1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    NEE!
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij Sport 1 United hebben ze het er nu ook over. Danny Blind zit nu in Denemarken om naar een spits van Odense te kijken. Dus het is echt bye bye Huntelaar.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het was te verwachten en eigenlijk vind ik het niet eens zo erg! Je hebt nog zat jongens rondlopen die ook heel goed kunnen voetballen en nu ook de kans gaan krijgen!
    Zolang ze maar niet Berg gaan halen voor 15 miljoen, wat in mijn ogen veel te veel is voor hem. Haal dan van Wolfswinkel van Vitesse, kost maximaal 2 miljoen en kan nog zoveel beter worden dan hij nu al is!
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter gaat Ajax in een andere competitie shoppen. Als je nou de nederlandse competitie weer een beetje op niveau wilt hebben, moet je in het buitenland gaan kopen.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Blind zit in Denemarken voor een spits van Odense.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Though, Ajax heeft ook nog Cvitanich. Mooi dat hij nu heeft meegespeeld met Jong-Ajax, dan mag hij bewijzen wat hij kan a.s. Zondag.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik verwacht Cvitanich nog niet terug (in de basis) hoor. Gewoon Suárez, Sulejmani en Leo of Urby wat mij betreft. Laat die maar lekker op elkaar inspelen. Cvitanich komt er later nog wel tussen.

    Hoe heet die spits van Odense trouwens?
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Fall misschien??

    Senegalees, heeft er al 8 inzitten in 5 wedstrijden.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij zat de halve wereld vorige transferperiode achter Fall aan8) Ik heb zijn naam al veel vaker voorbij zien komen!
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoor net van ene Joetjoep dat het 'n fysiek sterke, technische ogende spits is :+ En waarschijnlijk goedkoper dan Berg.
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaat ineens snel allemaal.
    Coronel meldt in het AD dat de deal nog niet rond is. Ajax zou 48 uur bedenktijd hebben gevraagd, maar de onderhandelaars zien de transfer 'optimistisch' tegemoet.

    En het andere gerucht, het gaat inderdaad om Fall:
    Danny Blind ontbreekt in de uitzending van Sport1 United omdat hij in Denemarken een speler aan het bekijken is voor Ajax. Het doelwit van de Amsterdammers lijkt een speler van Odense te zijn.

    En aangezien de geruchten uit Spanje steeds sterker worden dat Real Madrid concreet bezig is Klaas-Jan Huntelaar te kopen van Ajax, is de komst van een extra spits voor de hand liggend.

    Odense heeft in Baye Djiby Fall (23 jaar) zijn meest productieve spits. De fysiek sterke Senegalees scoorde dit seizoen dertien keer in 22 competitieduels.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wat moeten ze daar nou weer mee.. als ajax dan een veelscorende spits wilt heb je niet veel aan een spits die in denemarken 13 x scoort uit 22 wedstrijden.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Leuk om te zien dat sommige idioten die zich ajax fans noemen reageren op filmpjes van die Fall.

    "Kom naar Ajax" (Alleen maar Denen die tot nog toe hebben gereageerd :emo:)
    "Ajax needs you!"
    "Joden Ajax!" (:emo:)
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoe weet jij dat nou? Ibrahimovic scoorde ook geen drol in Zweden...
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    nee maar ibrahimovic was dan ook een geweldig 'kado'. Ik geef elke speler altijd het voordeel van de twijfel eerst ,maar om nou te zeggen dat Ibrahimovic dat ook niet deed gaat me een beetje ver aangezien Ibrahimovic toch een speler van wereldklasse is geworden en ik zie dat niet nog een keer zo snel gebeuren bij ajax :+

    Trouwens vind 20 miljoen (als het klopt) wel zonde.. hadden ze een paar maanden geleden het dubbele voor kunnen vangen
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ibrahimovic was allesbehalve een geweldig kado in het begin. Speelde kut. Duurde echt even voordat we konden zien waarom Ajax hem gehaald had.

    Dus om nu al de spits af te schrijven waar de technisch manager alleen even is naar gaan kijken, vind ik wat ver gaan. Hij zal ondertussen wel al 10 spitsen gezien hebben waar wij niks van weten.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ibrahimovic was ook een gigantische gok voor 9 miljoen. In het begin werd ie door iedereen afgebrand en uitgefloten.

    Zegt helemaal niks. Waarom zouden we weer van Groningen, Twente of Heerenveen onze spelers moeten kopen terwijl we ze net zo goed zelf kunnen scouten? Liever dat ze zo'n Fall halen voor een paar miljoen dan Berg voor 15 miljoen, terwijl de kans van slagen niet veel groter is.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ben ik ook met je eens, ik vind Berg ook trouwens geen topper. Gewoon een mindere versie van Huntelaar voor veels teveel geld.

    Trouwens van mij mogen ze Cvitanich ook een kans in de spits geven ,al heb ik toch niet zo heel veel vertrouwen in hem (al heb ik nog niet veel van hem gezien)
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina