1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ziet er erg gefotoshopt uit. Vooral die eerste...

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    vind het nogal verschil:

2006-2008 (het mooiste shirt wat ze tot nu toe hebben gehad)

2008-2010

mouwen, kraag, randen. achterop wat anders. Bij Ajax is het contrast altijd buitenkant wit en dan zo'n dikke rode band door het midden.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kraag is lelijk (zwart), broek is lelijk (zwart).

Jawel, Bayern heeft bijna ieder jaar een ander shirt :9 Volgens mij hebben die stumperds niet eens een traditioneel thuisshirt.

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat er ook verandert mag zijn, ik veeg nog liever me reet af met zo'n shirt.

En als ze daar maar vanaf blijven. Gewoon het witte shirt met de rode baan. Niet meer, niet minder. Ik zou wel graag het oude logo weer terug zien keren. En niet meer van de Adidas-strepen in Europese wedstrijden.

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  5. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    van die adidas strepen heb je toch geen last want europees spelen ze toch niet;). Vond het PSV shirt in het begin ook lelijk maar nu vind ik het opzich wel meevallen, heeft wel iets zo'n V-hals.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Die opmerking had ik wel verwacht ja. Zorg er maar eerst voor hoe jullie kampioen worden zonder Gomes_0/

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    We zullen zien, we zullen zien;)..hoorde dit vorig jaar ook over Alex en Cocu;)...

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax had ook kampioen moeten worden. Maar door al dat gerotzooi en met name het vertrek van Ten Cate heeft Ajax het verkloot.

En Ajax speelt volgend jaar sowieso 2 Europese wedstrijden hoor! :+

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Gomes werd vorig seizoen kampioen, de rest profiteerde. Met Alex en Cocu was het team veel beter.

10. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verhaaltje hang je nu al een paar jaar achter elkaar op, en toch blijft PSV het presteren. Het blijft toch echt een teamprestatie.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Een vertrek van Gomes zie ik toch wel iets anders dan een Cocu ;) Verder kan je nu nooit zeggen wie kansen heeft op het kampioenschap. Eerst maar zien wie er weggaan en blijven..

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet alsof de goal volgend jaar leeg is hoor... Er komt heus wel een goede keeper (niet Roorda) in de plaats van Gomes. En ja, volgend jaar moeten we het anders gaan aanpakken, maar dat gaat ook gebeuren onder Stevens. Ik heb er alweer het volste vertrouwen in. En waarom niet, het gaat nu al vier jaar hetzelfde. Voor het seizoen zeggen Ajax-supporters dat ze kampioen gaan worden, en dat PSV nu écht geen schijn van kans maakt. Vorig jaar was dat ook wel zo, maar nu weten ze het zeker. Aan het eind van het seizoen staan we gewoon weer bovenaan.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies. Ik moet nog maar zien hoe Ajax het zonder eventueel Huntelaar doet als die weggaat. Een speler die er 30 inlegt ga je echt wel missen in je team. Ajax zonder Huntelaar had heel anders (minder) gepresteerd denk ik in het vorig seizoen. Davids die weggaat, Heitinga is al weg.
    PSV krijgt het moeilijk als Gomes vertrekt en Farfan die al weg is, maar Ajax niet veel minder.

Edit: Genee meldt net dat Gomes blijft waarschijnlijk. ;)

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mijn vorige post hoef ik daar niet superblij om te zijn, maar.....

YES YES HOLADIEJEE HEEEEE JEEEEEE!!! *)*) \o/ GOMEEEEES KONING!!

:+

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat Genee meldt is waar! \o/ Boulah en De Zeeuw naar Ajax dus ! 8)

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Op Boulah hebben ze grotere kans dan op de Zeeuw denk ik. Die gaat nog niet weg hoop/denk ik. Ook al zijn er zat geructen van wel.

Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Boulahrouz zie ik niet naar Ajax komen met de vermeende belangstelling van HSV en z'n oude trainer Jol. Hij heeft steeds gezegd dat ie liever in een grotere competitie speelt dan in Nederland.

De Zeeuw hoef ik persoonlijk niet.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Boulahrouz zie ik ook niet naar Nederland komen, hij kan makkelijk een grotere competitie aan.

19. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Maar vergeet niet, volgend jaar hebben wij van Basten:+

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Maar die heeft toch 3 jaar nodig om een team eindelijk goed te laten spelen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina