1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nog een paar uur te gaan. Ben benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren. Robinho, Berbatov, Villa? Nog maybe een verdediger bij Ajax?? Of de Zeeuw??
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nog steeds op Wielaert.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ook man. En anders die Maidana. Heb ik ook goeie dingen over gehoord.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zeg er dan ook wat van als je medesupporters dat flikken of als ze tezamen met de PSV'ers Ajax uitlachen als ze onderuit gaan, in plaats van ons verrot te schelden, geitenbek :mad:
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nee nog een andere ook :9
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die andere dan? Dat de helft maar Rotterdammer is?
     
  7. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Of dat door die griep half Rotterdam aan het wegrotten is?
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Veteranen ziekte ;)
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha dan. Wel een goede, inderdaad.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Slijngard overigens verhuurd aan Sparta

    Vertrokken verdedigers:
    -Stam
    -Heitinga
    -Colin
    -Ogararu
    -Wormgoor
    -Slijngard

    Aangekocht:
    -Oleguer

    Hier klopt iets niet. :confused:
     
  11. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij laat Slijngard de hele voorbereiding de linksback positie bezetten, en verhuurd 'm nu. Ja gvd zeg.
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, maargoed zelfde wat we hebben gezien bij oranje..
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Om eerlijk te zijn is er niets mooier dan om in het sfeervak van Groningen te staan met een 0-0 stand en dan op de schermen te zien dat Ajax achter komt te staan. Mocht Groningen ook een keer verliezen, maar Ajax flink de boot in gaan, dan zou mijn weekend toch nog een pluspuntje hebben.

    Feyenoord neem ik al 2 jaar niet serieus meer. Bij Makaay teren ze op de naam die hij in Duitsland had, maar waar we in Nederland nog weinig van gezien hebben (Ps. Wat deed hij eigenlijk op de OS?), bij Gio en Hofland ongeveer hetzelfde verhaal.

    Als 2e keeper trekken ze iemand aan die zo goed als 3e keeper bij Heerenveen was met als enige reden dat hij nog een contract had.

    Alle jonge talenten die er rond lopen zijn allang verkocht aan investeerders. Mochten ze een keer vertrekken, dan is de enige die er vrijwel niets aan verdient Feyenoord.

    Eigenlijk vind ik het gewoon zielig voor de toch altijd wel (mooie) trouwe fans. Ze krijgen gewoon een B-elftal te zien spelen welke eigenlijk niet eens van Feyenoord zijn. Gewoon leedvermaak eigenlijk.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Czchiommer (of hoe je 't schrijft) naar Utrecht! Erg goede aankoop lijkt mij!
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij Feyenoord is gewoon pijnlijk duidelijk geworden dat er echt totaal geen geld is. Dan kom je helaas niet ver met aankopen. Ik denk dat alle Feyenoordsupporters nog hoop hadden op een laatste aankoop(je). Maar met dit soort aankopen dan vraag je om uitgelachen te worden.
     
  17. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er ook altijd hoor! Ook als het slecht gaat.

    Maar het steekt wel.
    Feyenoord zou een transparante club worden, waar nieuws gedeeld wordt met de achterban.

    Ik zou graag een verklaring willen hebben van de directie over de gedane zaken deze zomer. Ook het financiele plaatje mogen ze schetsen.

    Ik heb vertrouwen in de mensen, maar graag wat openheid momenteel.
    Kreten als "deze zomer gaan we weer verrassen" wil ik nu onderbouwd zien, waarom dat niet lukt.

    Edit:
    Overigens is Nicky Hofs weer terug (verhuurd) naar zijn oude nest. Vitesse!
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet het feit dat er geen geld is. Dat is nou eenmaal zo. Maar zelfs met een beetje geld zijn er dingen mogelijk. Kijk naar Heerenveen die kopen een paar spelers voor een paar ton per stuk en een paar seizoenen later gaan ze voor miljoenen weg. Terwijl Feyenoord juist de laatste jaren te dure spelers hebben gekocht die al op leeftijd zijn en dus geen geld meer opleveren. Nu zitten we dus zonder geld. Ze moeten eens talenten voor weinig aankopen en die een kans geven. Waarom halen ze nou weer een 38 jarige drollenvanger. Je kan dan toch veel beter een talent de kans geven zich te ontwikkelen?
    Waarom zoveel middenvelders aantrekken als we al 2 seizoenen een spits en verdediger zo hard nodig hebben? Dat is gewoon wanbeleid. Dat er weinig geld is snap ik. Maar wat ze doen werkt gewoon niet. Ze moeten voor dat weinige geld talenten proberen te strikken die over 5 jaar voor een zak met goud de deur uit gaan. En zo kun je dan verder bouwen. Wat Feyenoord doet is ervaren spelers halen en hopen dat ze success boeken.
    Vorig jaar hadden we goeie aankopen. Weliswaar oud maar ik had gehoopt dat ze na die spelers nu eindelijk jonge spelers kansen gingen geven. En waarom Landzaat, el Ahmadi kopen als we gewoon spitsen tekort komen?

    Ik heb me er al jaren bij neergelegd dat we geen titelkandidaat meer zijn. Maar zelfs de subtoppers laten ons achter zich. Ondanks dat het waarschijnlijk weer een kutjaar wordt zit ik nog elke thuiswedstrijd in de kuip en kijk ik elke uit wedstrijd op tv. En dat zal ik blijven doen tot mijn dood. Maar ik kan er nog steeds niet over uit waarom ze nou het weinige geld dat ze hebben uitgeven aan zoveel oude bejaarden die niks meer gaan opleveren. Zo kom je toch niet verder?

    Ze dachten waarschijnlijk dat ze ff met paar ervaren spelers weer elk seizoen zouden strijden om de titel. Maar dat werkt niet. In mijn ogen moeten ze gewoon langzaamaan er weer aan werken geef jeugd de kans, investeer in de scouting en geef talenten de kans. Werk aan de toekomst en dan heb je over 5 jaar wellicht een geweldig team wat om de titelstrijd en zo Feyenoord weer interessanter maakt voor andere spelers en sponsors. Maargoed ik ben ook maar een leek.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  19. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    De visie denk ik van Feyenoord was met de oude jongens snel cashen en dan bedoel ik in de vorm van prijzen winnen, geld hiermee genereren. Om daarna te verjongen.
    Ik ben het er helemaal mee eens dat de scouting niet deugt, dit is een probleem dat al jaren en jaren duurt (zijn tuurlijk uitzonderingen).
    Dat Feyenoord geen geld heeft komt ook door de jaren wanbeleid die hiervooraf zijn gegaan. Echter ben ik van mening dat je de mensen (trouwe) niet blij moet maken met valse beloftes.

    Daarnaast blijf ik er nog steeds bij dat mits iedereen fit is Feyenoord een goede basiself heeft met een goede mix van talent en ervaring, wat ik nodig acht voor de balans.
    Daarnaast is er gewoon een zeer talentvolle coach die jeugd graag een kans geeft. Zo somber is de smalle selectie niet van Feyenoord.

    Wat je ziet vind ik is dat de jongens wie te horen hebben gekregen dat ze op het tweede plan komen ook echt niet meer met hun hart spelen voor de club. Dus eigenlijk niet nuttig zijn, laten we het dan nog niet eens over kwaliteit hebben. Met inzet zou je al veel goed maken.
     
  20. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    De zeeuw in gesprek met ajax de zeeuw leeft in onmin met van gaal.

    En wat 010 betreft. Ik ben een ajacied in hart en nieren maar ik vind het neit normaal wat er voor wanbeleid daar gevoerd word. Qua trainer hadden ze in mijn ogen beter een van hanegem kunnen halen. Maar die is geen vriendjes met bosz dus word dat hem niet. Qua aankopen betreft el ahmadi is hij de 6 miljoen waard? Dat is afwachten. Een tomasson heeft ze zakken gevuld bij milan villareal en stutgart die is bezig aan het afbouwen van ze carriere meer gebleseerd dan dat die speelt. En de moest toch een spits bij komen? Waar is die gebleven? Tomasson is in mijn ogen meer een nummer 10 dan een diepe spits ala makaay. Ik wil derksen ook even de mond snoeren hij zij dat hofs 2 of 3 jaar geleden de beste aankoop van feyenoord was en word weer verhuurd aan ze oude club. Bosz denkt alleen maar in ze eigen straatje mag hij jouw niet kom je niet binnen.

    En ajax moet zeker verdedigers erbij gaan halen. Zo redde ze het zeker neit met 5 echte verdedigers. Vorig jaar 4 verdedigers die rectsback konden en nu maar 1 namelijk silva.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina