1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    aan de mensen die lindgren niet zo goed vinden: kijken jullie vaak hele (live) wedstrijden van ajax? lindgren is een zeer goede speler die niet alleen verdedigend veel werk opknapt maar ook af en toe goede passes heeft richting de spitsen en buitenspelers. daar komt ook nog is bij dat vaak aangespeeld kan worden. op het middenveld zit hij bijna altijd in de buurt van de bal. lindgren hoort sowieso in de basis.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  3. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat valt met Suarez nog best mee hoor want ik ga naar elke thuiswedstrijd van Ajax en van Sulejmani weet ik het niet maar ze kunnen er best op gaan oefenen vind ik op dat niveau vind ik dat je als buitenspeler wel met beide benen een voorzet moet kunnen geven.

4. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45

Ik vind dat je bij ajax er direct meot staan tuurlijk hij kan trainen op ze slechte been maar daar gaat ook weer een half jaar tot jaar overheen.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij kan Suarez goed overweg met zijn chocolade been. Ik zeg AT tegen Arsenal.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Suarez rechts en Sulejmani links lijkt me een stuk logischer. Daar hebben ze ook in de voorbereiding al gespeeld, dus lijkt me buiten kijf staan.

Tuurlijk switchen ze genoeg van kant, en vaak zullen ze in de spits te vinden zijn of meer achter de diepe spits. Dat is het mooie aan die moderne buitenspelers.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen jullie dat wel vinden, maar of het zo is? :+
    Suarez knalde hem natuurlijk met links fantastisch binnen op het AT, maar een volley is altijd makkelijker dan een secure voorzet geven in een sprint of direct na een passeerbeweging. Ik denk dat als je Suarez op links en Sulejmani op rechts zou zetten, ze steeds naar binnen trekken of steeds naar hun goede voet moeten kappen. Krijg je dat wat Van Nistelrooij steeds meemaakte met Van Persie of Van Der Vaart op rechts en Babel of Kuyt links bij Oranje.

Sno zou trouwens maar 1 miljoen gekost hebben, dus dan is het best een koopje, ook omdat hij nog gewoon pas 21 is.

Van Hulten weer vrijgesproken.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even nieuws van de andere kant:
    Heel leuk natuurlijk dat er weinig kaarten zijn afgenomen door de buscombi, maar dit slaat echt alles:lol:

9. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel een dood sfeertje worden morgen..

Edit: Opstelling morgen
    Timmer; Greene, Landzaat, Bahia, De Cler; Hofs, Van Bronckhorst, Bruins, Wijnaldum; Biseswar en Mols

Bank: Darley, Mitchell Schet, Kevin Wattamaleo, Norichio Nieveld, Michal Janota en Manteiga.

Zegt genoeg!
    Overigens wel een erg talentvolle bank.

Heb er ook wel zin in om jongens als Wijnaldum, Janota,Manteiga, Schet en de anderen aan het grote werk te zien(gaat om prijs).

Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ach misschien een potje waar feyenoorders een keer niet op de winst rekenen, misschien werkt het dit keer in feyenoords voordeel.

en ik be n het 100% met Mcbbvb eens Lindgren is een stille kracht, maar de supporters erkennen dat pas op een later moment zoals Gabri en Simons. hij is de enige speler die elke wedstrijd een meer dan degelijke wedstrijd speelt. hij staat echt niet voor niks in de basis. ik keek ook alle ajax wedstrijden op tele2 en als hij aan de bal was voelde je dat er zowel rust als dreiging was wat er bij andere spelers ontbrak.
    en Suarez kan wel een goede voorzet geven, in tegenstelling tot een Bruno Silva, Bakiricioglu of Rommedahl

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Silva kan dat juist heel goed, maar wil soms te veel. Dan wil die in volle sprint een voorzet geven en gaat het technisch mis. Maar Silva stond bij Groningen al bekend om z'n uitstekende voorzet en aantal assists (zal ook de profcoachspelers niet onbekend zijn :9).

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Jongens trouwens ff een nieuwtje. Ajax heeft het contract van Vito Wormgoor per direct ontbonden.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als ik heel eerlijk ben leek hij me in het enige interview dat ik met hem zag ook al geen bijster snuggere jongen. Als het waar is zal hij wel wat geflikt hebben.

Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gerucht gaat dat hij heeft gestolen van teamgenoten. Ajax zelf maakt er geen melding van maar heeft hem wel van de site bij selectiespelers verwijderd.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij staat onder contract bij Ajax. Dan verdien je, zelfs als speler van het tweede elftal, toch een leuk salaris. Waarom zou je in vredesnaam iets gaan jatten dan?

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Theo "Boom Boom" Lucius ging toch ook illegaal vuurwerk verkopen?:lol:
    Blijkbaar weer zo'n simpel figuur met het verstand van een garnaal.

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Emanuelson en Davids waren een goude koppel aan de linker kant twee jaar geleden. Lindgren kan de plaats van Davids naar mijn mening wel overnemen. Ze kunnen elkaar aanvullen in verdedigend opzicht.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Emanuelson mag niet eens in de buurt van de aanvallers van de tegenpartij komen. We hebben daar Vertonghen staan, en die deed het vandaag weer uitstekend centraal achterin (idee?) bij Jong België tegen o.a. Ronaldinho, Anderson en Diego. Niks over te klagen.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we dat eigenlijk dit jaar weer doen? :+

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Geen idee. Ik hou je niet tegen ;) Ik maak elk jaar toch wel weer een team aan, dus ben eventueel wel van de partij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina