1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Okay my bad, vond het gewoon raar dat je zo'n post maakte. Je posts zijn meestal niet echt positief over ajax :+ Misschien iets te argwanend

    Excusez moi (K)
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Had er niet eens naar gekeken btw. Maar ik kan je verzekeren dat de kwaliteit echt top is! en bij (PSV iig) kon je nog rond augustus kiezen of je met of zonder sterren wilde hebben en daarna zaten ze er gewoon al standaard op, weet niet of dat bij Ajax ook zo was?! Ben er eigk een beetje verslaafd aan, voetbalshirts sparen:9.. Heb nu daar Man Untd thuis (07-09), Barca uit (08-09) en Marseille uit besteld en allen gewoon echt top kwaliteit, niets op aan te merken.
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Achja vind het huidige thuisshirt toch bout. Ben wel tevreden met mijn drie Ajax-shirts (2001-2002 thuis, 2004-2005 thuis en 2000-2001 uit) die ik in de kast heb liggen.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ajax shirt wordt sowieso zonder de sterren geleverd, in elke sportwinkel zie ik ze zonder en ook in de vi.nl shop moet je ze apart bijbestellen.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij is dit in het Pats topic al meerdere keren gezegd, maar toen lette ik niet op. :+
    Vraag 1: Wat zijn de verzendkosten? Ik kan het even niet vinden, al kon ik zweren dat ik het al eens ergens heb zien staan. Al gevonden: 8,00 GBP.
    Vraag 2: Vallen de shirts groot of klein uit? Het gaat van M opeens naar XL.
    Ik ben groot (bijna 2m), maar...ehm.. niet erg breed. 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Voetbalshirts vallen meestal nogal groot is mijn ervaring. Maar dit zijn nepshirts, dus misschien liggen de verhoudingen wel totaal anders...
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb wel gelezen hier dat deze ook groot vallen. Als je niet vadsig of enorm afgetraind bent, dan zou ik gewoon die M gokken. :cool:

    Morgenavond Sporting de Gijón, hopen dat de goede lijn wordt doorgetrokken.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Even wat nieuwtjes. Vervelend voor Vlaar, verwacht echt niet dat hij nog veel zal spelen. Zou goed zijn als NEC meteen al door is. Jammer dat Gabri het morgen nog niet haalt, is toch wel in mijn ogen de sterkste middenvelder van Ajax.
     
  10. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Als de UEFA correct en consequent is, gooien ze Dinamo er nu direct al uit...
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    XL nemen. Ben zelf ook 2 meter en met XL is hij precies lang genoeg. M zou ik niet doen want dan is hij te kort.

    Hoe schatten jullie de kansen in van Bahia tegen Huntelaar? Vorig jaar trok hij het aardig maar ik denk dat Klaas dit jaar de betere zal zijn.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    B-keus shirts, geen nepshirts!
    Ik pak altijd Adidas M en Nike S.
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, van Bronckhorst is er waarschijnlijk niet bij morgen. Hofland daarentegen toch wel weer, ook al leek het er na die topper tegen Kalmar niet op. Als Ajacied hoopte ik eigenlijk dat ze er allebei wel zijn, toch mooier als er completere elftallen staan. Ik vertrouw bovendien wel op een goed resultaat, het begint beter te lopen, met name voorin.
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Van Bronckhorst heeft hoofdpijn...
    Die hoofdpijn moet wel vreselijk zijn, wil je deze wedstrijd laten schieten.
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Giovanni van Bronckhorst kan zondag waarschijnlijk niet in actie komen tegen Ajax. De middenvelder heeft nog te veel last van de naweeën van een klap op zijn hoofd in de afgelopen wedstrijd tegen Kalmar FF. Zaterdagochtend liet hij de training wegens hoofdpijn aan zich voorbij gaan en ging in plaats daarvan voor nader onderzoek naar het ziekenhuis. Zondagochtend zal de medische staf definitief beslissen over het meespelen van de international, maar zoals het er nu naar uit ziet is de kans klein dat Van Bronckhorst tijdig hersteld zal zijn.

    Staat gewoon op de site van Feyenoord, hoor. Niet alles aan je hoofd is alleen maar hoofdpijn.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wel sneu voor Vlaar, die kan denk ik beter ander werk zoeken..

    Voor NEC zou het mooi zijn als ze door zijn en in ieder geval Dinamo flink straffen en ik kan alleen bedenken dat ze eruit gegooit worden..
    En ik denk dat Ajax morgen gaat winnen, het is erg jammer dat Feyenoord met deze spelers helemaal niks kan beginnen..
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2008
  17. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Uit andere berichtgeving blijkt dat het hoofdpijn is.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je een klap op je kanus krijgt krijg je sowieso hoofdpijn8) Hofland schijnt toch fit te zijn hoorde ik?

    Ik verheug me trouwens op het duel Greene/Sulejmani:D
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Even terugkomend op die "nep" shirts.. hoe de fuck kan het dat daar niks tegen gedaan wordt dan door bijv. adidas?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij zijn het gewoon B-keus shirts. Shirts die niet door de controle komen waardoor ze niet voor €60,- verkocht mogen worden. Denk hierbij aan een stikfoutje o.i.d.

    Dit bedrijf koopt die shirts dan op en verkoopt ze voor deze mooie prijzen!

    Ik heb nu 4 shirts van deze site en van Bestway4you.com en allen zijn perfecte kwaliteit!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina