1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat was geniaal, toen Huntelaar die bal binnen kopte had je even het gevoel dat Ajax weer een europese grootmacht werd, (heeeel eventjes..)

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ajax ... Litmanen, Danny Blind ... heerlijk voetbal!

Maarja, soms heeft het huidige Ajax wel prachtige momenten. Ben alleen geen fan van Swalbuarez. :emo:

Nu kan NAC even uitrusten en hopelijk knallen we over een paar weken weer volop de tegenstander.

COME ON NAC!

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, en ik moest het allemaal via sms vernemen omdat ik in Zwitserland zat, terwijl m'n clubs een heerlijke pot tegen elkaar aan het spelen waren :mad:

Maar hier was ik wel bij:

[yt]379x7Ugr_VI[/yt]

Arma letale _O_

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Die 2e goal is wel erg mooi :)

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Godverdomme ja dat was niet normaal. Weet nog dat ik die wedstrijd aan het kijken was en even naar boven ging toen het nog 1-0 stond. Kom ik boven roepen ze van beneden 1-1! Om niets te missen zette ik boven maar de radio aan, en toen beschreven ze net de goal van Crespo 1-2. |:-

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mag ik bedanken.:)

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Versterking is altijd welkom, nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk wat bij gaat dragen.
    Het schijnt één van de grootste talenten van Twente te zijn, ben benieuwd. :)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat het nu met Go Ahead Eagles Bauke? Ik volg de Jupiler League niet zo goed meer nu Volendam eruit is(en ja ik zou het wel moeten doen omdat Volendam er volgend jaar weer speelt, dat grapje ken ik nou wel 8)).

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het begin was nogal slecht, uit werd sowieso nooit gewonnen en thuis was het met hangen en wurgen een één nul of een gelijkspel.
    En hierbij was mooi voetbal al helemaal niet te bekenen, dit kwam mede door het groot aantal blessures.
    Maar vooral sinds Parnela, centrale verdediger, terug is begint het steeds beter te draaien.
    Met als grootte verassing natuurlijk de overwinning thuis, dat dan weer wel, op VVV.
    Deze perioden zelfs nog niet verloren, dus hopelijk kunnen ze deze lijn doorzetten en een periode binnenslepen.

Eerst volgende wedstrijd is nu Zwolle thuis! Helaas zonder uit publiek..

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, goed dat ze weer op de weg terug zijn. Overmars was niet echt een succes?

Hmm ik had toch wel verwacht dat Ajax al meer had geboden. 6,5 miljoen is een goede prijs voor Elia maar natuurlijk gaat Twente daar niet mee akkoord. Ik heb liever die Dusan Tadic waar Ajax mee in verband wordt gebracht, schijnt een groot talent te zijn die op de vleugel kan spelen en op 10. Liever scouten dan een subtopper leegroven.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lukt het ze misschien toch nog, vind het eerlijk gezegd wel erg jammer mochten ze Elia en Wielaert overnemen.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wielaert zou een goede optie zijn, Elia hoeft van mij echt niet te komen. De voorhoede verloopt prima onder de leiding van Suarez en Leo mag als subersub fungeren. Als Elia zou komen zou dat alleen maar ten koste gaan van een talentvolle (Leo daar buitengelaten :+) voetballer door het missen van een basisplaats.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk ook niet dat Twente Elia naar Ajax laat gaan als ze Wielaert ook al halen

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben benieuwd hoe dat gaat worden dan. Samen met Amoah? Lurling mogen ze van mij wel een tijd aan de kant houden. Godsamme wat een jankbal! :lol:

Laatst bewerkt: 6 jan 2009
  16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dan heb je geluk, want Lurling wordt geopereerd en kan dus een tijd niet spelen.

Wielaert trouwens naar Ajax? :emo: Waarom kopen ze toch steeds van die rare spelers? Vind hem niet bij Ajax passen en eerlijk gezegd ook niet echt iemand die Ajax direct beter maakt. Trouwens wel leuk om iemand die bij m'n broer in de klas heeft gezeten te zien voetballen bij één van de grote clubs in Nederland.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wielaert is een prima verdediger, maar denk dat Vermaelen beter is, Vertonghen, Silva, en Oleguer als ie z'n best doet, is ook beter..

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Een prima verdediger voor Twente misschien. Voor subtoppers. Waarschijnlijk ben ik gewoon nog niet gewend aan de dalende kwaliteit van de 'topclubs' in Nederland ofzo. :'-(

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Oleguer heeft mij echt teleurgesteld, Wieleart maakt minder fouten en kan prima centraal spelen op de plek van Oleguer imo..

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of dat de subtoppers juist steeds beter worden, en de topclubs niet meer groeien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina