1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.832
    Ik zag vanavond op de tv reclame van Manchester United tegen Zenit om de Europese Super Cup, wanneer spelen ze ?
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vrijdagavond om half 9 dacht ik.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vrijdag idd :)

    Zal wel een leuke wedstrijd worden, hoop ik althans.
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Het leuk van iets/iemand verkopen is dat je er iets voor krijgt. Waar je dan weer iets anders voor kan kopen. Dus na de verkoop van De Guzman hebben ze funds om een speler te halen.
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Maar hebben ze ook nog tijd om een speler te kopen? Daar zou ik me meer zorgen om maken.
     
  8. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Feyenoord heeft nou niet echt reclame voor zichzelf gemaakt. Mischien hebben ze dan het geld wel. Maar wil de speler niet. Het legioen wil al gauw resultate zien en als die er niet zijn of komen. Dan staat er als speler veel druk op je. Je zag afgelope seizoen slory. Miste 2 zuivere kanse tegen ons en werd meteen bedreigd. Ja in dat soort situaties wil je niet terecht komen.
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Fijn he, supporters? :cool: stelletje idioten geven voetbalsupporters een slechte naam. Vaak zijn het niet eens echte supporters, maar gewoon mensen die hun vriendjes volgen naar een club en daar gaan rellen.
     
  10. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een feit dat Feyenoord een degelijk geldbedrag wel kan gebruiken en dit dan kan investeren in spelers.
    DEnk hierbij aan jongens als Botteghin en een spits.
    Overigens is voor mij een vertrek van Guzman alleen sprake als er een gigantisch bedrag op tafel wordt gelegd.
    En dan nog is er geen reden tot het kopen van een Middenvelder, aangezien deze er genoeg zijn (ook aanvallend).

    Eventueel kunnen spelers in de winterstop gehaald worden.
    Ben het er mee eens dat "suppo" nee zo heet dat niet, nooit iemand mogen bedreigen.

    EdIt:
    De eerste geruchten over een transfer van Perez naar Feyenoord zijn ook op gang gekomen.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Zal het legioen wel weer lekker blij mee zij afdankertje van ajax. En 010 heeft zoiezo toch al genoeg middevelders? En perez zal wel gratis weg mogen maar die vraagt een aardig salaris+perez zij of ajax of ik er stop mee.
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat het slim is om De Guzman te verkopen, hij is een van de weinige die echt een hoog niveau heeft. En een vervanger kopen is niet makkelijk. Zeker niet van hetzelfde niveau. Denk maar aan het geval Sneijder, veel geld maar geen speler die het over kon nemen. Bij Feyenoord zie ik dat ook niet.
    En als ze de speler verkopen, heeft Feyenoord genoeg andere zaken waar ze het geld in moeten steken zoals ik dat allemaal hoor. Feyenoord moet gewoon de tijd gebruiken om stap voor stap spelers te halen en goede spelers proberen te behouden. Komt wel goed.

    En Perez, tja, hij lijkt het zich overal onmogelijk te maken uiteindelijk. Voor Feyenoord lijkt het me ook niet nodig hem te halen, middenvelders lijken ze niet nodig te hebben. Misschien als aanvaller maar dan echt niet als ze veel voor hem moeten betalen of dik salaris moeten geven. Liever voor de jeugd gaan. Hij is al 34 dus geld krijgen ze niet voor hem terug bij een verkoop, als ie niet met ruzie weer weggaat. :emo:
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Perez heeft zijn woorden inmiddels al genuanceerd volgens mij.
    Die is in ieder geval overbodig. Ik vind het ook maar een naar typetje. Hij is gewoon terecht teruggezet, maar blijft maar miepen.
     
  14. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft!! niet Perez.. dan krijgen we weer 'Harry'-achtige taferelen :|
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik denk dat Perez best van (grote) waarde voor Feyenoord kan zijn al zie ik een transfer niet zo snel gebeuren
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoppa Sunderland heeft aankoop nummer 9 binnen. 8) A. Ferdinand van West Ham komt over, en ze zijn nog niet eens klaar..

     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dang goed werk van hem. :eek: Die eerste 3 genoemde zijn alledrie van Tottenham toch?
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    mja :cool: goede aankopen
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Als ie nog een linksback zoekt, misschien Lee. Maar hoop nog steeds dat hij naar PSV gaat, maar zal denk ik niet lukken qua salaris.
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Lee is naar Dortmund.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina