1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Zeer mooie beschrijving maar de urugayaanse mentaliteit is niet altijd goed zo lnamen suarez en silva af en toe een training niet serieus. En als stond ajax achter was suarez toch wel een die het kopje liet hangen.

2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45

Je bent denk ik aisattie vergeten.:9

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ja 8) Snel gefixed.

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Basically dezelfde opstellings als de mijne...origineel hoor. :p

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Pff jij hebt Cvitanich op 10. Dat zou ik nou nooit doen :+

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    -----------------Stekelenburg--------------
    Bruno Silva--Oleguer--Vermaelen--Vertonghen
    ---------Aisatti--------Gabri--------------
    ----------------Cvitanich-----------------
    Suarez----------Huntelaar------Sulejmani--

Dat is wel achterlijk aanvallend, maar volgens mij las ik ergens dat Cvitanich daarvoor aangetrokken was, voor die positie, een beetje Bergkampen om Huntelaar heen..

7. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Je hebt me overtuigd. Maar cvitanich lijkt mij toch gehaald voor de basis. Een aankoop van 5.8 miljoen laat je niet op de bank zitten. Tuurlijk hij moet de cultuur leren kennen. Maar dat doe je niet door een jaar op de bank te zitten.

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook kunnen, een 4-2-4 opstelling.(Ik reken Cvitanich dan als een schaduwspits en dus als aanvaller). Tegen de kleinere teams zou dat zeker mogelijk zijn om het doelsaldo eventjes op te krikken.

9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45

Zeer zeker te aanvallend er moet balans zijn op het middenveld. En lindgren is voor mij een zekerheid. Aisatti zal niet gaan meeverdedigen. En van cvitanich hoef je dat ook niet te verwachten. Daarom zal er een hevige concurrentie strijd los barsten in de aanval.

En jongens perez word het nog wat? Hij moet van zichzelf begrijpen dat hij juist de perfecte speler is om in te brengen. En niet direct in de basis te laten starten. Vind het overigens wel een vage actie van van basten. Had perez graag nog een jaartje in de arena willen zien voetballen.

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Lindgren is een leuke voetballer, maar ik ben niet echt overtuigd van hem. Hij speelde leuke wedstrijden eind vorig seizoen, maar Gabri en Aisatti overdonderen hem denk ik op elk aspect. Gabri verdedigd goed mee, en voor dat evenwicht dat je wil, is ook Lindgren niet de uitgelezen persoon. Aisatti is nog jong, en die luistert echt wel braaf naar VanBasten, als die zegt dat hij meer mee moet verdedigen.

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Perez wordt bij Ajax sowieso niks meer. Zijn ego is al te erg aangetast, en MvB kennende, zullen ze de komende jaren wel niet meer met elkaar praten.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol @ MM90. Dat klopt nog echt ook ben ik bang :+

Maar Perez moet het ook niet meer willen om bij Ajax in de basis te staan..

13. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Je kan zo spelen als je tegen sparta speelt. Maar dan zoiezo voor de balans in het team vermaelen of oleguer er uit halen en op die positie lindgren te laten spelen. Aangezien je aan 2 echte mandekkers niet zoveel hebt als je tegen sparta speelt. Of een andere optie vertonghen der uit halen en op die positie emanuelson te laten spelen. Dan heeft gabri veel te doen. Maar daarvoor speelt die ook bij ajax.

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat je zo geilt op Lindgren. Zo'n grote waarde is die jongen niet voor Ajax imo. En Emanuelson is al helemaal niet goed genoeg voor het eerste.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Cvitanich zou ik rustig laten brengen. Lindgren is overigens echt een topper hoor. Een goede controlerende middenvelder met veel rust in zijn spel, weinig fouten en goede balbeheersing.

Mijn ideale opstelling zou dan zijn:

Stekelenburg
    Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen
    Gabri - Aisatti - Lindgren
    Sulejmani - Huntelaar - Suarez​

Sno voorlopig niet in de basis. Cvitanich rustig aan laten komen zoals ik al zei. Emanuelson is overschat.

En @ GG: Lindgren en Aisatti zijn verschillende spelers. Aisatti is meer een aanvallende middenvelder, Lindgren als controleur en kan samen met Gabri met de punt naar achteren.

Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Lindgren is het type simon en zo'n speler vind ik essentieel in een elftal. Maar was al fan van hem toen die 4 jaar geleden in ajax 2 speelde. Vond het jammer toen die naar groningen verkaste. En was zeer blij toen ajax hem terug kocht.

Ben ik het volkomen mee eens. Zit je ook wel is bij ajax of niet?

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt inderdaad met veel rust, maar echt een topper en een speler die balans brengt vind ik hem niet.. Hij laat af en toe leuke dingen zien.. maar dat doet Emanuelson ook.. :+ Moet zich bij mij (ik zie niet elke wedstrijd meer, ben tegenwoordig vaker weg dan thuis) nog wel bewijzen..

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Pff, wat is er nog over van Feyenoord. Iedereen is geblesseerd..

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Sneu voor die jongen.
    @ Mtthz, zo'n opstelling had ik ook in gedachten.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo speelt Huntelaar wel op een eiland of niet? Suarez en Sulejmani kunnen geen voorzet geven met hun slechte been.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina