1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar begint het al.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Damn dat is weer die Al Fahim, hij wil Man City de beste club van de wereld maken, wordt eerst maar is de beste club van Manchester8)

     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    met geld lukt alles...soort nieuw Chelsea, jammer...
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, ze maken het kapot. Het voetbal. De bedragen die afgelopen jaren zijn betaald voor topspelers zijn sowieso al belachelijk geweest, maar als er nu echt zo'n draak komt die het voor elkaar krijgt alle topspelers op te kopen en daarmee alles te winnen wat er te winnen valt, dan is het gewoon kapot.
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt. Clubs worden een bedrijf die er alleen maar op uit zijn om winst te maken. Ik walg van dit soort nieuws. Eerst Chelsea en nu zie je steeds meer clubs die dit doen. Als fan is er niets erger dan dit want je verliest je hele identiteit en de bedoeling van een club hiermee. Dit soort gasten verkloten het hele voetbal.
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    en der komen der nog veel meer.. Tis een questie van tijd op deze manier
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja dit moet echt gestopt worden. Rijke miljardairs zien clubs als een speeltje, kopen alles wat los en vast zit en hiermee verlies je het laatste grenntje charme in het voetbal.

    Zoals wat er bij Salzburg is gebeurd. Red Bull koopt de club, veranderd de naam, het logo en de clubkleuren. De complete indentiteit is volledig naar de kloten geholpen. Als actie hierop hebben fans de club verlaten en hebben ze er zelf ééntje opgericht. Dat gebeurd steeds vaker.

    Voorbeelden:
    - FC United Of Manchester
    Club opgericht door boze United fans toen de club werd overgenomen door Glazer. Uit protest daartegen en de steeds stijgende prijzen voor seizoenskaarten tot dit besluit gekomen
    AFC Wimbledon
    Fans van de voormalige club Wimbledon richtte AFC Wimbeledon op nadat de club was opgekocht, verhuisde naar een andere plaats en een naamsverandering (MKS Dons) en ander logo krijgt.
    - SV Austria Salzburg
    Club (her-)opgericht door supporters van Austria Salzburg nadat de club was overgenomen door Red Bull.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Je krijgt dan wel mooi voetbal en goede elftallen te zien. Als het dan toch gebeurt, doe het dan ook direct goed! :D.

    Ronaldo lijkt me echt zo'n tering ventje, een verwent nestje.. Maar ik kijk toch vaak de wedstrijden van ManUtd, maar als hij niet speelt, boeit het me ook niet altijd zo ;(.

    Alhoewel, geld hoeft niet alles te betekenen. Dirk Scheringa wou wel 30 miljoen € uittrekken voor topspelers, maar van Gaal wou daar zijn tijd en moeite niet aan verspillen zoals hij al bij Alves had gedaan.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooi voetbal? Heb je Chelsea wel eens zien voetballen? Daar vind ik niks moois aan!
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het moet toch niet gekker worden, ze bieden op alles met een naam, er werd een bedrag van rond de 40 miljoen geboden op Huntelaar door een sub-topper wiens naam niet is genoemd.
    Dat moet City zijn geweest..
    De laatste speler die een blanco cheque kreeg.. Abe Lenstra?? ^^

    Wormgoor gaat trouwens naar fc Utrecht
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/
     
  13. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, voor het eerst ga ik hoen dat Man United de derby wint zodat zij even zien wie de baas in Manchester is. Wat krijg ik ineens een hekel aan de Premier League.
     
  14. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Was Man Utd ook niet overgenomen door zo'n miljardair?
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jup Glaser de Amerikaan
     
  16. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dan is Utd net zo slecht bezig als City en snap ik de post van AC/DC niet helemaal.

    Al moet ik wel toegeven dat ik dan wel voor Utd bent, maar dat vind ik ook de mooiste club uit de premier league :)
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    WTF, is City mee bezig. 150 miljoen voor 1 fucking voetballer :eek:
     
  18. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is Manchester United overgenomen, de club is geboren als een topclub en dat is het nog steeds. Man United is altijd de beste zo niet een van de beste club uit Engeland geweest. De overname had hier geen invloed op.

    Ik bedoel nu dat een club als City, die nooit opvallend hoog eindigen in de competitie of CL spelen nu een soort topstatus probeert te forceren door dit soort bedragen te bieden. Het wordt net als Chelsea, mensen die het Engelse voetbal al langer kennen weten dat Chelsea eigenlijk niet helemaal zo een goede ploeg is geweest vroeger, Europees zo goed als geen titels gepakt en is het voetbal ook niet echt hoogstaand. Ik vind het gewoon hinderlijk om te zien hoe met geld de club zo kan veranderen, het gaat er helemaal kapot aan..

    Ik hoop dus dat Man United, en vooral Ronaldo er even drie in legt zodat City altijd in de schaduw zal blijven en dus altijd nog het broertje van..
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    In Italie zijn ze ook hardleers8)
     
  20. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een knotsgekke wedstrijd was dat wel, Brazilië - Ghana. Paar keer tegen de paal/lat en volgens mij nog een keer met heel veel geluk op de voet van Dida uit een corner. Ghana kon makkelijk winnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina