1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Als dit echt is (staat nog niet op de officiële site) dan is dit het meest lelijke tenue wat ik in lange tijd heb gezien:emo:

2. Bassie_

Bassie_ Guest

schijt aan de shirts. Liever met die schaal in de klauwen in een lelijk shirt, dan met een prachtig shirt en met lege handen staan.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :eek: Wat een drama..

Ik zou als Ajacied lekker even wachten of een ouder shirt uit de kast trekken. Damn.

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die hem wel vind meevallen? Zo lelijk vind ik hem niet, alleen die witte banden bij de schouders zijn niet echt mooi.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Afgrijselijk.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het wit had er inderdaad wel uitgelaten mogen worden.. Dit ziet er niet uit zeg:confused:

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach als er straks spelers juichend in dat shirt rondlopen in de Kuip vind ik het niet zo erg8)

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uitshirts vind ik altijd al maar lelijk. Nooit wat mee gehad, snap ook niet dat ik meer mensen een uitshirt zie kopen dan een thuisshirt... Jammer dat er zo'n hele show omheen wordt gemaakt. Bijna altijd blauw, dus dit is niet veel anders. Rood zit er vaker in, en wit ook, dusja ze hebben er weer een mix van gemaakt. Van mij mag het seizoen wel beginnen.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem wel mooi eigenlijk.

10. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    bwa... ik vind het ook wel meevallen :)

Boutahar tekent bij voor 2 jaar bij Willem II :)

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kan misschien wel betekenen dat Afellay als vervanger wordt gehaald? Ik geloof dat Arsenal eerst veel interesse in hem had.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van der Vaart naar Real?

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Arsenal heeft Nasri zo goed als binnen en volgens mij staat Arshavin ook nog op de lijst om Hleb eventueel op te volgen.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Godver, zeg. Als Arsenal die gasten een keer normaal gaat betalen, hier word je toch niet goed van. Flamini, Hleb.. Dan mag Milan met Adebayor praten.. Als die ook nog weg gaat zijn het echt een stel klootzakken, zo blijf je eeuwig bouwen. Die Wenger is gewoon niet helemaal goed bij zn paasei volgens mij, hoe zo'n vent als Henry ook gewoon is weg gegaan omdat ie zogenaamd te oud was. Helemaal kapot gegaan bij Barça, bij Arsenal stond ie waar hij wilde en was hij de man. Echt zonde dit, Nasri is een prima talent maar Arsenal wordt gewoon een soort opleiding op deze manier. Er moeten eens een keer prijzen komen en dan moet je zorgen dat je je basisspelers binnen houdt. Afellay ook allemaal leuk en aardig, maar als ze nou gewoon een vent als Villa halen. Dan wéét je dat je goed zit.

Zou wel erg stoer zijn als vd Vaart ook naar Real zou gaan trouwens.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad vreemd dat Arsenal nooit echt grote transfersommen betaalt en blijkbaar geen al te hoge salarissen uitkeert. Het is toch echt een absolute topclub in de rijkste competitie ter wereld :{ Als je een beetje continuïteit wil moet je toch meer betalen.

Mancini is van Inter :)

En:

:+

Laatst bewerkt: 10 jul 2008
  16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wenger heeft al naar buiten gebracht dat Arsenal voorlopig nog de komende jaren op deze manier te werk zal gaan. Ze hebben hoge kosten gemaakt door de bouw van het nieuwe stadion en dat geld zal toch ergens vandaan moeten komen. Bereid je maar voor op jaren waarin bepaalde pas aangekochte spelers zich in de kijker spelen en weer verkocht gaan worden. Nasri hadden ze trouwens dacht ik niet vrijwel zeker binnen, maar helemaal zeker binnen.

Hleb is overigens niet de transfer waar ik op zat te wachten. Ik had goede hoop dat ze voor Raffie of Silva zouden gaan als extra man voor het middenveld, maar ik ben heel bang dat ze nu alleen nog naar een spits gaan kijken als Eto'o zou vertrekken. Ik vind Raffie eigenlijk een completere speler dan Hleb, dat is een speler die eigenhandig een wedstrijd kan beslissen en dat zie ik Hleb niet zo snel doen. Is toch meer een man van de opbouw en niet iemand die op zoek gaat naar ruimte gaat voor een schot op doel. Ik zou het echt kut vinden als Raffie naar Real Madrid zou verkassen. Ik zou ze veel liever die jankert Ronaldo voor een asociaal bedrag zien contracteren.

17. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Bron: FCUpdate.nl

Gary Lineker als analist bij het nieuwe eredivisiekanaal :eek:. Ook Genee en Derksen zullen trouwens elke avond een programma gaan verzorgen op het eredivisiekanaal.

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Andere Ajax uit die ook waarschijnlijk fake is net zoals die op de vorige pagina. Ik vind deze er wel een stuk beter uit zien overigens.

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook. Nog steeds meer een trainingsshirtje, maar toch wel aardig. Maf trouwens dat die sites gewoon shirts erop zetten die nog helemaal niet gepresenteerd zijn. In ieder geval één van de twee zal toch niet kloppen ;)

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Er klopt ook geen hout van dat die sites die shirts er al op hebben staan zogenaamd. Lijkt me dan gewoon gephotoshopped. Maar ja, als het hem zou zijn, ik vind hem wel mooi. Vond ik ook bij die ander, dus win-win situatie :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina