1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Naar geruchten uiterst geschikt om in de muur te staan, schoenen te poetsen en bidons bij te vullen in het tweede ja:)

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Vrij lullig om zo over iemand te doen die het bij een subtopper uitstekend kan gaan doen.

Hij heeft meer kwaliteiten dan jij mtthz :+

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    weet nog wel dat jullie uitermate blij waren toen hij weer terugkwam naar Ajax, en moet je ze nou eens horen:emo:..hoezo arrogantie?!

Heb Perez altijd een perfecte speler gevonden en was ook erg blij toen hij naar PSV kwam. Als speler vond ik hem zeer goed maar als persoon maar een irritant ventje, alleen maar uit op een basisplaats en niet bepaald een teamspeler (en dan bedoel ik niet qua niet overpassen ofzo maar mee dat je aan het team moet denken en je je daarin moet inleven en dat niet het team om jou heen moet worden gebouwd). Ben benieuwd naar welke club hij nou gaat..

Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Jurgen Colin was eerst niet eens goed genoeg voor de Eredivisie en hobbelde daarom maar mee in de lagere regionen van de Engelse leagues8)

En kwaliteiten. Ik denk dat ik sowieso meer inzet kan tonen als ik dat Ajax shirt aan zou hebben ipv alleen met mijn snikkel te spelen in de hoek van het veld:+

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik vind het vrij hypocriet om te gaan zaniken over de acties van Ajax terwijl hij Az en Psv zelf ook een oor aan naaide.....vooral Az kon dit niet waarderen

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb het er gewoon over dat sommige fans (Mtthz) nu over hem zeggen, nu hij (ik vind onterecht) in het beloften team is geplaatst dat hij misschien wel goed genoeg is voor waterdrager oid. Maar hij is teruggekomen naar Ajax en heeft totaal niet ondermaats gepresteerd en nu heeft v Basten hem uit de selectie gezet en dan is het ineens een 'slechte speler'... Vind dat een beetje triest om dat bij je eigen spelers te gaan doen. Als je de club steunt, steun je ook de spelers.

Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  7. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb je wel gelijk in, ik was zelf wel blij toen hij terug kwam maar hij presteerde niet meer wat hij daarvoor bracht hij kan nog altijd wel is een belangrijke rol hebben als hij invalt dus van mij had ie er gerust bij mogen blijven maar het vervelende met Perez is dat als hij op de bank terecht komt een beetje vervelend gaat worden that is the only problem.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou het probleem met Perez. Hij wil niet op de bank zitten, terwijl hij daar de perfecte speler voor is. Een counterspeler die je kan inbrengen als je team onder druk staat. Als je zelf het spel maakt heb je weinig aan hem. Zo zouden we hem kunnen houden, maar dan gaat hij zeiken om een basisplaats en de sfeer verzieken. Ik ben blij dat Van Basten dat door heeft.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ben ik even blij dat je net eventjes te lui bent om een pagina terug te gaan...

Voor jouw informatie, ik had het over Jurgen Colin. Niet over Kenneth Perez. Als je goed had gelezen kon ik het niet helemaal begrijpen dat Perez uit de selectie was gezet, in tegenstelling tot Delorge, Luque en Colin dus.

Ik heb nooit wat gezien in Colin. Niet toen hij zijn eerste stappen zette in Amsterdam, niet toen het seizoen bezig was, niet op de eerste training van het nieuwe seizoen en nu ook niet. Reden omdat het een waardeloze prutser is. En dat kan iedereen wel beamen. Ondanks zijn maniertjes heb ik Perez op zijn minst een zeer nuttige speler gevonden, die altijd garant staat voor een handvol doelpunten en assists per seizoen.

Dus ga voortaan eventjes beter je huiswerk doen voordat je me uitmaakt voor arrogant en triest...:):

10. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    dat heeft toch niks met arrogantie te maken? je kan iemand toch goed vinden en later blijkt diegene niet goed genoeg te zijn. dan hoort die speler ook niet in de selectie en wordt die verwijderd. dat is niet arrogant...

ik word sowieso moe van ajax en arrogantie. je kan ook (overdreven) trots zijn en vertrouwen hebben in je club en daarom zeggen dat je beste bent of hoort te zijn. maarja die discussie kunnen we beter niet weer gaan voeren omdat we het daar toch nooit over eens worden.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Precies hetzelfde gebeuren overigens bij Wielaert! Toen er sprake was van een mogelijke transfer was het een goede verdediger, maar toen die toch niet kwam was hij te slecht voor ajax en was Anita beter. :confused:

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dus omdat je (een paar) verschillende berichten leest vonden alle Ajacieden eerst dat Wielaert een welkome versterking was en vinden nu alle Ajacieden dat we toch al supertalent Anita hebben?

Ben je nou echt te dom om te beseffen dat er ook Ajacieden onderling zijn die het niet allemaal eens zijn of WIL je gewoon generaliseren als het jou uitkomt?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Is dat het antwoord op de eerste of 2e vraag?

Ikzelf was vooraf al geen voorstander van wielaert en dat kan je ook teruglezen in dit topic. Je kan wel zomaar iets gaan roepen maar dat heeft geen zin natuurlijk;)

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach joh. Dit soort stakkers verdraaien alles bewust of onbewust zo dat ze weer wat hebben om Ajax harder te haten.

Ze hebben zelf niet door hoe zielig ze zijn.

16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ajax zocht vorig jaar in de winterstop een aanvallende middenvelder. Toen zijn ze op perez uitgekomen. Hij werd een basisplaats beloofd en die heeft die toen gekregen. Aangezien ajax krap zat in aanvallende middenvelders werden aissati en cvitanich aangetrokken. Daar moest perez ze meerdere in erkennen qua leeftijd en kwaliteiten. Hij moet respecteren hoe ajax handelt en dat niet alles om hem draait. Overigens het geval colin kan ik niet begrijpen ik denk dat ajax gewoon uit is op een transfersom om toch nog iets goed te maken van zijn blamage.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    klopt. perez bewijst nu eens te meer het vervelende mannetje te zijn, als hij het accepteerd had hij gevraagd om een transfer, dan kom je terecht in een sub-topper in nederland of een andere club in europa en dan kan je opnieuw proberen jezelf te bewijzen. van dit gezeik krijg je echt geen basissplaats

18. Bassie_

Bassie_ Guest

Ben ik de enige die Luque en Perez (als ajacied zijnde) gelijk geef? Ik vind dit gewoon ronduit asociaal vanuit Ajax-kant. Ook onlogisch, Cvanitsch en Aissatie moeten zich maar eerst zien te bewijzen, terwijl Perez vorig jaar toch een puik seizoen heeft gespeeld en zelfs tijdelijk aanvoerder was. En van Luque vind ik helemaal zonde. De klasse druipt er bij hem gewoon vanaf. Als Mvb hem toekent dat hij belangrijk gaat worden, en hem vervolgens zo dumpt vind ik gewoon respectloos. En dan vinden jullie het raar dat zij daar hun ongenoegen over uiten? Ik zou eerlijk gezegd precies hetzelfde doen. Geef Luque gvd eens een serieuze kans en laat hem x wedstrijden in de basis starten. Dumpen (zoals nu) kan altijd nog. Luque en Perez waren beide gewoon publiekslievelingen in de Arena maar dat schijnt ook niemand door te hebben.

_O_ Luque & Perez _O_

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel met je eens. Ja, Perez en Luque hoeven van mij niet in de basis. En een Perez zonder basisplaats is een onrusttoker. Maar om ze gewoon naar Jong Ajax te verplaatsen dat vind ik gewoon te ver gaan. Dat doe je toch niet bij zulke spelers? Perez heeft zichzelf duidelijk bewezen in zijn carriere, Luque ook. Die verdienen wel wat meer respect.

20. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Respect dwing je af op het veld dat respect heb ik niet voor luque die 1.7 mil per jaar opstrijkt terwijl die geen bal rakt. Perez daarentegen verdient dat wel maar kan waarschijnlijk niet genoegen nemen met een rol als reserve dan kan die beter weg gaan voor dat die onrust gaat stoken. En laten we wel eerlijk zijn iedere ajax supporter was blij toen perez vorig seizoen in de winterstop terug kwam dus als die weggaat geef hem een eervol afscheid.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina