1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik dan nog wel. Het zijn allemaal goed voetballende spitsen die veel kansen creeëren maar ze maken het niet af. Huntelaar is echt zo'n afmaker die Arsenal nodig heeft.

2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb je wel weer gelijk in al maakt Adebayor het ook steeds beter af voor de goal vind ik maar daar is Huntelaar weer net iets scherper in.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk voor hem, speelt ie toch nog in de Primera Division :eek:

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Berbatov schijnt niet meer te halen voor Man U.

5. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Strik erom en een goed wijntje erbij. Wat een dramatische speler. En als dat bod van 25 miljoen op huntelaar waar is dan kan je er donder opzeggen dat hij weg is.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hoe de fuck is gyon bij Colin terecht gekomen. fuck bahia is nog beter

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tip van Ten Cate misschien? ;)

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    \o/

Ja, ze zeggen wel meer in Amsterdam. Uiteindelijk is het resultaat altijd hetzelfde. Ze komen altijd vlak voor de deadline aankakken. Zlatan ging vlak voor de deadline weg, Sneijder ging vlak voor de deadline weg en Huntelaar gaat nu ook vast wel weg. En dan halen we weer iemand uit de budgetbak en krijgen we weer een kutseizoen.:mad:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Goed voor hem.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    PSV heeft ook genoeg om uit te geven maar Reker wil niet gelijk alles over de balk smijten, en gelijk heeft hij eigenlijk ook. Na halve finale CL is PSV eigenlijk alleen maar achteruit gegaan qua team maar dat heeft nog steeds niet geleidt tot geen kampioensschap, zolang het goed gaat met de middelen die ze hebben en ze zo kampioen blijven worden hoeven ze ook niks uit te geven, maar ik hoop toch wel dat ze een keer flink gaan investeren en weer eens ver komen in de CL.

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat moet dus niet de insteek zijn. PSV werd een paar seizoenen met overmacht kampioen, maar nu waren de verschilllen met Ajax één doelpunt en drie punten. Ajax komt dus duidelijk dichterbij. Ik neem aan dat PSV ook in Europa verder wil komen en met een team dat je alleen met een paar talenten versterkt, lukt dat niet. Als club wil je doorgroeien en daarvoor heb je toch meer nodig.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    PSV was superieur in de competitie in 2004-2005, het seizoen daarop ook nog redelijk superieur, daana is het stapje bij stapje minder gegaan. Ik bedoel, met 69 punten zoals vorig seizoen word je normaliter geen kampioen, maar omdat de concurrentie ook waanzinnig slecht presteerde is PSV alsnog kampioen geworden. Maar kijkend naar de feiten wordt het gewoon steeds minder met PSV. Topspelers vertrekken en er worden geen waardige vervangers aangetrokken (althans een directe versterking). Ik ben benieuwd of PSV die negatieve spiraal door gaat zetten.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    PSV presteert wel minder, maar sinds het seizoen 04/05 heeft Ajax ook steeds minder punten behaald.

In het seizoen 2006/2007 had Ajax 72 punten, afgelopen seizoen 69...Duuus, eigenlijk heeft Ajax het ook alleen maar beroerder gedaan. Of niet dan.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat PSV dit seizoen juist weer sterker is geworden, ondanks het verlies van Gomes.

En volgens mij gebruikt PSV het geld van de CL grotendeels om gaten in de begroting mee te dichten. Erg veel eigen vermogen hebben ze niet dacht ik. Er was ook zo'n verhaal dat als PSV een keer CL misloopt, dat ze dan financieel in elkaar zouden kunnen storten.

15. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff Thomasson is nou ook nog is gebleseerd geraakt tijdens een interland..
    Ik ben benieuwd welke 11 Verbeek nu op het veld gaat kwakken.
    wij Feyenoorders zijn mooi genaaid door de foppe de haan show..

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Oh oh waar is hij toch aan begonnen?

Ik ben benieuwd wat het laatste verhaal op gaat leveren, klinkt aardig en hij heeft gelijk dat er iets moet gebeuren anders wordt het gat met andere clubs alleen maar groter. Jan Hoppen is NAC supporter en heeft ook in NAC geinvesteerd toen we op de rand van de afgrond stonden, hopelijk komt bij met een mooi verhaal aan bij NAC en kan het wat worden.

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    bron

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Verrassend!

19. Hybrid