1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste speeldag Eredivisie:

'PSV op eerste speeldag op bezoek bij Utrecht'
    27 juni 2008

Ajax, PSV en Feyenoord moeten op de eerste speeldag van de Eredivisie direct vol aan de bak. De drie traditionele topclubs starten de competitie met lastige uitwedstrijden tegen respectievelijk Willem II, FC Utrecht en Heracles Almelo. Dat blijkt uit een concept-competitieprogramma van de KNVB, dat uitgelekt is.

Volgens het concept start de Eredivisie op vrijdag 29 augustus, met een wedstrijd tussen Vitesse en FC Groningen. Dat is voor de nieuwe Vitesse-coach Hans Westerhof direct een speciaal duel, want hij zat in het verleden op de bank bij de Groningers. Een dag later komen PSV en Ajax in actie, op zondag gevolgd door Feyenoord en AZ. De Alkmaarders spelen thuis tegen NAC Breda.

De eerste echte topper staat al gepland voor de derde speeldag, als Feyenoord en Ajax in de Kuip tegenover elkaar staan. Een weekend later moet landskampioen PSV op bezoek bij FC Twente, de verrassing van het afgelopen seizoen. Verwacht wordt dat de KNVB het speelschema over enkele dagen officieel bekend maakt.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    is nu de super sunday tussen PSV, Ajax, Feyenoord en Twente?!

heb liever Heerenveen ipv Feyenoord..die kunnen tenminste winnen van de Nederlandse top.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Super Sunday slaat sowieso nergens op. En Feyenoord-Ajax is nog altijd 1000x leuker om te zien dan Heerenveen-Ajax. En volgend seizoen zijn er maar 2 super sundays.

Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    de sfeer is 1000x beter maar de spanning is 3x niks.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kijk jij een andere wedstrijd dan mij. Feyenoord-Ajax dit jaar was behoorlijk spannend.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Die arme jongen is voor PSV ;) Die snappen dat soort dingen niet.

7. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Wel mooi, op de 3e speeldag gelijk thuis tegen ajax :)

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dus twente ipv az als 4de club..

ik denk dat psv lullig 1-0 wint in utrecht en ajax flink uithaalt in tilburg met een 3-0 ofzo

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En Deco gaat dan naar Chelsea, dus gaat Inter hopelijk achter DIEGO aan! Daar zou sprake van zijn.................

En en en....!

[yt]2PupBTymHGI[/yt]
    [yt]yDxCvpuyyNc[/yt]
    Ronaldo vs. Quaresma :D
    [yt]OL2ybBn5CCU[/yt]

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lampard en Quaresma zijn allebei draken. Zou ze persoonlijk echt niet in mijn team willen, laat staan er blij mee zijn. :)

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Quaresma is een topper, dat zeker. Helaas heeft hij altijd problemen, het is nogal een lastige jongen geloof ik. Al eerder mislukt bij Real Madrid.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bij Real Madrid?:9

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona bedoel ik. :+ Probeer ik eens iets uit mijn hoofd te zeggen, is het weer fout =(

14. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Een type Cassano dus, goeie voetballer maar moeilijke persoonlijkheid.

15. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    Of van Persie toendertijd:9 Alleen las net dat van Thuram, zou egt triest zijn om zo je loopbaan te moeten beeindigen!

Laatst bewerkt: 27 jun 2008
  16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Quaresma moet nog een heleboel leren. Vooral constanter spelen, maar daar hebben we José voor.

Lampard, als ie z'n draai weet te vinden, is een meerwaarde, maar ik had liever iemand anders gezien. Maargoed, ik ga er maar vanuit dat hij goed wordt gebruikt.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even wat kutnieuws voor Ajacieden:

Wéér geen verdediger en misschien onze spits weg. En nog 2 weken tot de eerste training (waar alles rond zou zijn qua transfers!), nou ik heb er nog hoop in :{

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ajax is echt al jaren niet te pruimen als het neerkomt op nieuwe aankopen (kleine uitzonderingen). Ik zie daar echt niet zo 1 2 3 verandering in komen jammer genoeg.. Ze moeten zich maar gewoon focussen op de eigen jeugd..

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die Henrique was toch ook een jonkie? En een centrale verdediger? Gaat helemaal nergens meer over. We hebben dan al 3 jonge verdedigers aangetrokken voor gemiddeld 10 miljoen per stuk... Nu maar hopen dat hij het waarmaakt. Wel zuur voor Ajax dit, die hebben wat dat betreft ook nog harder verdedigers nodig dan dat Barça dat nodig heeft.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    afscheidswedstrijd stam op 26/7. of was dat al bekend..?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina