1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is mooi voor vd Vaart. Vond HSV toch al wel iets te klein voor hem.. zou prachtig zijn als hij samen met Robben en Sneijder (iets later in het seizoen) op het middenveld zou spelen!

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Volgens mij is er gister een plekje voor hem ontstaan.....zuur voor wesley....buitenkans voor rafael.....

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor met die blessure van Sneijder.. er zijn veel spelers geweest die na zo'n lange blessure hun oude vorm nooit meer terugkregen. :eek: Laten we hopen dat dat bij Sneijder niet gaat gebeuren.

Leuk dat VdVaart naar Real gaat, nou hebben we al 5 Nederlanders in dat team 8)

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien snap je het nog niet helemaal, maar ik zal het nog een keer uitleggen. Hier zijn de spelers die gister gespeeld hebben:

Feyenoord:
    Ekramy; Reservespeler
    Buijs Reservespeler
    (46’ Vlaar) Waarschijnlijk basisspeler maar heeft een heel seizoen niet gespeeld
    Greene, Reservespeler
    Bahia, Reservespeler
    De Cler Basisspeler
    (66’ Nieveld) Jeugd
    ; Landzaat Basis
    , Van Bronckhorst Basis
    , Bruins Basis
    (46’ Wijnaldum) Reserve
    , Fer Reserve
    (73’ Manteiga) Reserve
    ; Mols Reserve
    en Biseswar Reserve
    (76’ Erasmus). Jeugdspeler

Dus van de 16 spelers die gespeeld hebben zijn er 5 basisspelers. Snap je het nou?

En zo slecht speelde feyenoord niet, 2 van de 3 goals van celtic waren 2 gigantische blunders van de verdediging. Feyenoord heeft ook genoeg kansen gehad maar niet afgemaakt. Maar goed, waarschijnlijk zijn jullie niet te overtuigen. Alles wat je eigen clubje doet is geweldig en fantastisch en als Feyenoord verliest is het enige wat je ziet de uitslag.

Edit: Nog een interessant feit: De schotse competitie begint al over 5 dagen.

Ik vraag me af of je hetzelfde zou reageren als Ajax hier verloren had, ik weet wel zeker van niet.
    We spreken elkaar weer na het ajax tournament, zullen we eens zien hoe geweldig Ajax is.

Laatst bewerkt: 4 aug 2008
  5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet Nitram gelijk geven, de tweede helft was duidelijk voor Feyenoord, als Wijnaldum gewoon 2x had gescoord zoals normaal ook zou moeten gebeuren was het 3-3 geweest en als Erasmus ook nog eens raak zou schieten één-op-één had Feyenoord zelfs gewonnen.

De 3-0 stand na de eerste helft was overdreven. In de eerste helft maakte Feyenoord ook het spel, een verdienste van Verbeek. De verdediging blijft echter de achilleshiel, dat was gewoon beschamend om te zien.

Er loopt trouwens toch wel wat jong talent rond daar bij Feyenoord; Wijnaldum, Biseswar, Manteiga, Vlaar, Bruins, De Guzman.

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De uitslag is wel erg geflatteerd. Celtic schoot de eerste helft niet meer dan vijf keer richting doel, Feyenoord kwam tot veel meer pogingen. Biseswar en later Landzaat hadden moeten scoren, de paal werd geraakt en er waren meer goede schotmogelijkheden.
    In de tweede helft neemt Celtic wat gas terug, maar brengt Feyenoord ook veel jeugd. Dat weegt dus wel tegen elkaar op. Feit is wel dat je dan 45 minuten probeert naar voren te voetballen, i.t.t. vorig jaar. Wijnaldum had moeten scoren, onze nieuwe held Kermit Erasmus (ja, wat wil je anders met zo'n naam...) had ook een prima kans en zij waren niet de enige.

Dat je zonder zeven/acht basisspelers toch zoveel kansen weet te creeeren toont alleen maar aan dat het aanvallend snor zit. Achterin móét er nog iemand bij, maar in Almelo staan er straks drie andere. Eens kijken hoe we het doen tegen Benfica en PSV.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    feyenoord had inderdaad veel kansen maar aanvallend zit het niet snor als je 3x scoort in 4 wedstrijden waarvan 1 een eigen doelpunt was (dordt). maar dat zal hopelijk veranderen als makaay/bruins terug zijn..

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die het ook ziet!

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je speelde voorin met Biseswar en Mols, dat zijn geen killers...
    Verder tellen eigen doelpunt ook nog steeds in het voetbal...

Nee, Makaay en Tomasson hebben veel minder kansen nodig. Achterin moeten we zorgen dat alles fit blijft. Vorig jaar hadden wij immers het minst aantal tegendoelpunten halverwege, maar toen viel naast Vlaar óók Hofland weg.

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    daar heb je gelijk in, al weet je niet of Tomasson minder kansen dan de andere spitsen nodig heeft hij heeft bij stuttgart en Villareal heel weinig gescoord, maarja dat zijn wel sterke competities dus je weet nooit;)

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hier dan de tackle:

Was wel zwaar op de man gericht. Maar gelukkig valt de blessure mee, hij ligt er 3 tot 4 maanden uit.

12. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het nog wel iets meevallen.. Maargoed dat de blessure ook meevalt.

13. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    De leiding van Ajax heeft vandaag met diverse spelers individuele gesprekken gevoerd. Jurgen Colin, Laurent Delorge, Albert Luque en Kenneth Perez hebben te horen gekregen dat ze niet voorkomen in de plannen die Marco van Basten met het eerste elftal van Ajax heeft.
    Het viertal behoort vanaf vandaag niet meer tot de A-selectie van Ajax. Zij moeten zich in de loop van de week melden bij Jong Ajax, in afwachting van eventuele ontwikkelingen.

Tevens zijn er gesprekken gevoegd met Kennedy, Leonardo, George Ogararu en Dennis Rommedahl. Zij blijven bij de A-selectie trainen. Aan hen is duidelijk gemaakt dat de kans dat ze op wedstrijddagen bij de uiteindelijke selectie van 18 spelers zitten, klein is.

Marco van Basten legt uit: ,,We zijn nu drie weken bezig en daarin hebben alle spelers kansen gekregen. In sommige gevallen heeft dat tot nieuwe inzichten geleid. En daarom hebben we vandaag duidelijkheid gegeven aan een groep spelers. De transfertermijn sluit aan het einde van de maand, we verwachten dat er nog wel wat gaat gebeuren met een aantal spelers van ons. Uiteindelijk willen we met een selectie werken van ongeveer 24 spelers.”

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Perez dus weer naar PSV. :+

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hé? En van de week las ik nog dat V. Basten Luque zag zitten.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Alleen snap ik niet waarom het contract van colin dan is verlengd. Kost je nu alleen maar geld want iedereen kan zien dat die jongen tekort komt voor ajax.=(

17. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat had Luque zelf gezegd dat van Basten veel vertrouwen in hem had en dat hij een belangrijke speler zou worden. Nou ik merk het volgens mij heeft Luque het mooi zelf verzonnen.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ''gelukkig'' maar:)

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    en VdV naar Real

vervanger voor Sneijder aan het begin van het seizoen denk ik en als ie het een beetje goed doet ook nog wel een basisplaats kan afdwingen, uitgelegen kans natuurlijk nu Sneijder geblesseerd is.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mooi dat Van Basten de rotte plekken uit de ploeg snijdt en de eigen jeugd bij de selectie houdt :thumbs:

Alleen Perez ben ik het niet helemaal mee eens. Kan nog best waarde hebben, maar hij kiest duidelijk voor Cvitanich, Aissati en De Jong voor die positie. Dan is dit wel de beste oplossing, want Perez op de bank is niet goed voor de ploeg.

Rommedahl en Leo zou ik er wel bijhouden. Kennedy er uit. Ogararu ook, mocht er nog een extra man achterin bijkomen. En dan verder Mitea er uit. Manucharyan misschien verhuren, anders verkopen. Schilder weet ik niet, die heeft volgens mij al lang te horen gekregen dat ie weg mag, maar is misschien nog best bruikbaar als linksback back-up (speelde die ook in de voorbereiding).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina