Een van onze keyplayers(zelfs aanvoerder) wegkopen en dan op de bank neerzetten. Dat vind ik pas echt genaaid.
tjah het was te voorspellen. Het maakt het extra pijnlijk. Dit soort clubs regeren voetbal. En de helft van die clubs zijn ook nog is bankroet. De uefa moet gewoon is ballen krijgen om te pogen alle competities onder gelijke financiele gronden te laten functioneren.. Dit gaat voetbal uiteindelijk de kop kosten
Real koopt alleen maar keyplayers, zelfs voor de bank. Maar neem het ze kwalijk. Ik vind het alleen echt kut voor Huntelaar, had die beter vorig jaar weg kunnen gaan.
Als je naar een club als Real gaat weet je dat je als nieuweling in de top moet vechten voor een plek. Niks raars aan. Klaas is de enige echte puntspeler samen met Ruud, dus ik denk dat ie genoeg gaat spelen. Sowieso hanteren ze daar een roulatiesysteem, dus hij krijgt echt wel z'n minuten.
Edit: Laat maar, verkeerd gelezen. Even zijn Ajax stats erbij pakken: 2005/06 Ajax 25 24 2006/07 Ajax 51 36 2007/08 Ajax 45 36 2008/09 Ajax 15 9 Dus 136 wedstrijden en 105 goals voor Ajax. Echt netjes.
Haha, zijn pa heeft iniedergeval wel humor !! http://www.dumpert.nl/mediabase/321461/fbd52e82/de_vader_van_klaas_jan_huntelaar.html Kan suarez ook nog wat van leren http://www.dumpert.nl/mediabase/320881/8b20b361/de_perfecte_swalbe.html
Wat is Manchester City een klote club geworden zeg. Eerst heb ik gelezen dat ze de clausule (150 Miljoen) van Casillas wouden betalen, en nu willen ze Messi ook al kopen. _0/
Zeker en het erge is nog dat over 5-10 jaar als al die buitenlandse investeerders weer weggaan al die clubs failliet gaan. Want denk maar niet dat ze het voor de lol doen, ze doen het om er mee te verdienen. En alles wat ze in de club steken zijn leningen. Dus zodra ze weg gaan zullen al die clubs achter blijven met torenhoge leningen die ze nooit kunnen afbetalen.
En het mooie is dat al die toppers lekker bij hun clubs willen blijven. Wat zou dat mooi zijn, als die kamelen hier effe dachten hun eigen voetbalcircus op te zetten, en ze van een koude kermis thuiskomen Oprotten met die grappenmakers. De Corrierre Dello Sport had ook weer behoefte aan een extra zakcentje zo te lezen:
verdomme zeg, vind zowiezo dat je real wel helemaal mag (en kan) leegknijpen. Hadden ze dan ook wel mogen doen
Zit vandaag al de hele dag met een kut gevoel in m'n maag. Ik mis Klaas nu al...Zeker nu bekend is dat ie niet meer voor Ajax zal gaan spelen, dat heeft Ajax met Real afgesproken. ****** Real, met dat kut geld van ze. Klaas bedankt, en gefeliciteerd met je zwangere vriendin! --Klaas Jan, wie kent 'm niet, Klaas Jan Klaas Jan is een echte Ajacied (al had je wel wat langer mogen blijven).
Huntelaar had nog 1,5jaar een contract met ajax. En daarna kon hij transfervrij vertrekken. Dan had ajax helemaal niks gekregen. Dus is wel goed dat hij nu voor 27miljoen verkocht is. Misschien hadden ze iets meer gehad, maarja dat is wel een risico, huntelaar was een tijdje niet in vorm, dus of zijn waarde zou stijgen is maar de vraag. En als ajax langer zou wachten dan zou zijn contract bijna beïndigd zijn en dan gaat geen enkele club hem kopen maar wachten ze totdat hij transfer vrij weg kan. Het is nu gewoon een meevaller dat real kampt met een spitsenprobleem.
Dat is alleen om aan te geven hoe blij ze zijn met hem. Als je dit letterlijk neemt zou je die prijs ergens moeten kunnen op baseren. Hij heeft het over vraag en aanbod, als er nu Manchester, Barcelona en Arsenal ook een bod hadden gedaan hadden ze de vraag inderdaad nog verder kunnen opvoeren. Nu alleen Real.