1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb er geen last van hoor:)
     
  2. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 1 op de 50 keer dat het daarwerkeijk een schwalbe is, ok, moet je hem op aanspreken. Maar voor de rest is het toch echt een scheids die weer eens niet goed op kan letten.
    Het helpt natuurlijk niet dat hij in het begin vaker schwalbes maakte, maar hetis duidelijk te zien dat hij dat minder vaak doet.
    enkel zou hij ook nog dat laatste beetje weg moeten laten. Net als dat overdreven gezeur na een overtreding die niet is gezien. Daar heeft hij gelijk in, maar het heeft toch geen zin en kan alleen maar een onnodige gele kaart voor hem opleveren.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Pfft, hij moet eerst zelf maar eens niet zo'n achterlijke overtredingen maken. Misschien dat anderen dan ook minder irritant naar hem toe zijn, dus dat zeuren en huilen (vooral de manier waarop) vind ik net zoals zijn schwalbes belachelijk. Eigenlijk vind ik hem momenteel veruit het irritantste mannetje op de Nederlandse velden. Alhoewel, Lazovic komt eigenlijk ook wel een heel eind in de buurt. :')
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    waar ik wel echt om kan kotsen zijn de psv/feyenoord supporters die nu weer komen zeiken dat suarez een verschrikkelijk mannetje is en geschorst moet werden ed. Heb zelfs een paar reacties op sites gelezen waarbij ze zeggen dat je toch niet zo aan en punt wil komen. Nou geloof me, als psv in een belangrijke wedstrijd (marseille bv.) inde laatste minuten een penalty krijgt door Lazovic die een schwalbe maakt en er wordt uit gescoord hoor je echt geen 1 psv supporter klagen. Hypocriet gedoe allemaal.
     
  5. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal eens met wat Dyonko zegt iedereen hoor je klachen van Schwalbe dit Schwalbe Suarez maar als het bij hun eigen team is in de laatste minuut hoor je ze echt niet hoor. En daarvoor had Suarez eigenlijk al een penalty moeten hebben dus ik zie het zelf als een goedmakertje van de scheids . Maar de afwerking van de penalty was gewoon briljant
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Precies, daarnaast worden altijd deze dingen uitgemeten na een wedstrijd.

    Wat ik mis zijn de tikjes, het geknijp en het gekloot van een verdediger die suarez of een andere topspits uit de wedstrijd wil halen.
    Daar kan ik niet tegen, waarom denk je dat keller niet zat te zeuren?

    Die deelde zelf net zoveel uit......
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als ik bij het sportnieuws kijk op mijn Google startpagina, zie ik onder het kopje Voetbalzone "Twente en Ajax akkoord over Elia". Houd ik mijn muis erboven, zie ik een verhaaltje dat hij per 1 januari bij Ajax speelt. Klik ik echter op de link, kan de pagina niet gevonden worden. Verdacht. :+
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het stond op Telegraaf.nl maar is inmiddels weer verwijderd. Vandaar.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er zijn genoeg mensen die Suarez een verschrikkelijke speler vinden. Leuke acties maar volgens mij draagt hij een te zwaar shirt. Als ze hem al aanraken flikkerd hij om.

    Met Schwalbuarez zouden ze hetzelfde moeten doen als Robben ondervonden heeft bij Chelsea. Keihard uit moeten fluiten, dan leert hij het wel af.
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    PARIJS – In Parijs is het vanmiddag tot een keiharde confrontatie gekomen tussen de aanhang van FC Twente en supporters van Paris St. Germain. Volgens de eerste berichten is een supporter van FC Twente ernstig gewond geraakt aan het hoofd. Hij zou zijn geslagen met een bijl. De Tukker is met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.

    In het centrum van Parijs werd een groep van ongeveer tweehonderd Twentenaren aangevallen door zestig zwaar bewapende leden van de harde supporterskern van Paris St. Germain. Martijn Hegeman, veiligheidscoordinator van FC Twente, spreekt van een gecoördineerde actie van de aanhang van Paris St. Germain. De Twente-supporters zouden door de hooligans uit Parijs zijn opgewacht. “Er zijn rake klappen gevallen en er is geschoten met lichtkogels”, aldus Hegeman.

    MON-GO-LEN =(
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Een bijl :{ Altijd iets met Frankrijk :mad:
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat is nog zacht uitgedrukt.


    Rare mensen. En dat alleen maar om de club waar hun achter staan te kunnen supporten.

    Voetbal ... en dan rellen? Ik kan het niet aan elkaar linken. Wederom, en heb het al eens eerder gezegd, als er een EK of WK is staan al die knakkers waarschijnlijk bij elkaar in hetzelfde vak

    Erg triest dit. Met een bijl, tering.

    Dat die'un Tukker moar snel beter word ey!?
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Snap al helemaal die rellen op europees gebied niet.. Oke, Feyenoord-Ajax en Ajax-Feyenoord is gewoon altijd gespannen, terecht. zijn 2 aartsrivalen. Maar europees gezien vind ik dat je gewoon met alle supporters kan gaan feesten in de cafe's daar in de stad. Vorige week ook tegen Liverpool toen, was kei leuk en gezellige sfeer (zaten in Irish pub waar alleen maar liverpool fans zaten, was echt heel gaaf!), totdat er een stel kut utrecht supporters '****** PSV' zaten te roepen. Ze waren dan zogenaamd voor Liverpool, triest volk af en toe!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik hier dus uit begrijp is dat de Twente fans basically onschuldig zijn.

    Maar goed Uefa moet gewoon 1 lijn trekken en Paris St Germain er dus uit trappen heel simpel , + flinke boete.


    en met een bijl ffs.... Alleen dat al zou een jaar extra schorsing moeten opleveren voor paris st germain
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat gaat niet gebeuren, want Platini beschermd de franse clubs.
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik schandalig vind. gelijke monikken gelijke kappen.
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad dat zagen we al bij Marseille.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Samenvatting NEC op nederland 3
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    True. Kutvolk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina