1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Doe Gabrich! Beste speler die Ajax ooit heeft gehad :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha een gedeelte uit de colums op voetbalprimeur.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Slecht tot nu toe. Wel een goal gemaakt maar dat was een van richting veranderde voorzet. Voor de rest nog niks laten zien, maar hij doet ook niet altijd mee en Inter speelt ook nog niet best. En het systeem is niet super in mijn ogen, maargoed. Zet er een aanvallende middenvelder bij en ik denk dat alles veel beter gaat draaien.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Quaresma blijf ik dan ook enigszins over gewaardeerd vinden. Bij de absolute top komt hij niet geheel tot zijn recht. Misschien dat hij mij nog het ongelijk gaat bewijzen bij Inter, maar ik heb er een beetje een hard hoofd in. Hij heeft ook een draak van een instelling.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Met z'n instelling is vrij weinig mis (tenminste, tot nu toe). Hij is vooral mentaal niet zo sterk heb ik 't gevoel. Niet zoveel vertrouwen in z'n eigen acties, weinig overtuiging. Maar hij is natuurlijk pas een maand bij de ploeg en heeft twee volledige wedstrijden gespeeld (waarvan één tegen Milan, wat sowieso erg moeilijk is).

Bij Porto deed ie het uitstekend, en bij Sporting ook. Alleen dat stukje Barça kwam ie er niet aan te pas (toen had Barça ook een fantastisch team en was hij pas 18 of 19). En de Serie A is ook wel effe wat anders dan de Portugese Liga, dus ook dat vergt aanpassing.

Heb er wel vertrouwen in dat hij z'n draai gaat vinden, maar er moet wel iemand achter 'm komen te staan die hem kan bedienen, en niet drie defensieve middenvelders...

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    14: Cruijff
    9: Van Basten
    10: Bergkamp (of Litmanen)
    9: Kluivert
    3: Blind
    4: Vasovic
    8: Witschge

Of Neeskens, Suurbier, Sjakie Swart, Piet Keizer, Rijkaard, Bosman of dergelijke.

Of een legendarisch figuur dat nooit (of weinig opvallend) als speler actief is geweest. Rinus Michels (ook als speler actief natuurlijk), Bobby Haarms, Sjakie Wolfs, Salo Muller etcetera.

Singing Ivan Gabrich, Ivan Gabrich is great!:lol:

:lol:

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Aangezien PSV nu de kansen voor Nederland "verspeelt" kwam er in het Momenten Topic een kleine discussie op gang die ik hier wel wil vervolgen.

Bij deze. Ben wel benieuwd naar jullie mening hierover en naar de verdere mening van Fisi :)

8. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk,
    Ik zou voor een opzet gaan zoals deze vroeger was; Alleen kampioenen in de CL en dit van alle grotere competities (deze zijn zelf in te vullen). Eventueel kan dit uitgebreid worden naar de 2 beste (nummer 1 en 2 van de competities).

Dan wordt de EUFA cup ook een stuk aantrekkelijk waar dan meer grotere teams om de EUFA cup strijden.

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Nu ik je post beter heb gelezen, ben ik het wel met je eens. Je bedoelde natuurlijk de play-offs met 'extra wedstrijden'. Wat dat betreft hoort idd gewoon de nr 2 de voorrondes te spelen :)

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja excuus, dat bedoel ik idd. Ik vind het daarom mede de schuld van de KNVB doordat zij zich aan deze play-offs blijven vasthouden. Zij organiseren de play-offs enkel voor het geld, dit lijkt me duidelijk, maar de KNVB ziet hiervan niet de gevolgen. Je zag bijvoorbeeld wat er met Twente gebeurde. Natuurlijk hadden zij geen geweldige loting maar zij hadden hier gewoon niet horen te staan.

Champions league is voor kampioenen. In Nederland, op dit moment, voor de nummers 1 en 2. Dit betekend dat 2 ploegen in Nederland bijna 40 wedstrijden constant kunnen blijven. Dit moet je niet laten beslissen door een paar extra wedstrijden. Hierdoor krijg je ploegen in de CL die geen enkele ervaring hebben. Ook is de instelling van deze ploegen niet goed omdat de CL voorronde al een geweldige prestatie is. Dit zag je goed bij Twente.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Twente heeft die moeilijke loting ook gekregen omdat ze in een andere klasse vielen dan Ajax. Als Ajax was doorgegaan hadden ze volgens mij nooit tegen Arsenal o.i.d. kunnen loten. Dat is dan idd wel de schuld van de KNVB, al vond ik het opzich wel leuk om eens te zien hoe een niet top 3 club het zou doen. Maarja, als die dan tegen dit soort tegenstanders uitkomen, kun je beter gewoon Ajax er heen sturen.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vind trouwens (als pure ajacied) het toch stiekem altijd wel lekker als psv verliest. Dat zit gewoon diep en dan kan je natuurlijk altijd blijven doorzeuren dat het slecht is voor het nederlands voetbal, maar als psv 3e wordt is dat waarschijnlijk juist beter ervoor (+ik gun psv niet verder te komen in de Champions League:+, aangezien dit waarschijnlijk weer gekoppeld is aan een gigantische hoop geluk). In de UEFA-cup zijn namelijk even veel punten te behalen als in de Champions League en ik zie psv eerder van clubs winnen in de UEFA-cup dan in de Champions League.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is altijd dubbelop. Als PSV wint, vind ik het mooi. Als PSV verliest, vind ik het kut voor het Nederlands voetbal maar ergens stiekem toch wel lekker. Maar ja dat komt ook een beetje door de laatste 4 jaar waarin wij telkens door PSV zijn verslagen in de titelrace he. :+

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Krijgt Vermeer ook een kans om zich te bewijzen :+ Zonde dat Maarten geblesseerd is :mad: best goede keeper, al vind ik hem zwak in de corners

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En daarom komt Sar eraan8)

Hulde:D

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Klopt dat van Henk Timmer? Hij was toch geblesseerd geraakt tegen Groningen?
    Ik zou zelf denk ik Vermeer/Velthuijzen oproepen!

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hij speelde gister ook niet mee tegen Kalmar. Ik weet niet wat de staat van zijn blessure is, maar als hij niet fit genoeg is zal Vorm meegaan.

En ja, Velthuizen en Vermeer zijn ook opties. Maar die moet je wat rustiger brengen.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sander Boschker zat er eerst toch ook bij? Denk eerder dat hij het dan wordt.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    \o/\o/\o/ ik ga volgende week naar Nederland - Ijsland , misschien wel de laatse wedstrijd van Sar . vind t erg leuk dat ik m nog s een keer live in actie kan zien:thumbs:

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat was in de EK voorselectie van Van Basten ja, maar onder Van Marwijk is hij nog niet in beeld gekomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina