1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Cvitanich kun je ook nog gebruiken voor in de spits ja. Ik zie eigenlijk Danny Koevermans wel graag komen naar Ajax indien Huntelaar vertrekt..

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Koevermans? Echt niet. Die heeft totaal geen kwaliteiten voor een kampioensploeg. Als Ajax ambitie heeft om structueel bij de beste 16 van Europa te horen, kunnen ze geen doorsnee voetballer als Koevermans gebruiken.

Geloof me, aan zo'n speler heb je op Champions League niveau echt niets.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Sno wel natuurlijk :+

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet. xD

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik denk dat als Real daadwerkelijk met een zak geld voor Huntelaar komt dat ie dan wel weg gaat. Denk dat dit het juiste moment is voor Huntelaar om een stap te zetten in zijn carriere, en Nederlandse clubs kunnen 20-30 miljoen niet weigeren.

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens het nieuwe bestuur zou Ajax zijn waardevolle spelers niet zonder slag of stoot laten gaan, hopen dat Coronel de ballen heeft om dit ook daadwerkelijk vol te houden. Want zonder Huntelaar is de voorhoede bij Ajax, IMO, ook gelijk een stuk minder imponerend.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    IMO is niet nodig in dit geval want het is gewoon een feit. Als we Huntelaar moeten missen dit seizoen zal het lang duren voordat die ruimte is opgevuld.

En toch nog even. Noem Koevermans NOOIT in verband met Ajax. :thumbs:

8. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Sno slimme aankoop hoor.
    --------stekelenburg------
    silva---oleguer----lindgren---vertonghen
    -------gabri-------sno-----
    --------aisatti-----------
    --cvitanich---huntelaar---sulejmani

Suarez alternatief voor aanvaller hevige concurrentie strijd wat zeer posistief is.
    Emanuelson zal concurrentie aan moeten gaan met vertonghen of met sno.
    Verdediging is zekerheid op vertonghen na. Oleguer pakt de spits lindgren is vrije verdediger.
    Zekerheden:confused:tekelunburg,silva,oleguer,lindgren,gabri,aisatti,huntelaar,sulejmani.

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    zie ik toch echt liever een suarez op de linkerflank

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lindgren op de plaats van Vermaelen, en Cvitanich voor Suarez, Hunt3r? Snap je niet.

11. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Die opstelling lijkt mij de beste in nederland. Als ajax in nederland speelt moeten zij het spel maken dan heb je vrij weinig aan vermaelen aangezien dat een echte mandekker is. En ej oleguer al hebt. Kijk als je tegen arsenal speelt loop je acteruit te voetballen want je hebt meer weestand. Dan heb je aan vermaelen meer als lindgren. Lindgren is een vrije verdediger ala frank de boer. Die controleert de boel achterin. En over de aanval zij ik al veel concurrentie wat alleen maar positief is.

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je bent echt volledig van de pot gerukt als je de beste voetballer van Nederland: Suarez, niet opstelt.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    ---------------------Stekelenburg------------------
    ----Silva-----Oleguer-----Vermaelen-----Vertonghen----
    ------------Gabri--------------Sno/Lindgren------------
    --------------Aissati/Cvitanich-------------
    ---Suarez------------Huntelaar-------------Sulejmani---

Lijkt mij wel beter opzich.

14. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    De beste voetballer van nederland? Dan ken jij huntelaar niet. En mag ik mijn mening hier niet uiten? Ik weet niet of jij net zoveel bij ajax zit als mij? Maar ik zit der iedere week. En ik heb zeker suarez mindere wedstrijden zien spelen. Ik heb cvitanich een goede voorbereiding zien spelen.
    Dus zou ik cvitanich een kans geven.

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  15. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik denk dat je Nerra nu onderschat..

16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Dat kan ik ken hem voor de rest niet.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die man is echt alleen maar beter geworden sinds vorig jaar. Vorig jaar was het nog zo'n egootje dat zich telkens liet vallen, nu gaat ie alleen maar door. Bovendien heeft ie nu ook oog voor zijn medespelers. En dan krijgen we nog het meest enge: hij verdedigde mee tegen Arsenal. _O_ Samen met dit en zijn Uruguayaanse mentaliteit zal hij uitgroeien tot de wereldtop. Dat weet ik zeker. Ik hoop alleen dat we hem volgend seizoen kunnen behouden, al lijkt het me zeer sterk.

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Vertonghen hoort niet achterin... Dan kan je beter Emanuelson daar neer zetten. Lindgren of Vertonghen als linkermiddenvelder kan dan de positie van Emanuelson overnemen als hij naar voren gaat.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ken Huntelaar heel goed, en als je een beetje verstand hebt van voetbal zie je in dat er geen spelers als Huntelaar zijn zonder jongens als Suarez.

Los van het aantal assists scoort Suarez ook nog eens ontzettend veel en is hij als aanspeelpunt, in de combinatie en als schakel tussen middenveld en aanval veel belangrijker dan Huntelaar.

Huntelaar is extreem goed in wat ie doet, maar als pure voetballer vind ik Suarez veel beter. Cvitanich deed het goed in de voorbereiding maar dat zegt helemaal niks. Suarez heeft zich in dat ene jaar al ruimschoots bewezen.

Tuurlijk mag je je mening geven, maar dit vond ik zó onlogisch dat ik de mijne even kwijt moest ;)

Nee.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Emanuelson vorig jaar als linksback gezien? Dat zegt genoeg lijkt me. Zo zou ik het doen:

-----------------Stekelenburg--------------
    Bruno Silva--Oleguer--Vermaelen--Vertonghen
    -----------Gabri--------Lindgren-----------
    ----------------Aissati--------------------
    Suarez----------Huntelaar------Sulejmani--

Laatst bewerkt: 22 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina