1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 25 aug 2008.

?

Is van Gaal nog altijd de juiste man voor AZ?

  1. Ja, hij is nog altijd de juiste man voor AZ

    10 stem(men)
    10,6%
  2. Ja, AZ zal weer goed presteren dit seizoen

    9 stem(men)
    9,6%
  3. Nee, hij kan het niet meer waarmaken

    8 stem(men)
    8,5%
  4. Nee, AZ is weer eens toe aan iets nieuws

    12 stem(men)
    12,8%
  5. Maakt me niet uit, zolang ADO maar degradeert

    24 stem(men)
    25,5%
  6. Met deze AZ selectie zullen de prestaties beperkt blijven

    13 stem(men)
    13,8%
  7. Zolang Feyenoord maar degradeert is alles goed

    18 stem(men)
    19,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Quaresma is van ons [​IMG]
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Zul je vast niet erg vinden. ;)
     
  3. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat Pascal vandaag niet zijn mening kon delen over de wedstrijd, misschien een andere keer, als ze winnen.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Barça was diep triest. Madrid ook niet best. Milan was erg goed maar verloren van promovendus Bologna _O_ Juventus was bijzonder slecht maar in de laatste minuut maakte Viola nog wel gelijk \o/ Roma thuis gelijk tegen Napoli.

    Zo'n slecht weekend was het dus helemaal niet voor Inter :+

    http://www.sportmediaset.it/mercato/video/video1958.shtml :9
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt, het enige wat Pascal hier post is: Barca moet morgen, Barca gaat wel winnen, ik heb zin in morgen, en dan af en toe een off-topic pats en als Barca verliest is ie een weekje weg, 2 weekjes in dit geval en dan begint ie weer..
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.835
    Als hij dat wilt dan doet hij dat toch. :confused:

    Barca :mad:
     
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat een lekkere zwaar bevochten overwinning gisteren op az. Een heerlijke wedstrijd voor Reuser en Amoah had eigenlijk ook een 3e moeten maken. De penalty vond ik wat zwaar bestraft, was in mijn ogen vast houden van beide kanten. Maar de spelregels zijn aangescherpt en er werd vastgehouden, dus je zou hem kunnen geven. Maar als ze zo worden ingeschoten dan mogen ze wel 100 penaltys geven :+. En we hebben eens 2 doelpunten gescoord ipv 1, dus er zit progressie in ;).

    Jammer dat er nu al meteen een interland weekend aankomt, want ik heb zin in de wedstrijd tegen willem 2.
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord schijnt met Krul bezig te zijn. Hoop echt dat hij komt. Ik vind Timmer een slechte keeper. En veel mensen waaronder Piet de Visser zeggen dat Krul een enorm talent is. Laten we hopen dat het waar is. Collins John zou ook leuk zijn aangezien hij gratis is en we meer spitsen hard nodig hebben.
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Juventus bijzonder slecht? Mwah vind ik overdreven. Het was geen hoogstaand voetbal maar af en toe waren het mooie acties. Alleen Del Piero verzuimde een aantal kansen te verzilveren.

    Het was niet onterecht als ze hadden gewonnen, want Fiorentina speelde ook niet goed.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tim Krul kan echt een groot talent zijn denk ik, zou erg mooi zijn voor Feyenoord als die daarnaar toe vertrekt.
    Over Collins John heb ik m'n twijfels..
     
  11. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat een trieste reacties weer. Ga maar eens zoeken naar mijn reacties en ze lezen. Dan zul je merken dat ik niet alleen maar een reactie plaats wanneer alles rozengeur en maneschijn is. Maar dat ik gisteren na die wanprestatie geen zin had om een post te plaatsen, lijkt me vrij logisch.

    Daarnaast heb ik het ook regelmatig over Ajax viktortje007, misschien toch eens opzoek gaan naar een brilletje denk ik, of eens niet zo selectief lezen. Jij was voor Feyenoord hè, wil je daar voortaan helemaal niets meer over zeggen? Alles mag voortaan alleen nog maar over andere clubs gaan, oké? Want het is toch zo frustrerend dat ik hier over m'n club lul? _0/

    En dat jij, Bardogan, weer lekker komt zuigen terwijl je eigen club ook als een draak heeft gepresteerd gisteren is nog wel het toppunt. Nu geniet jij hier natuurlijk van, met dat eeuwige zuigen wat je doet. Hopen dat je binnenkort weer een mooie ban tegemoet kan zien, al zul je dan wel weer met een of andere ghost account tevoorschijn komen.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    vikt0rtje is voor ajax geloof ik.
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat was ook mijn eerste gedachte.
     
  15. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Je doet alsof mijn mening altijd maar ellende veroorzaakt wat nogal oppervlakkig is van je. Natuurlijk heeft Real ook als een draak gepresteerd. Afijn, dat jij zo snel op de teentjes bent getrapt kan ik wel begrijpen anders heb je ook niet elke keer weer een mooi brandend antwoord klaarliggen voor me.
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een typische NAC overwinning. op de verdediging leunen en counteren, 2/3 kansen krijgen en scoren. Maar goed, AZ kreeg een lesje in effectief voetbal denk ik dan.

    Schaars =(
     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja in uitwedstrijden mogen ze zo best van mij spelen, laat de thuisclub het spel maar maken. Als ze nu maar de thuiswedstrijden anders gaan spelen, maar van wat ik gezien heb van de wedstrijd tegen rosenborg dan denk ik wel dat dat goed komt.

    We roeien met de riemen die we hebben en dat doen we heel behoorlijk.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet doen waar je goed in bent.
    Ik had trouwens verwacht dat NAC het dit jaar wat minder zou doen, omdat Ernie weg ging, maar volgens mij kunnen ze dit jaar weer zo'n hoge klassering halen. Goeie versterkingen gehaald ook.
     
  19. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik denk dat iedereen dat had verwacht omdat Ernie weg ging, maar de beste man zit nog steeds zonder club en feyenoord was zelfs berijd om geld te betalen voor de assistent trainer. Dus ik denk dat het bestuur toch niet zo'n rare beslissing heeft genomen. Hopelijk kunnen we lekker meedoen om een plek bij de eerste 9, dan zijn wij supporters dik en dik tevreden.
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat NAC die Molhoek nog wel gaat missen. Die was toch wel erg belangrijk voor NAC. Kwakman is dan weer wel een goeie aankoop.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina