1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de selectie van Feyenoord mits iedereen fit is ook best redelijk. Alleen de selectie is zo enorm smal en wordt met de minuut smaller. Hofs is verhuurd aan Vitesse. We hebben een slechte keeper en een rechtsback die de jupiler league nog niet aan zou kunnen. We hebben te weinig spitsen en een overvloed aan middenvelders. Ik vraag me af of Feyenoord wel een scouting heeft. Er is de laatste jaren weinig goeds van de scouting gekomen. En ik ben ook zeer blij met Verbeek hoop ook dat hij het goed gaat doen.


    Edit: Geruchten gaan ook dat Feyenoord de Zeeuw wilt. Maar dat zal wel weer niet waar zijn. En als ze hem halen hoop ik dat het als verdediger is want als ze hem als middenvelder willen eet ik me sok op.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  2. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je mijn vorige post goed had gelezen had je ook begrepen dat ik het ook over Feyenoorders had..
    Stoer woord trouwens, geitenbek:lol:

    Bizar trouwens dat Hof nu ook verhuurd is, ik denk dat Feyenoord de salarisdruk niet meer aan kan..
    De club staat er slecht voor ben ik bang.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Het lijkt erop dat Stam alsnog is verkocht aan Twente voor een bedrag rond de 2 miljoen..

    Hopen dat Gilissen er klaar voor is om hem te vervangen :) Tja, of er moet nog snel ff iemand uit de hoge hoed worden getoverd binnen anderhalf uur. Maar liever geen Pieter Collen, diens contract net is ontbonden.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    De Zeeuw in gesprek met Ajax? Naja ik weet niet of dat waar is, maar ik hoef hem er echt niet bij te hebben. Middelmatige speler. Ajax kan beter nog even een verdediger erbij halen, in plaats van nog een zo-zo middenveldertje. Die hebben we al met Sno.

    En Slijngard verhuurd. Tja, dat vind ik niet zo bijzonder slim eigenlijk. Ik vind hem een goede talentvolle speler die zeer waardevol kan worden als één van de weinige verdedigers wegvalt. Nu hebben we naast de basis, Gregory vd Wiel en smurf Anita als enige vervangers. Lijkt me toch iets niet kloppen? Zes verdedigers (misschien met Oerbie erbij zeven) en 30 middenvelders en aanvallers. Het is echt vragen om problemen hoor achterin. Dan kan je wel een voorhoede van dertig miljoen hebben, als de tegenstanders één keer meer scoort dan jij dan is het gedaan.
     
  5. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen, nu is dat wel allemaal suggeren. En daarom zou het fijn zijn als er dmv een persconferentie gewoon eerlijk gezegd gaat worden hoe de stand van zaken is. Dit zal voor rust moeten zorgen.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Juist slim om Slijngard te verhuren. Wordt hij alleen maar beter van. En op links heb je vertonghen, Vermaelen, Furby en Schilder.

    Edit daarom mocht juist Schilder niet meer weg. Want hij is dus de bacup van de backup. En aders zou Slijngard dat zijn. Maar die kan je nu dus ff een jaartje laten rijpen bij een andere club.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  7. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, volgens mij is dat ook belooft in het beleidsplan van Bosz "transparante organisatie"
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, maar Slijngard kan ook in het centrum spelen. En daar missen we sowieso wat kracht. Vertonghen komt namelijk niet lekker uit de verf in het centrum en speelt daarom op links. Het was in mijn ogen slimmer om Anita te verhuren. Even kijken of hij, ondanks zijn geringe lengte, toch kan groeien als verdediger.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik dat al eerder aangaf,
    "Feyenoord zou een transparante club worden, waar nieuws gedeeld wordt met de achterban.

    Ik zou graag een verklaring willen hebben van de directie over de gedane zaken deze zomer. Ook het financiele plaatje mogen ze schetsen.

    Ik heb vertrouwen in de mensen, maar graag wat openheid momenteel.
    Kreten als "deze zomer gaan we weer verrassen" wil ik nu onderbouwd zien, waarom dat niet lukt.
    "
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    In je latere nuancering nadat je alle Ajacieden teringneuzen had genoemd, ja :{

    Daarom zei ik dus: ga dan ook uit je plaat als je het Feyenoorders en PSV'ers ziet doen. Je ontploft pas als jouw cluppie weer eens aan de beurt is.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Net ff van voetbalprimeur:

    en dit:

     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op Calderon, verkoop die gast! Altijd spannend deze laatste uren :D.
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt daarom gaf ik ook aan dat mijn reactie wat overdreven was.


    Nou kom op Bosz je hebt nog 3 kwartier..
     
  14. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Bosz ligt al in bed.
     
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Samen met ze holmaatjes.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahah echt he!! Ben steeds op F5 aan het drukken of er al wat nieuws is.
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha prachtig check dit:

     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Hij is in ieder geval niet zoals Brands altijd op vakantie. |:-
     
  19. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Shit hee en als Berba dan ook nog komt pis ik in m'n broek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina