1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter overleven jullie die poulefase gewoon anders hebben over een paar jaar helemaal geen CL plek meer:'-(
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je kunt je hoop beter vestigen op veel UEFA-punten denk ik.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ben ik het ook mee eens maar een jaar is absurd. Zelfs 3/4 maanden zou ik nog kunnen begrijpen. Vooral als je kijkt naar hoe de spelers omgaan met scheidsrechters zoals jij het al aangeeft.

    Echter vind ik ook dat er nog maar weinig scheidsrechters zijn die een echte uitstraling hebben. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Jol dan zag je een scheids en hij straalde het ook uit vond ik. In plaats hiervan hebben we nu autoritaire kutjes zoals Vink, Braamhaar en Nijhuis. Deze doen alsof ze heel wat zijn maar als het erop aan komt dan verkloten ze het.

    Scheidsrechters hebben ook voor zichzelf op te komen. Als een speler je "aanvalt" of een grote bek tegen je opzet sta je in je recht om er een kaart voor te trekken. Echter gebeurd dit zelden. Ze houden zich teveel bezig met het boekje en missen gewoon de instelling en ogen vaak benauwd en onzeker als ze in zo'n situatie terecht komen.

    Ik denk dat dit de reden is waardoor er zo over ze wordt heengelopen en waardoor ze het gezag in een wedstrijd en in de competitie kwijtraken. Hierdoor zie je ook steeds meer van dit soort voorvallen.
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Voorbeeld stellen en zware straf ben ik het ook wel mee eens, maar wat iemand hierboven zei: waarom bemoeit de FIFA zich hier in godsnaam mee als het evenement niet eens op de fifa-kalender staat.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nja denk ook niet dat het zo makkelijk wordt om dit te overleven maar de spanning zit er gewoon op bij alle 3 de wedstrijden, beter dan dat wel bijvoorbeeld tegen een roemeense club hadden gemoeten ofzo, dat vind ik niks aan.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Oost. Familievak toch?

    :+
     
  7. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. De scheidsrechters tegenwoordig hebben de uitstraling en de macht niet meer die scheidsrechters als Jol en Culina wel hadden.

    Maar wat jij zegt dat ze volgens het boekje moeten fluiten, daar kunnen de scheidsrechters niets aan doen. Elke wedstrijd word een scheids beoordeeld en geeft hij bijvoorbeeld op een verkeerd moment een kaart niet of een kaart wel dan krijgt hij strafpunten en zakt hij in rang.

    Jol is een uitzondering, maar deze "opstandigheid" heeft hem ook zijn baan als scheidsrechter gekost. Hij is er door de KNVB langzaam maar zeker uitgewerkt, kreeg geen wedstrijden meer toegewezen etc. etc.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De KNVB wil alleen maar scheidsrechters die precies doen wat zij wil. Jol kwam voor zijn mening op, welke tegenstrijdig was met die van de KNVB, en dat heeft hem de kop gekost. KNVB is gewoon één pot nat. Als je bij studio voetbal soms ook weer die discussies hoort waar Kesler bij zit...

    Iets anders:
    :+
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    :lol:...
    :{ Nee het vak waar de (meeste) supporter net wat meer hersencellen heeft dan vak 410
     
  10. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Meer hersencellen? Het enige wat ze kunnen zingen is boeren boeren!!
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Kun je wel zien dat jij nooit in het PSV stadion komt..Maar wat wil je liever dat ze 'boeren, boeren' gaan zingen of dat ze alles om zich heen kapot stampen en het imago van de club verpesten. (of is dat het imago van Ajax?!)
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kan me nog wel herinneren dat vrij recent een grote groep PSV supporters het veld bestorm tijdens een UEFA Cup wedstrijd, en dankzij optreden van Waterrreus en Gerets een Europese schorsing ontliep. Wel even je feiten kennen he.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alsof jij elke twee weken in de Arena zit. Hou je scheve vergelijkingen en vooroordelen lekker voor je. Hoewel ik het gros van de gasten in 410 ook bloedirritant vind heb jij daar net zo min wat over te zeggen als Mtthz en Hunt3r 410 over jouw vak te melden hebben. Doe dus niet zo hypocriet.
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, 410 is niet irritant. Komt tenminste nog wat geluid vanaf. Ik zit nu naast de F-Side. Kijken hoe 't er zondag aan toe gaat...
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Naja zitten zeker wat knuppels tussen hoor. Ik respecteer ze voor hun tifo en zang, maar ze doen soms zulke idiote dingen. Fakkels ontsteken onder een brandbaar doek, bekers pis naar beneden flikkeren, je eigen vak in de hens steken. Tijdens Jong Ajax-Jong Feyenoord de spelers van Feyenoord in elkaar trappen. Dan denk je echt, waar zijn ze mee bezig.

    Maar goed, laat ze maar dit seizoen weer mooie dingen maken.

    Aan de andere kant, heb paar seizoenen geleden zelf nog een keer op 410 gestaan. Toen kon je nog vrije kaarten daarvoor kopen. Dat was erg tof. Maar heb niet de conditie om de hele wedstrijd te springen8)

    Zit zondag overigens op Noord eerste ring. Begint wel een favoriet vakje van me te worden.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De F-Side hoor je helemaal nooit, tenzij er wat te zaniken valt of als we tegen Feyenoord spelen en ze die verrot kunnen schelden. 410 hoor ik alleen maar -90 minuten lang- 'Jalalalalalalaaaaaaaaa, Ajax Amsterdaaaaaaaaaaaam' zingen, waar ik ook helemaal schijtziek van word. Wat een tergend kloteliedje is dat zeg. Beetje afwisseling zou niet verkeerd zijn.

    Daar zat ik ook tot vorig seizoen (vanaf dit jaar geen kaarten meer) in 115. Welk vak zit je dan?

    Ik ga waarschijnlijk weer op de wachtlijst samen met een stel vrienden voor volgend seizoen. We zaten nu behoorlijk verspreid.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  17. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    vak410 hoor je ook niet heel de wedstrijd hoor ook alleen als ze voorstaan
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gelul.

    En ik heb het donkerbruine vermoeden dat ik meer recht van spreken heb dan jij en dat jij voornamelijk je onderbuik laat spreken.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Als het goed is nu 115. Heb geen Seizoenskaart dus koop alleen losse kaarten. Kan maar een paar keer per jaar (vijf tot zeven keer) naar Ajax en zit dus altijd overal en nergens. Ben er in ieder geval bij de Klassieker bij en bij de wedstrijd tegen PSV. En een eventuele bekerwedstrijd. Daarna nog een paar wedstrijdjes tegen willekeurige clubs.
     
  20. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0

    DE geweldige sfeer he!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina