1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Smerige foto zeg.

    Maar die politiehonden zeg, allejezus. Ben schijtsbenauwd voor die krengen. Heb wel eens gezien dat supporters door die beesten werden gepakt, en dat is geen fijn gezicht zeg ik je. Bij Ajax-PSV hadden ze ook weer zo'n busje met die honden erin. Je hoorde ze al helemaal gek worden. Gelukkig waren die niet nodig.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond in de Telegraaf geloof ik. En hij klopt, blijkt nu.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad, wat een tyfusbeesten zijn dat zeg. Hapt naar alles wat langsloopt. Volgens mij rammen ze die beesten voorafgaand aan een klusje ook nog effe vol met testosteron.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En nu dan?:+
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging wel lekker. :+
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Wow, Lindgren is echt de motor van dit Ajax, kan echt niet begrijpen dat je hem minder vind. Komt vast ook omdat hij niet opvalt met z'n spel, maar hij speelt echt zeer goed.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag en vorig seizoen vond ik hem ook sterk. Maar zo speelt ie niet elke wedstrijd hoor dit seizoen, vond hem minder spelen tot deze wedstrijd.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Vond ik ook.

    Hij zat niet echt lekker in het ritme, was wat slordig en kon vaak niet mee. Vandaag ben ik best tevreden over hem. Nu wachten hoe het de volgende wedstrijd is. Pas dan mag je eigenlijk weer gaan oordelen imo.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hadden we de nieuwe hobby van Royston Drenthe al gezien?

    [yt]hRn8k0HZb68[/yt]

    :emo:!
     
  10. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja verschrikkelijk=(:lol:

    Ik vond ajax vanavond zeer zakelijk spelen terwijl lang niet alles goed ging.
    dat is denk ik nodig wat een titelkanidaat nodig heeft als je kijkt naar psv de laatste jaren.
    hopelijk gaat feyenoord zichzelf is een keer helpen en van az winnen morgen want we kunnen wel weer eens een overwinning gebruiken...
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Drenthe valt nog wel mee, op het album komt na dit nummer ook een stuk van babel.....dat is 3 keer erger dan dit :emo:
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja heb ik al eerder eens gezien geloof. Schaamteloos. Echt, ik word kotsmisselijk van die rommel.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja dan hebben ze toch nog Ari, Pelle, Dembele en Holman..
     
  14. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Wat moet Barcelona met die kerel, ze hebben daar genoeg kwaliteit voorin lopen.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ja inderdaad :confused:
    Barca heeft momenteel niks nodig.
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    GRRR, het zal toch niet waar zijn :mad: Dat wordt echt een grote aderlating. Zonde voor AZ en misschien ook wel zonde voor El Hamdaoui. Want hij heeft tijd nodig om te wennen, hij heeft speeltijd nodig om zich te kunnen bewijzen.
    Bij tottenham brak hij niet door, omdat de coach hem geen kans/speeltijd gaf en bij AZ brak hij door omdat Van Gaal hem wel een kans en speeltijd gaf en tijd om hem te laten wennen.
    Als hij al aan spelen toekomt, want hij heeft dan spelers van wereldklasse voor zich.

    Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat ze 20 miljoen over hebben voor een speler die zich pas een half seizoen heeft bewezen.

    Tsja, maar wat heb je daar aan.
    Pelle, geen goalgetter, heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld, maar niet gescoord
    Ari, kan niets, behalve af en toe op de juiste plek staan en scoren
    Dembele, is goed aan de bal, balvast. en hij heeft dit seizoen bewezen te kunnen scoren, maar hij is nog geblesseerd. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren.
    Holman heb ik nog te weinig van gezien om een goed oordeel over te kunnen vellen.

    Al met al niet echt goede spitsen (dembele uitgezonderd). Wat ik ook zo goed vind aan El Hamdaoui is dat hij met iedereen kan samenspelen. dat heb ik bij de andere spitsen nog niet gezien.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2008
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Daar gáán we weer....


    Flikker er eerst eens wat mensen UIT voordat we weer een nieuwe aanvaller halen. Kennedy en Rommedahl moven bijvoorbeeld!

    Voor de linkerflank hebben we Emanuelson, Sulejmani en Leonardo. Het slaat toch helemaal nergens op dit? Bovendien ook weer flink dokken voor een speler die in de jeugd al bij Ajax speelde. Te triest voor woorden. Wél een enorme goeie voetballer natuurlijk.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    prima voetballer idd maar moeten we eerst sulejmani niet eens echtt de kans geven aan die kant? of gaan we dan met 4 aanvallers spelen met sulejmani achter de spits?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sulejmani is eigenlijk een stuk beter achter de spits.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Elia is een supervoetballer, maar zoals bij veel anderen (net als Sulejmani), hij speelt een half seizoen goed en gelijk staat Ajax te springen. Zijn ze daar wanhopig ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina