1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ongelofelijk, vraag me af of ze nou echt denken dat Man City een aanval kan doen op de toppers of dat ze het echt alleen voor de grote zak geld doen :x Denk zelf het tweede
     
  2. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit die Aziaat daar niet? Die had toch wat problemen met de Zuid-Koreaanse staat o.i.d.? Kan er ook compleet naast zitten :p
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het was van een Thai, maar Man City is vandaag overgenomen door arabische investeerders.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt ze zijn vandaag overgenomen. Was dit eerder gebeurd dan was de transfermarkt echt compleet op z'n kop gezet. Dan had Ronaldinho er op zeker gespeeld.
     
  5. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Frappant. Ik kan me de boden van City op Ronaldinho nog wel herinneren, die kon evenveel als Terry verdienen maar wilde liever wat sportievers.

    Ik dacht dat Brazilianen altijd maar de top wilden! Zo zie je maar dat Robinho wel genoegen neemt UEFA cup, als die maar betaald wordt.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat Robinho weg wil bij Madrid kan ik begrijpen. Ze hebben hem gewoon schandalig behandeld. Als wisselgeld bij de transfer van C. Ronaldo.
     
  7. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze niks verkeerd hebben gedaan met die kerel, vooral nu hij zijn transfer gekregen heeft. Het was andere koek geweest als ze hem forceerden te blijven en op de bank te zetten.

    Robinho is een wisselvallige speler. Bovendien hebben ze nu die half Spaanse Nederlander er bij die hem uitstekend kan vervangen.
     
  8. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, Valencia weigert te onderhandelen over Villa. Real Madrid is dus wel bezig om hem los te peuteren daar. Nog 9 minuten!
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    En de rijen zijn gesloten!
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha nee hoor. Niet in Engeland!!! Daar gaat het tot 1 uur door!!!
     
  11. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit belooft weer een mooi seizoen te worden voor Feyenoord (NOT!!)
    Wat een ellende..
     
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast worden er nog transfers bekend gemaakt morgen die nu zijn gemaakt. Vaak niet de meest spraakmakende want die horen we natuurlijk direct. Ik blijf nog eventjes op tot 1 uur ;)

    Edit: Lees nu op Marca het volgende:
    EL REAL MADRID VOLVIÓ A INTENTAR FICHAR A VILLA SIN ÉXITO

    Met andere woorden, Real deed wederom een poging maar die is ook mislukt. Dus geen Villa :mad:. De rest lees ik morgen wel.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Bron: V-bal

    Nou, had toch Chelsea verwacht...


    bron: V-bal


    vaag... eerst city, dan united?!
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe ohja, tijdverschil:emo:
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Real heeft het bevestigd. Robinho naar City!!!
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ajax zegt keihard Nee tegen Miljoenenbod

    dinsdag 02 september, door Fredschuit1, Amsterdam, 00:27u, AD

    AMSTERDAM - Op de laatste dag voor het sluiten van de transfermarkt heeft Ajax nog twee topbiedingen op Klaas-Jan Huntelaar afgeslagen. In de loop van de dag meldden gisteren twee clubs uit de subtop van Europa zich in de Arena.

    Ze gaven aan bereid te zijn ver te gaan. Eén van hen bood telefonisch een bedrag dat de 27 miljoen euro van Real Madrid voor Wesley Sneijder ruimschoots overschreed. Twee belrondes verder bood de club zelfs bijna 40 miljoen.

    Zowel de Ajax-directie als de zaakwaarnemer van de spits bevestigen de late poging om de Oranje-international voor een recordbedrag uit de eredivisie weg te halen. Op namen en exacte bedragen willen de partijen niet ingaan. Zeker is wel dat het niet ging om clubs uit de top-4 van Spanje en Engeland. Dus geen Real Madrid of Manchester United, die eerder deze zomer met Huntelaar in verband werden gebracht.

    ,,Ik heb de clubs nog doorverwezen naar Ajax, in het besef dat het redelijkerwijs te laat was om hier nog iets mee te kunnen,’’ bevestigt Huntelaars begeleider Arnold Oosterveer. ,,Ajax is daar duidelijk over geweest. Het is wel ongelooflijk dat je hier op de valreep nog mee wordt geconfronteerd.’’

    Ajax’ technisch manager Danny Blind deelt zijn ongeloof. ,,Wij stonden ook versteld. Een last-minute transfer van Huntelaar is voor ons onbespreekbaar gebleven. Dat hadden we afgelopen donderdag na een laatste interne beraad al definitief bepaald en die twee clubs hebben dat te horen gekregen. Zelfs aan een recordbedrag op zo’n laatste dag heb je als club niets, want je kunt zelf geen vervanger meer halen. Overigens ging het dus om telefonisch gemelde interesse. Je had moeten afwachten of een bod ook op papier was waargemaakt.’’
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Sorry maar 40 miljoen had ik toch zeker wel geaccepteerd hoor.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat heb je er aan?? Je kunt toch geen spits meer halen... :{ En er valt te lezen dat het niet eens absolute topclubs waren, dus ik denk niet dat Huntelaar er überhaupt heen had gewild.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarschijnlijk zijn het de Spurs en City geweest. Nee maar het klopt dat je geen tijd meer hebt voor een spits. Maar 40 miljoen is toch erug veel geld. En met Dario heb je een goede vervanger. En dan had je mischien zelfs Luque die berhuurd is kunnen houden en die een kans in de spits geven. Want die heeft hij eigenlijk niet echt gehad....
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dan hadden we één spits gehad 8) En nog een die er net bij is ook.

    Wat heeft Ajax aan 40 miljoen? Ajax heeft geld zat...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina