

Maar ik had ook liever Tomasson dan Sulejmani hoor...

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    @ Nitram: Laat toch gaan joh. In mijn ogen post je bijna altijd netjes en realistisch, over Feyenoord én Ajax, ondanks dat we elkaars grootste rivalen zijn. Goodfella en Bassie hebben behoorlijk wat zand in hun vagina volgens mij.

Wat een kinderachtig gezeik met 'nee jij bent homo' en dat soort zielige uitspraken. Laat jezelf toch niet zo kennen mensen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina