1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnt dinsdag een interview zijn geweest tussen Cvitanich en de Argentijnse sportzender TycSport waarin hij heeft gezegd dat hij ongelukkig is en aast op een terugkeer naar Argentinie. Hier even de posts op Ajaxfans.net:

    Ik weet nu al wat Mtthz gaat zeggen :+
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik begin nu al de schijt te krijgen aan Van Basten. Hij kan geen teamgevoel smeden, hij kan niet met mensen omgaan en hij heeft niet de ballen om zichzelf in de spiegel aan te kijken na een smadelijke wanprestatie. De man heeft nota bene het alleenrecht op zo'n beetje alle beslissingen binnen Ajax, heeft zelf de transfers mogen uitkiezen en heeft nog helemaal 0,0 progressie geboekt met een uiterst veelbelovende groep spelers.

    Hadden we nou maar gewoon effe gewacht en Rijkaard genomen. Een innemende man met verstand van het spelletje, ervaring en inzicht. Altijd goed met z'n spelers en uiterst sympathiek.

    Laat Van Basten lekker bij Milan de boel versjteren.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Ik vraag me toch elke weer af hoe het komt dat Heerenveen en Groningen de beste spelers scouten. Het is gewoon pijnlijk duidelijk dat zowel bij Ajax, als bij Feyenoord en PSV de scouting volledig aan het slapen is. Respect voor Groningen, wat een team. Die nemen gewoon de punten mee uit Amsterdam!
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het kan natuurlijk dat Groningen wint, maar loop je niet erg hard van stapel?
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Groningen wint niet.
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    haha, scouting van PSV aan het slapen?? Oke PSV heeft de laatste tijd niet veel talenten gescout maar Gomes vond ik toch wel een goede en volgens mij had Piet de Visser Alex voor Chelsea gescout om hem bij PSV te laten groeien. En dan Farfan. Maar ook Jonathan en Manco die nu nog iets te licht zijn. Maar misschien dat ze ook een scout richting Scandinavie kunnen sturen..
     
  7. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het heerlijk dat Marco is A'dam zit. Mede door bovenstaande punten!!
     
  8. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    \o/

    Ze voetbalde zowaar zeer netjes!
    Ben nu niet echt in staat om wat te typen.
    Maar ze hebben gewonnen, jeej! :cool:
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Schandalig. :mad:

    Edit: Gelukkig zendt Eredivise Live hem wel uit :cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    RTL hoopt natuurlijk weer op rellen, overlopers :mad::+

    Wel balen dit...
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wat nep zeg ongelovelijk, dan weet ik deuitslag natuurlijk allang (of ik nou wil of niet je hoort het toch wel)

    gelukkig dan maar via eredivisie live :9
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    WTF, Nancy - Feyenoord is ook zo belangrijk en leuk vergeleken met Ajax-Aston Villa 8)
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    is het dan niet te vinden op bbc?
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De BBC heeft ook aparte sportzenders en op de BBC1 en 2 is de kans erg klein dat deze wedstrijd hierop komt.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Las dit ergens op Voetbalzone, vond het wel een interessant punt: dat Klaas-Jan Huntelaar niet meer scoort omdat hij teveel met het aanvoerderschap bezig is. Al die randzaken die hij nu moet doen, houden hem van zijn taak waar hij voorheen altijd volledig op kon focussen, namelijk scoren. Zou ook verklaren waarom hij bij Oranje gewoon wel scoort, daar is hij geen aanvoerder.
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zit opzich wel wat in, die man moet gewoon rond de 16 blijven zweven en zijn momenten/acties afwachten. Doordat hij achterblijft blokkeert hij ook weer de opkomende middenvelders en loopt die toch een beetje in de weg. Daarom zie ik Cvitanich als een 10 achter Huntelaar dus ook wel een beetje zitten, word zo wel erg aanvallend maar die Sarpong lijkt me op dit moment niet sterker dan Cvitanich. Genoeg controlerende middenvelders die het zo kunnen opvangen om een balans te behouden, lijkt me zo.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft maar ik vind wel dat de aanvoerder altijd in een positie moet zijn waar hij het veld (in grote mate) voor zich heeft. Dus 't liefst een verdediger of defensieve middenvelder. Achterin het middenveld moet sowieso het zwaartepunt qua ervaring, leiding en spelverdelen liggen.

    Bij Ajax klopt daar weer 'ns geen fuck van.
     
  18. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom Gabri geen aanvoerder is, is mij een raadsel. Hij heeft alles voor een aanvoerder; inzet, overtuiging, uitstraling...

    i dunno...
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Spreekt geen Nederlands...
     
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Huntelaar spreekt geen Spaans.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina