1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    vond het altijd al jammer van de eredivisie, speler is goed geworden wordt weggehaald door grote clubs met geld. En de eredivisie clubs kunnen weer van voor af aan gaan beginnen.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen als die van AFCA.nl snappen niet dat een speler in dit geval ook een wil heeft. Huntelaar ziet zijn kans nu Van Nistelrooij ernstig geblesseerd is, bij een absolute topclub. Niet moeilijk te begrijpen natuurlijk.. Dat kun je als Ajax zijnde het natuurlijk tegenhouden, maar als de speler heel graag wil en het kan, tja waar sta je dan als club.. Het contract ja, maar gelukkig redeneren ze bij Ajax een beetje als mensen en weten ze dat ze met Cvitanich een vervanger hebben. Met Sulejmani en Suarez moet dat lukken in de Eredivisie als je alleen naar de aanval kijkt.
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  3. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad. Veelste weinig voor zo´n goede speler:mad:
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Te weinig?

    Hij had nog maar een eenjarig contract, 20(27) miljoen is enorm veel. Plus het feit dat ie dit seizoen niet goed speelt en geblesseerd is. Mag je enorm blij zijn met dit bedrag.

    Ook al is ie enorm belangrijk als ie in vorm is. Maar als een speler weg wil en kan dan hou je hem niet tegen, is niets nieuws en zal altijd zo blijven.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Daar ga je dan Klaas-Jan.
    Bedankt voor al die mooie jaren en doelpunten. Succes in Madrid!

    Ik baal er wel van overigens. Vind een transfer van zo'n belangrijke speler midden in het seizoen een teken van onkunde van het bestuur. Helaas hebben we wel vaker gezien dat belangrijke spelers op ongelukkige momenten worden verkocht.

    Ik zou zeggen, kom maar eens snel met een nieuwe goede spits. Suarez moet weer over de flanken komen en van Sno in de spits krijg ik koppijn. En Cvitanich..tja...Eerst wat meer zien van die gast.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Inderdaad jammer.
    Maar anders was die wel weg gegaan in de zomer voor een stuk minder.
    Ik hoop dat Dario snel fit wordt en zijn plaats kan in nemen en want daar is die toch voor gehaald.
    Nu ook Wolfswinkel halen als een back up, want dat vind ik echt een goede speler ik heb gelukkig wel wat wedstrijden van hem gezien via Eredivisie Live en haal Bodul ook maar bij de selectie.

    Maar nu nog hopen dat Klaas nog een wedstrijd kan spelen voor Januari met een mooi afscheid.
     
  7. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou precies hetzelfde hebben gezegd als hij in de zomer voor de helft weg zou gaan, of volgend jaar voor niks. Huntelaar wou weg, dan hou je hem niet tegen.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld interesseert me geen hol! Ik heb liever een landskampioenschap en 10 miljoen minder in de zomer voor Huntelaar dan dat-ie nu weggaat voor 27!

    Onkunde van het bestuur, zeker weten. Helemaal NIETS geleerd van het verleden en ook dit jaar weer het kampioenschap verspeeld. Ik snap het niet hoor.

    En Huntelaar het ga je goed, kan me maar moeilijk een Ajax zonder Huntelaar voorstellen(geblesseerd is toch anders). Een fantastische spits met een geweldig gemiddelde(kan iemand die er even bij pakken? :+). En heeft ook heel mooie goals gemaakt. Mijn avatar zegt al genoeg eigenlijk dat ik fan van hem ben.
     
  9. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk wil Huntelaar naar Real Madrid, maar ik vraag me af waarom Ajax altijd eerst de topspelers verkoopt voordat er een goede vervanger is gevonden. Van Cvitanich kan ik nog vrij weinig zeggen omdat hij maar een handvol wedstrijden heeft gespeeld. Als Sno de rest van het seizoen in de spits gaat spelen mag je me lekschieten en Suarez is geen pure spits maar een pingelaar voor de flanken.

    Toen Huntelaar gehaald werd wist elke Ajacied meteen wat je er aan had. De eerste wedstrijden ging het wat moeizaam, maar vervolgens liep het als een tiet. Huntelaar was de vervanger van een speler genaamd Ibrahimovic. Een vervanger waar we 1,5 jaar op hadden moeten wachten. Van die beunhazen Charisteas en Rosenberg werd ik ook niet erg blij.

    Kijk, als Cvitanich er vanaf januari twintig inschiet hoor je mij niet klagen. Maar ik vind het erg risicovol om een onbekende spits maar meteen in het diepe te gooien om Huntelaar te laten vervangen. Huntelaar staat per seizoen garant voor minstens 25 doelpunten. Hij begon wat stroef dit seizoen, maar als hij zijn draai had gevonden dan was de doelpuntmachine van Klaas-Jan weer op hol geslagen. Je levert zomaar pakweg 25 doelpunten (goals en assists) in, zonder een goede back-up te hebben. En dat staat me nogal tegen nu.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook wel wat he, een vervanger voor Huntelaar zoeken. Ajax heeft zelden een zoveel scorende spits gehad.


    Thanks, KJH :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2008
  11. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Daarom. Zelfs in kampioenjaren staan zelden Ajacieden bovenaan de topscorerslijst.
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Jou interesseert het niet nee. Maar Ajax is een bedrijf, bedrijven hebben geld nodig. Al zal het bij Ajax wel meevallen aangezien ze laatste jaren behoorlijk verkocht hebben.

    Maar dan nog, wie zegt dat Ajax met Huntelaar kampioen zou worden? Hij draait dit seizoen slecht, plus hij is geblesseerd. Wie zegt dat ie na zijn blessure ineens 30 goals zou maken? Dat weet je niet. Ik vind het niet zo raar dat hij verkocht is.

    1. Huntelaar wil al jaren weg
    2. Zijn contract liep af
    3. Real kwam met een goed bod
    4. Zonder Huntelaar heeft Ajax nog steeds de beste aanval van de eredivisie.

    Als Ajax slim is scouten ze een talent. Ik hoop niet voor jullie dat ze berg gaan kopen.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    die Fall leek mij opzich ook wel een goede speler,maarja dat is alleen maar afgaand op filmpjes en dat zegt natuurlijk behoorlijk weinig ;)
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang hij beter wordt dan die ene vorige topspits die we hadden, en Van Nistelrooy uit de basis houdt daar in Madrid, vind ik het niet erg. :cool:

    Wat Nitram zegt, we hebben nog altijd de beste aanval in de eredivisie. Als Sulejmani op stoom is, Suarez sterk blijft, Aissati in de basis komt, en Cvitanich z'n belofte (althans, ik zie het wel in hem) waarmaakt, dan worden we gewoon kampioen.. Ook alleen maar omdat ze het in Eindhoven dit jaar echt niet doen :+
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Een Fall halen lijkt mij overbodig, dan heb je in principe dezelfde situatie met Cvitanich. Dario kent de groep al en heeft genoeg kwaliteiten, laat hem het maar eens zien.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Spreek je jezelf niet hier een beetje tegen? Cvitanich is gehaald om Huntelaar te vervangen, waarbij ze gedacht hadden dat Huntelaar in de zomer misschien al weg zou gaan. Cvitanich is toch dan die vervanger van die topspeler, gehaald voordat de topspeler verkocht is? Ik denk dat je er voor nu gewoon vanuit moet gaan dat Ajax voor goede vervanging heeft gezorgd. Aan Cvitanich te laten zien of dat klopt.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Cvitanich is een beweeglijke speler en dat lijkt me perfect voor Aissati om steekballetjes op te geven. Bovendien heeft Cvita al bewezen dat hij een killersinstinct heeft, hij is namelijk topscorer in Argentinie geworden(waar niet de minste verdedigers vandaan komen). Ik geef hem het volle vertrouwen, al zal hij Klaas-Jan nooit kunnen vervangen; dat kunnen er ook zeer weinig.
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    tjah....
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus zonder Ruud begint hij ook al op de bank. Lekker is dat. 8)
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Das kut voor hem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina