1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Tof! Jammer dat het alleen zo ver weg is.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Waar is het dan? In Kampen ? :+

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    In Zwolle geloof ik.

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo dat ze bij Ajax heel snel met een paar goede aankopen komen. Ik zie het wel gebeuren dat straks elke grote naam die voorlopig genoemd is er geen trek in heeft en aan het einde van het verhaal zijn we alleen maar KJH en Heitinga kwijt.. Dat zou echt belachelijk zijn. Ik ben heel blij als ik namen als Boulahrouz, Gourcouff, Benayoun en Forlan hoor maar het is gewoon niet realistisch en een dag later hoor je dat niemand zin heeft in Nederland te spelen (begrijpelijk). Ik ben benieuwd, ik hoop op wat moois.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    noem mij maar niet arm hoor;)..heb de schaal al 4x op rij door Eindhoven zien rijden:D.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar er is maar één Klassieker in Nederland vriend. En volgens mij heb ik PSV daar nooit op het wedstrijdformulier zien staan.

Maar lastige uitwedstrijd in Tilburg? Naar mijn weten is dat de uitwedstrijd waar Ajax het minste moeite heeft.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Deze pics lijken me meer legit:
    [​IMG][​IMG]

Al heet de 2de wel "shirtnep" :emo:

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    We zien het dinsdag. Toch?

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yup. Ben benieuwd. :)

10. Bassie_

Bassie_ Guest

Schijt aan huntelaar. 99% van zijn goals zijn simpele intikkers, die zelfs jij en ik zouden maken. Totaal geen ajax spits, die vooral meevoetbalt en zijn eigen kansen creeert. Als we 20-25 mil vangen zou ik zeggen: strik erom en tot ziens!

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ga jij dan maar lekker in de spits staan. Maar iemand die per seizoen minstens 25 goals maakt is zeker een toegevoegde waarde.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    @ Bassie: http://www.ajax.tv/index.php?item=cat&type=new Kijk dat filmpje maar. Als je die goals ziet weet je gewoon dat hij puur klasse is en een topspits. Dat ben je sowieso als je 33 goals maakt, ook al zijn dat intikkertjes(wat het dus niet zijn).

Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    heeft hij niet afgelopen seizoen 3 of 4 keer met een omhaal gescoord?

Voor dat je de intikker kan maken MOET je er wel staan....dat vergeten mensen nog wel is, de vooractie voordat je het zo simpel in kan tikken.

Nee je zegt het verkeerd.....75 % van de doelpunten die een spits als KJH maakt kunnen jij en ik niet maken omdat we de kwaliteiten niet hebben om die vooractie te maken.

Ben het wel eens dat voor 25 miljoen er we minimaal een strik omheen moeten doen :)

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, jij bent volgens mij niet helemaal goed bij je paasei. Van Nistelrooy is zeker ook een matige spits? Vooractie maken, positie kiezen, slimmigheidjes, scherp blijven na een gemiste kans, allemaal dingen die echt niet elke spits kan. Hij is een fenomeen en ik ben er van overtuigd dat ie het bij pak 'm beet Real ook prima zou doen.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag ergens "Holanda" en "Ajax" staan dus dacht misschien wel interessant. Iemand die het kan vertalen? 8)

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees op verschillende plaatsen dat Barcelona de speler gaat verhuren, en dan word meteen Ajax genoemt in die artikelen. Misschien gaat die daar ook over.

Deze dus:

Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  17. Bassie_

Bassie_ Guest

Wat heeft Ajax aan zo'n talent die het maar een jaar mag houden. Op z'n hoogtepunt zal hij weer vertrekken. Daarmee maak je alleen de concurrenten sterker.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteraard, Barcelona is natuurlijk de grote concurrent van Ajax.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :emo:

Ff serieus. Zijn hoogtepunt? Jij hebt helemaal geen idee over het "hoogtepunt" van die speler, net zoals niemand dat heeft. Als hij daadwerkelijk een goede speler blijkt te zijn, dan lijkt het me gewoon goed voor Ajax om hem er een jaar bij te hebben. Sowieso is er een enorme noodzaak een paar nieuwe en goede centrale verdedigers aan te trekken. Zo'n jongen kan dan bij een leuke club vaak in de basis spelen en ervaring opdoen bij een Europese club. Daarnaast kan hij wel compleet floppen of een enorme blessure oplopen bij Ajax, wat uiteindelijk voor Ajax niet veel uitmaakt maar voor Barcelona een ramp zou zijn.

En concurrenten? Volgens mij was er nog sprake van dat Ajax wilde gaan kijken of er een samenwerkingsverband mogelijk was met Barça en AC Milan. Lijkt me dan sowieso dat je een club als Barcelona dan niet ziet als een concurrent of vijand. Hoe vaak zullen die clubs elkaar trouwens tegen komen denk je komend seizoen? ;) Als Ajax nou overeen zou komen met PSV over een huurperiode voor Aisatti, dan snap ik die opmerking. Maar nu is het natuurlijk de grootste onzin.

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    De kans is sowieso klein dat we tegen Barcelona moeten dit seizoen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina