1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weer een gast met een beenbreuk.

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NEyL6w8nW4A&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NEyL6w8nW4A&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

2. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    op voetbalprimeur staat dat huntelaar een mondeling akkoord heeft met arsenal voor meer dan 20 miljoen. Na dit seizoen zou hij weg gaan.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me beter dan Man Utd:)

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat moet hij bij Arsenal, banken en spelen als Adebayor geblesseerd is? Of gaan ze rouleren ofzo? Ik vind het ook niet echt een speler voor Arsenal, maar goed. Het is voetbalprimeur dus het kan ook de grootste onzin zijn natuurlijk.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bij Man Utd heb je Tevez, Rooney, Berbatov en Nani die in de spits kunnen.

Italie lijkt me niks voor Huntelaar,
    Madrid zou kunnen maar daar heb je Higuain, Raul en Ruud waar Hunt het tegen moet afleggen.

Arsenal heeft Adebayor, Van Persie Bendtner en Eduardo.

Hunt is denk ik beter dan Bendtner als ie in vorm is.
    Het is maar de vraag of Eduardo zijn niveau nog gaat behalen na die beenbreuk, een rotatie systeem lijkt me zeker mogelijk..

6. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    vergeet walcott niet en vela. Huntelaar is wel beter dan Bendtner maar niet dan Walcott, Van Persie en Adebayor. Vela weet ik nog zo net niet maar het ligt van Eduardo af. En mischien gaat er wel eentje weg, maarja anders wordt het denk wel rouleren. Maar een reserveplaats lijkt mij ook mogelijk.

7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarbij Madrid de aanvallers Raúl en Ruud al aardig op leeftijd zijn. Daar zou op den duur toch vervanging voor moeten worden gevonden.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dán is KJH een goede keuze voor Madrid denk ik.. Veel grote spitsen zitten al lekker op hun plek bij grote clubs, waar ze niet zo makkelijk weg gaan. Huntelaar zou binnen no-time bij Madrid zitten als er een zak geld voorgehangen wordt bij zowel hem als Ajax

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    ManU zie ik ook niet meer gebeuren nu ze Berbatov hebben. Arsenal zou kunnen maar ik denk ook dat Real de meest logische keuze zou zijn

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Er zijn dus verschillende geruchten aan de gang.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso NIET laten meedoen tegen PSV vind ik. Hamstringblessures zijn verraderlijk, het kan voelen alsof het heel goed gaat maar voor hetzelfde geld gaat het weer fout als je eventjes goed aanzet. En dan ben je weer 3 weken verder.

Edit:

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Wat betreft Sulejmani heb je gelijk, ik hoop dat Cvitanich mee mag spelen.

13. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Sulejmani pas brengen tegen PSV als het 0-0 staat in de 70ste minuut om iets te forceren. Ajax pakt PSV dit keer gewoon.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heehehehe :D Lekker wegrotten daar!!!

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat toch niet lukken denk ik. Mijn hele familie woont in Limburg en het is het haat en nijd met elkaar.

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou denk ik echt een hele goede zet zou zijn. Fortuna kan zichzelf amper staande houden en Roda heeft niet de middelen om grote stappen te zetten.. Wanneer die 2 samen gaan zou het best interessant kunnen worden.. Kijk naar FC Utrecht bijvoorbeeld, daar is het toch ook gelukt?

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nja als je vanuit het verstand redeneert is het duidelijk dat ze moeten fuseren. Maar vanuit gevoel wordt het een probleem. Fortuna is een club met toch wel een historie, en toen 10 jaar terug met Van Bommel, Hofland, Ricksen en Bouma hadden ze wel een goed team.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    10 jaar terug ;)

en tuurlijk hebben ze historie, maar dat hadden ze in Twente ook, en in Utrecht ook.. Op deze manier kan je gewoon een sterkere ploeg neerzetten. Ze willen misschien ook MVV erbij betrekken dacht ik..

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is al jaren de intentie vanuit de KNVB inderdaad.
    Maar MVV zelf wil dit absoluut niet, waar Roda en Fortuna wel openstaan voor een fusie;)

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo hoop je het van Cvitanich hij heeft toch nog niet goed gespeeld ofzo:confused:
    Ik zie zelf dan liever een spits uit de jeugd ofzo.
    En ik zou inderdaad voorzichtig zijn met Sulejmani, maar als Ajax na lange tijd niet voor staat(wat niet te verwachten is) zou ik hem inderdaad wel in zetten en ik zou Enoh(uitspraak Ienoh voor de duidelijkheid) wel vanaf het begin mee laten doen als dat mogelijk is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina