1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Lol, ja zo kwam het op mij ook over.

Het wordt wel weer tijd voor clubvoetbal. Gelukkig mag ik 20/21 juli al weer naar de eerste ondergang gaan kijken, NAC - rosenborg :+

Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Oh? Waar is je vertrouwen in je club nu toch heen AapVader? Ik weet nog wel de dag voor NAC - Ajax, toen jij zei dat Ajax voor de 3de keer het seizoen zou verliezen van het geweldig presterende NAC, en nu huiver je al voor Rosenborg. What happened?

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Vertrouwen is er altijd en ik zal er ook altijd staan voor mijn cluppie, maar je moet ook realistisch blijven. Rosenborg is toch een maat groter (vorig jaar valencia uitgeschakeld en chelsea op gelijkspel gehouden) dan NAC, dus ik denk niet dat we veel kans maken.

Maar thuis ben ik er sowieso bij en hopelijk ben ik ook nog in de gelegenheid om de uitwedstrijd bij te wonen. Ik heb in iedergeval weer zin om naar het stadion te gaan.

Het gerucht gaat trouwens binnen NAC gelederen dat Lurling naar Heerenveen gaat, er zou vandaag meer over bekent worden. We zullen zien of het waar is, zou voor ons toch wel een aderlating zijn.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Feit blijft gewoon dat Ajax een goede speler erbij heeft, maar Heerenveen heeft echt het maximale eruit gehaald met 16.25 miljoen.

En Rosenborg is inderdaad te sterk voor NAC.. Echt sterke selectie met Stoor enzo.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je kaarten kunt kopen voor Nederland-Rusland de 20e (augustus)? Het lijkt net alsof die wedstrijd niet gespeeld wordt zo weinig is er over te vinden..

6. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    en dan hebben jullie ook nog anti-nac'er Maaskant als trainer!

Bij ons allemaal staan schreewen: WIJ ZIJN BETER DAN NAK!!

En dan nu daar de man uithangen, Mr Macho :lol:

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Owja daarom heeft hij een NAC tattoo, helemaal vergeten. En dat hij nu al de man uit aan het hangen is vind ik vrij kortzichtig. Als ik jou was zou ik me meer druk maken om jonker dan om NAC.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, waar kan ik kaartjes bestellen voor het Amsterdam Tournament? Via TicketBox kan ik niks vinden, ajax.nl word ik ook niet wijzer van...

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad, zag het net ook. Dom van me...

Welke dag ga jij David? Ik ben van plan om Sevilla - Arsenal, Ajax - Internazionale te bezoeken, wordt vast de bomb. Is op zaterdag.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ticketbox is ook gestopt ;) Is veranderd in Ticketonline.nl en verstrekt alleen nog maar concert kaarten als ik me niet vergis.. Althans, dat is wat mijn baas me verteld heeft.. :+

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga naar Ajax-Arsenal en Inter-Sevilla. Arsenal staat er toch wel bekend om dat ze er wat leuks van maken, Inter is meestal lui op dit soort toernooitjes :+

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mocht Ajax het toernooi winnen, zie ik wel de bekeruitrijking. Hehe...

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heeft Ajax de laatste 4 jaar niet meer gewonnen ;)

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor verandering.

16. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Stoer man.

Ik wil trouwens wel graag naar Cardiff City - Ajax. :x

17. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Onze grote vrienden uit Neerlands grootste poel des verderfs spelen deze zomer in de voorbereiding onder andere een wedstrijd uit tegen het Engelse Sunderland. En daar zijn een aantal Sunderland-supporters niet blij mee. Zij hebben Feyenoord namelijk als tweede club en maken regelmatig de oversteek naar Rotterdam.

Om hun onvrede kenbaar te maken wordt de wedstrijd inmiddels massaal geboycot. De meeste leden van het ALS (A Love Supreme - de grootste onafhankelijke supportersclub) hebben zelfs te kennen gegeven de wedstrijd zelfs niet te bezoeken als de entree gratis zou zijn.

Bij de club is nu ook het besef doorgedrongen dat het organiseren van deze wedstrijd misschien niet zo verstandig was. Om de oefenpot toch niet op een fiasco te laten uitlopen heeft de club inmiddels besloten de toegangsprijzen te halveren.

De afkorting FTM (Fuck the Mags) is inmiddels uitgebreid tot FTM&SOA (& Shit on ajax).

No one likes 'em, en wij zeker niet!

_O_

18. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    haha

De nieuwe Mars is opgestaan.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet, je wil toch juist tegen een rivaal van je spelen?

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begrijp eruit dat de Sunderland supporters Feyenoord juist als tweede club zien en dan niet zouden weten voor wie ze moeten zijn ofzo. Het lijkt me iig onzin.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina