1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ze moeten eerst maar eens een goed samenwerkend team samenstellen, niet alleen maar kijken naar individuele talentjes.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het lijkt er wel op ja. Word een beetje moe van die hype-aankopen.

    Maarja, het is ook weer zo dat als een andere club hem haalt en hij zich fantastisch ontwikkelt, je weer met je bek vol tanden staat. Alleen Ajax heeft geen behoefte aan aanvallers, maar aan een spijkerharde mandekker! Of ze moeten met drie verdedigers gaan spelen 8)

    -------------Stekel------------
    Wiel-----Vertonghen---Vermaelen
    ------------Lindgren-----------
    ------Gabri---------Enoh-------
    ---------Sulejmani/Aissati------
    Suárez------Cvitanich-------Elia

    Gaat werkelijk helemaal nergens over dit, maargoed. Gasten als Siem De Jong, Aissati, Emanuelson, Leonardo, waarschijnlijk Gabri, Sarpong zijn hier de dupe van, puur en alleen omdat Ajax zonodig moet kopen en kopen. Begint wel treurig te worden.

    Laat ze het dan gewoon zó doen en grote schoonmaak houden:

    ------------Stekel------------
    Wiel---Aankoop--Vert.---Verm.
    -----------Lindgren-----------
    -----Gabri---------Enoh------
    ------------Aissati-----------
    ------Suárez-------Sul./Elia--


    Ik wil 4-4-2!!!!!!!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11

    Nou speciaal bij deze voor jou:b:

     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ben benieuwd aan welke club Anita zou verhuurd worden. Persoonlijk vind ik hem het grootste talent wat er rondloopt daar.
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, Kennedy betrekken in een ruil met Elia, Rommedahl wil niet weg, die jonge gasten verhuren is prima, Schilder vind ik best jammer maar moet er dan toch ook maar uit en Delorge een flinke schop onder z'n aars geven :thumbs:

    En laat ze ECHT een goeie verdediger halen. Iemand die medogenloos is, wat mij betreft geen bal kan schoppen, maar wel de spits van de tegenstander het leven onmogelijk maakt.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik zie Twente nou niet er voor aan om Elia voor Kennedy + zak geld te ruilen hoor. Twente wil gewoon iets met 7 nulletjes zien.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik wel. Ze verliezen namelijk een vleugelspeler áls Elia naar Ajax vertrekt, en Kennedy kan dan weer rechtsomkeert naar Enschedé. Arnautovic naar links, Kennedy op rechts.

    Lijkt mij logisch tenminste.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik denk dat Kennedy daar veeeeel beter op z'n plek is dan bij Ajax. Daar is ie, net zoals Perez overigens, weer belangrijk, en hij heeft een basisplek..
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch liever een 10-speler dan Elia. Sulejmani op 10 vind ik niet een optie, is net als Perez gewoon een aanvaller en dat werkt niet. Heb ik liever dat Ajax Wijnaldum haalt.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik zie al helemaal niet in dat Georgino naar Ajax gaat.. Er staat veel grotere clubs voor hem te trappelen.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wijnaldum? Wtf zeg :{

    We hebben Aissati. Ik heb het volste vertrouwen in die jongen. Van mij mag iedereen daarvoor wijken. Desnoods Sulejmani op de bank, het boeit me geen zak. We hebben nu geen man met een pass en niet iemand die altijd aanspeelbaar is op het middenveld, en dat is gewoon triest. Sulejmani is geen 10, en in z'n huidige vorm zie ik op links veel liever Elia.

    Maar het zou belachelijk zijn om Sulejmani waar je een half jaar geleden 16 miljoen voor betaald hebt te laten banken omdat Elia het nu goed doet bij Twente.

    Als het allemaal waar is vind ik Ajax nog steeds een belachelijk beleid voeren. Het gaat van het ene naar het andere uiterste: onder Van Geel haalden we dozijnen met imddelmatige rommel, en nu bouwen we onze aanval vol met buitensporig dure toppers. Waar gáát dit over?
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gewoon Cvitanich in de spits, Suarez op rechts, Sulejmani op links. Of andersom. Daarachter Aisatti op 10, Gabri en Lindgren op de flanken.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij wil Ajax terug naar de top en in de top moet je elke positie dubbel bezet hebben. Dus ook de 10-positie. Nu hebben we alleen Aissati, en die is toevallig al een half jaar geblesseerd. Gevolg: geen aansluiting vanaf het middenveld en het positiespel is niet om aan te zien. Of wil je dat liever?

    Als ik Wijnaldum zie voetballen denk ik echt van: die zou bij Ajax moeten voetballen. Hetzelfde eigenlijk als ik bij Aissati had.
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat mij betreft haalt Ajax twee spelers. Een aanvallend ingestelde speler en ook een centrale back. Van Oleguer word ik per wedstrijd verdrietiger van. Wat kan die man belabberd dekken zeg. Gewoon een goed voetballende, fysiek sterke en medegeloze verdediger. Type Sjonnie ofzo.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    We hebben voor de 10-positie Aissati, Siem De Jong, Sarpong en Van Basten ziet in Sulejmani ook een 10 (ben het er niet mee eens, maargoed).

    Bovendien verstik je weer één van de twee talenten als je Wijnaldum er bij hebt (en denk je nou echt dat het realistisch is dat Wijnaldum bij Ajax komt voetballen?).
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    enige suggesties ? :+
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gallas mag weg bij Arsenal;):+
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja ik snap het ook niet. Bij blessures hebben we ook gewoon talenten die erin kunnen zoals Bojan, Pedrito en Vázquez. Ik zou het geen logisch koop vinden. Ik zie liever dat ze het geld investeren in Silva of Fàbregas.
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    kudt.. Alsof het allemaal niet nog erger kan. Van de ene kant gaat de interesse van andere clubs weg maar van de andere kant kunnen ze hem (waarschijnlijk) lange tijd niet gebruiken en gaat ie dadelijk voor een spotprijs weg (PSV kennende..)
     
  20. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel balen voor Salcido. Die wou graag weg en nu zullen weinig clubs hem in de winterstop willen kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina