1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hij deed het echt beroerd op de spelen. Vind het echt dan ook geen versterking voor Ajax. Snap ook niet waarom ze precies hem aan moeten trekken. We moeten nog steeds een extra verdediger hebben.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vreemde aankoop. Opzich zitten we niet breed in de centrale/defensieve middenvelders maar ik kan me niet voorstellen dat deze jongen voor de bank is gehaald. Ik vrees dan ook dat hij is gehaald voor naast Gabri en dat Lindgren veelvuldig achterin zal gaan spelen :'-(

Of hij is gehaald als back-up voor Huntelaar (lijkt toch naar Madrid te vertrekken), óf Sno wordt omgevormd tot centrale verdediger (dat is misschien nog wel de beste oplossing ook).

Hij speelt ook niet op een vaste positie, dus moeilijk in te schatten.

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste is waar maar dan zie ik hem liever verdedigend dan aanvallend. Zelfs als huntelaar nog weg gaat zit het aanvallend wel goed. In iedergeval beter dan verdedigend

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Verdedigende/centrale middenvelder inderdaad. Geen idee hoe hij het zal gaan doen, heb Celtic nooit gevolgd dus hem ook daar niet zien spelen. Met Jong Oranje heb ik hem ook niet echt zien opvallen.

Ik las dat Blind nog gezegd had dat ze een verdedigende middenvelder die ook als centrale verdediger kon spelen, zochten. Dat zal deze dan wel zijn.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij Celtic speelde die vaak goed, en ik heb best vaak wedstijden gezien van hem op Sport 1

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat is Evander Sno eigenlijk? Een verdediger, middenvelder of aanvaller? Hij kan overal spelen. Je kan hem volgens mij nog zo gek maken om op doel te gaan staan.

Maarja, ik weet niet of het wel een versterking is. Ik heb hem natuurlijk nooit echt zien spelen bij Celtic. Ik hou mijn mond wel voorlopig tot hij een paar wedstrijden heeft gespeeld.:x

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik geloof juist dat hij vooral middenvelder/aanvaller speelde, correct me if im wrong :eek:

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij kan als spits spelen, maar hij kan ook controlerend op het middenveld spelen. Het is allemaal een beetje vreemd :+

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.642
    Inderdaad, het is van een oorsprong een middenvelder. Foppe de Haan heeft hem toen een keer in de spits gezet, hij speelde super, scoorde en was vanaf toen dus ook een aanvaller. Daar heeft ie bij Celtic ook nog even gespeeld, maar het is toch echt een middenvelder.

10. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Sno is alvast gehaald als opvolger voor Suarez.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm volgensmij las ik precies hetzelfde net op Voetbalzone. 8)

Ik moet toch telkens weer lachen om hoe hij valt, zo droog.

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hahaha hij blijft ook echt liggen8)

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan lijkt het nog alsof ie pijn heeft joh :+

14. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Meer dan redelijke speler. Maar Groningen wil geheid weer de hoofdprijs ervoor.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vooral als Ajax straks 30 miljoen van Huntelaar heeft geincasseerd. Kutgedoe ook altijd.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    waarom niet cvitanich gebruiken voor de spits?

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is toch meer een Bergkamp dan een spits?

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan Cvitanich nog niet echt in het diepe gooien. Hij is hier pas iets langer dan een maand en moet zich nog aanpassen aan de cultuur. Denk dat die zich vooral moet ontwikkelen dit jaar en dat ie volgend jaar wel Huntelaar kan opvolgen.

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Of Ajax moet een keer voet bij stuk houden en zich niet laten intimideren door een club als Real Madrid. Ajax heeft Huntelaar nodig wil het kampioen worden, easy as that...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina