1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die jongen heeft dan ook echt zwaar weinig speeltijd gekregen, mocht hij totaal fit zijn dan moet hij er gewoon in, goed voor hem.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Die jongen zit vol talent en is een zeer felle spits, daar hou ik wel van. Ze hadden hem niet voor niets gekocht als opvolger voor Huntelaar.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet er wel iets meer, maar vooral de laatste rij is een beetje lastig..
    1. C.Ronaldo
    2. David Beckham
    3. Eric Cantona
    4.
    5. George Best

6. Dennis Bergkamp
    7.
    8. Diego Maradona
    9.
    10. Pelé

11. Johan Cruijff
    12. Thierry Henry
    13. Luka Modric
    14.
    15. Guti

16. Beckham
    17.
    18. Rafael Van der Vaart
    19.
    20.Sneijder

21.
    22.
    23.
    24.
    25. Dikke Ronaldo

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben hem al compleet, check het tussenstanden topic. ;)

6. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Erg klote voor Real dit en voor van Nistelrooij zelf

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat wordt Nederlander nummer 6 voor Madrid in de vorm van Huntelaar. En Markus Berg voor Ajax. Helemaal geen moeite mee en liever vandaag dan morgen.

8. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of Groningen hem zo makkelijk laat gaan naar Ajax en zal hij ook niet voor minder dan 15 miljoen verkocht worden aan Ajax (Berg)

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    15 miljoen?! :eek: Ben je nou helemaal door een pot gerukt?! 8)

Is ie dat waard? :confused:

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van niet. Maar voor minder zullen ze hem niet weg doen. Ajax zou Vagner Love moeten kopen als die naar Nederland wil.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    die wil niet naar Nederland, en absoluut dat de salaris eisen kunnen worden ingewilligd 8)

12. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hij kan het niet waard zijn maar het is een goeie spits en heeft een goeie actie in huis wat huntelaar minder heeft. Maar ik kijk er niet raar van op als FC Groningen dit gaat vragen voor hun spits. Ik had het laatst ergens gelezen dat ze van de zomer 12 voor hem vroegen toen P$V hem wou hebben.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Berg eigenlijk een mindere versie van Huntelaar. Om daar nou 15 miljoen voor te betalen, nou nee. Zet dan maar Sulejmani of Suarez in de spits.

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    of stap af van 4-3-3 en ga 4-4-2 spelen met Suarez en Suljemani met er achter Aisatti....

Lindgren-Gabri-De Jong erachter en je hebt voetballend vermogen.

Wat mij opviel in de afgelopen wedstrijden (volgendam uitgezonderd) is dat een centrale man (verdediger) inschuift en vervolgens meteen de spits inspeelt. Met de bedoeling dat de lopende mensen op het middenveld de bal terugkrijgen en een suarez of sarpong/suljemani diep sturen.
    Vaak gaat dit fout, of de pass is niet goed, of er wordt niet goed aangeboden zodat de spits niet kan kaatsen.
    Daar kan ik me vaak aan ergeren :mad:

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Markus Berg is beter dan Huntelaar.

Waarom? Omdat ie kan voetballen. Huntelaar kan alleen maar kansen maken. Ook een kwaliteit, maar Ajax heeft behoefte aan een voetballende spits. Huntelaar vertaagt iedere aanval en loopt alleen maar in de weg. Combinaties zijn amper met hem aan te gaan, hij draait als een tractor en heeft de snelheid van een slak. Berg heeft hersens en is een veel atletischere speler.

Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Laten we als Ajax supporters hopen dat Van Basten inziet dat hij beter Leonardo in de spits kan zetten inplaats van Sno. En het is natuurlijk te hopen dat Emanuelson, Olegeur en Vermealen mee kunnen doen vanaf het begin. Op dit moment is hierover nog niks bekend.

En over Huntelaar: hij scoort dit jaar weinig door het spel van Ajax anders zou hij veel meer scoren. Maar gelukkig creert hij wel veel kansen voor Ajax.

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat drietal afvalt, kunnen we het zondag wel vergeten.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik niet met je eens. Berg is nog lang niet op het niveau van Huntelaar. Dat Huntelaar niet in goede doen is, klopt. Snel is hij ook zeker niet. Maar Berg is zeker niet atletischer dan Huntelaar. Uitstekend kunnen koppen, kort kunnen draaien, doelpunten kunnen maken uit een omhaal, daaraan kun je zien hoe atletisch Huntelaar is. Kaatsen kan ie ook uitstekend, daar ben ik van overtuigd.

Wat nu veel fout lijkt te gaan is dat Huntelaar zich te veel met de opbouw bemoeit, terwijl hij juist de laatste (of eennalaatste keer) de bal moet raken voordat ie in de goal ligt. Zo ging dat vorig jaar en het jaar daarvoor perfect. Ten Cate probeerde het ook eerst met Huntelaar in de opbouw betrekken maar al snel bleek dat niet te werken. En toen kwamen de goals ook weer. Koster wilde Huntelaar ook een keer op het middenveld zetten, werkte totaal niet.

Ajax heeft juist behoefte aan een goede aangever van middenveld naar aanval. Sneijder deed dat goed, Aissati wordt dat nu van verwacht maar die is geblesseerd. Het duurt nu te lang voordat de bal bij de aanval is, dan is het middenveld van de tegenstander allang mee terug en wordt het veel te druk voor de aanvallers om wat te doen.

19. Shariff

Shariff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gister met training mijn enkel geblesseerd, mag zaterdag niet spelen tegen nummer 2. :9

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax heeft behoefte aan een aanspeelpunt dat ook daadwerkelijk een bal aan kan nemen en er wat nuttigs mee doet, in plaats van onbewegelijke figuren als Huntelaar die de techniek niet hebben om een bal fatsoenlijk aan te nemen. Middenvelders die een bal in kunnen spelen hebben we, alleen als Huntelaar steeds verkeerd staat opgesteld en zich te weinig aanbiedt heb je er niks aan. Daarom zakt hij ook steeds terug, waardoor er helemáál geen punt meer is.

En Berg is sneller, draait sneller en heeft een hogere startsnelheid. Dat bedoel ik met atletischer. Bovendien heeft hij veel meer spelinzicht en een hogere handelingssnelheid omdat hij fatsoenlijk vooruit kijkt.

Maargoed, het is alleen maar speculatief gelul van mijn kant, want eerst moet Huntelaar weg en dan moet Ajax ook nog eens Berg willen en zo veel geld uitgeven dat ze Groningen zo gek krijgen om Berg weg te doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina