1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    -----------Vermeer--------------
    Silva--VdWiel-Lindgren-Vertonghen
    -------Gabri----Enoh-----------
    ---------de Jong--------------
    Suarez----Sno----Urby--------

Het is even puzzelen maar zo heb je toch nog een redelijk team. Eventueel Suarez op 10 en dan Kennedy op rechts, maar ik ben niet zo'n fan van Kennedy. Ik wil Bodul ook wel zien in de spits maar ik denk dat Sno nog wel de voorkeur heeft.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan Enoh alweer spelen dan? En Sno wil ik echt niet tegen PSV in de spits zien hoor.. Wat een drama, die man :x

3. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook liever Bodul maar om Sno al af te schrijven na 1 slechte wedstrijd als spits(die wedstrijden daarvoor was ie wel goed, althans vond ik) zou Van Basten ook niet echt geloofwaardig maken.

En Enoh kan op zich wel weer spelen, hij heeft al een wedstrijd bij Jong Ajax gespeeld. Dus gewoon in de basis en 2e helft wisselen ofzoiets.

4. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als het goed is kan Enoh gewoon spelen. Ik zou voor die Bodul gaan dat is een echt spits en Let it Sno niet

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Sno is een leuke voetballer, maar niet voor in de spits imo

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Scheelt toch. Ik denk dat Ole er gewoon bij is.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Wanneer is Stekelenburg trouwens weer fit?

8. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Op zn vroegst na de kerst anders wordt het gewoon 2009.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Triest nieuws:

Rust in vrede! Een waar clubicoon is heengegaan...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopen dat er Zondag een mooi eerbetoon is.

Zeker een clubicoon.

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    1 minuut stilte in ieder geval.

@Nerazzuri: Sommige dingen die zegt over Huntelaar zijn wel waar alleen volgens mij onderschat je wel zijn spelinzicht, want als je naar hem kijkt als hij de bal niet heeft kan je zien dat hij daar in grote mate over beschikt.

Denk niet dat Sno zondag in de spits staat, hoewel hij tegen Sparta wel redelijk was, werd het tegen Volendam wel pijnlijk duidelijk dat hij geen spts is dus ik gok op Castillion of Bodul. Dacht alleen dat Bodul geblesseerd is of net terug is.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Heb er zin in zondag:D!!! denk dat een 0-1 er wel uit te halen moet zijn!

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zoals altijd dus...

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    R.I.P. Sjakie Wolfs

Zijn laatste wedstrijd was dat niet een bekerduel? Volgens mij ben ik daar bij geweest.

Anyway, erg jammer.....

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Bij Ajax-Zwolle in de Eredivisie kreeg hij zijn afscheid.

En nu zondag zijn laatste eerbetoon.

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk juist dat Leonardo mischien wel goed is in de spits. Maar inderdaad zeker geen sno, dan is 1punt het hoogste wat Ajax kan halen denk ik:+

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Voor de goal; ja. Als aanspeelpunt; nee.

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij wel eens naar een training van ajax gekeken? (ik heb geluk dat ik naast de arena studeer en dus regelmatig een training kan bijwonen) Huntelaar is juist één vd beste voetballers van ajax als je kijkt naar het goed aannemen, kaatsen, strak pasen etc. Ik zie zo goed als nooit een bal die verkeerd van zijn voet af springt. Met de techniek van Huntelaar is niks mis, daar ligt het ook niet aan vind ik. Huntelaar is gewoon binnen de 16 meter extreem gevaarlijk. Een echte spits, wanneer het team om Huntelaar heen speelt en hij veel ballen krijgt wanneer hij al ín de 16 staat vind ik hem ook het beste tot zijn recht komen. (kijk maar naar zn gemiddeldes) Daarom zou ik hem ook nooit proberen te betrekken bij de opbouw maar juist een 10 tussen hem en het middenveld zetten om die ballen aan te geven. Ik vind Berg ook een goede voetballer/spits, maar niet technischer of atletischer dan Huntelaar en ook zeker niet beter. (Tenzij Berg bij ajax nóg hogere gemiddeldes zal halen maar daar kan je nu niks over zeggen.)

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als Ajax inderdaad de voetballers zou hebben om Huntelaar constant in stelling te brengen zou dat ideaal zijn ja. Maar nu Ajax een gebrek heeft aan creativiteit is het wel handig als een spits mee kan voetballen. En ja, ik heb weleens trainingen gezien, en heb een jaar of 10 in de Arena gezeten dus heb Huntelaar ook vaak genoeg aan het werk gezien. Helaas gaat het om de wedstrijden en daarin vind ik Huntelaar zeker het laatste jaar ernstig te kort schieten op technisch en tactisch gebied. Als de ploeg beter draait en ze dichter tegen hem aanspelen gaat het inderdaad stukken beter, maar als de ploeg niet in vorm is en wat verder uit elkaar wordt gerukt (langer speelveld) staat Huntelaar of te ver van het doel om op snelheid gevaarlijk te zijn, of hij moet als aanspeelpunt fungeren en de bal vasthouden zodat z'n ploeggenoten aan kunnen sluiten. Die laatste twee punten is hij gewoon erg zwak, helaas, en het huidige Ajax is niet bij machte om ploegen hun wil zo op te leggen dat ze ze constant onder druk hebben.

Maargoed, zo zie ik het. Ik zeg niet dat ik gelijk heb. In z'n eerste periode en bij Heerenveen vond ik 'm veel explosiever en slimmer spelen. Het lijkt wel alsof de sleet er een beetje op is gekomen.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt, ja. Ik kan me nog wel herinneren dat-ie een keer een stuk of drie man uitspeelde, tegen NAC was dat geloof ik. Maar zulke dingen heb ik niet meer gezien toen hij naar Ajax ging.

Laatst bewerkt: 15 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina