1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt meer omdat ik al tijden voordat Van Basten aangesteld werd, pleitte voor Rijkaard. ;x
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Sjonge jonge jonge, wat een k*t arbitrage weer zeg! Toivonen 2 wedstrijden en die smerige overtreding van Tuyp krijgt maar 1 wedstrijd schorsing, onvoorstelbaar!
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh 8)

    VI.nl
    Allebei hetzelfde gekregen dan toch?
    Goede arbitrage nu? ;)
    Vond dat van Toivonen eigenlijk wel meevallen na al die beelden bij Studio Voetbal.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hoeveel duels heeft die gast van Feyenoord gekregen?
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom lopen PSV'ers altijd de arbitrage de schuld te geven van alles?

    [​IMG]
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Leuk dat ze Nieveld er niet bij zetten of heeft die er 10 gekregen? ;)
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee Toivonen hoort gewoon niks te krijgen en Tuyp+Nieveld een jaar!


    :+..

    Maar dit is echt poep.. Die Lazovic en Koevermans zijn niks vergeleken Toivonen, nu al! Toivonen heeft de laatste 3 wedstrijden voor bekant de helft van de doelpunten gezorgd, Lazo en Koef durven daar nog niet eens van te dromen als ze dat over een heel seizoen doen..
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nieveld 4 wedstrijden 1 voorwaardelijk
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Knap hoor, tegen De Graafschap, Ado en Volendam. Props voor Toivonen.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Het gaat er gewoon om dat hij nu al zo belangrijk is voor PSV. Heeft niets met de tegenstanders te maken..
     
  11. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel.

    Zou je nog steeds zo positief zijn als hij geen drol geraakt had tegen Liverpool, Atletico Madrid en Olympique Marseille?

    Nou dan.
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat reageer jij dom..

    Toivonen heeft nu al bewezen tegen 3 clubs dat hij 10x beter is dan Koevermans en Lazovic. Koevermans en Lazovic scoren al het hele seizoen matig en ook tegen de kleine clubs als volendam en ADO (Volendam was thuis 1-0 door Wuytens en ADO was uit 2-0 door Addo en Bakkal). Toen hebben de spitsen ook geen drol uitgevoerd net zoals ze dat het hele seizoen doen. Koevermans was alleen goed tegen Marseille..
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het gaat er toch om dat hij PSV in deze meoilijke periode geholpen heeft. Maakt niet uit tegen welke tegenstander. Toen Cvitanich er 6 in 3/4 wedstrijden tegen makkelijke tegenstanders maakte was hij ook de nieuwe Klaas-Jan
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit of thuis? :D

    Ik snap je punt wel, maar het is gewoon een feit dat Lazovic en Koevermans niet kunnen ballen, dat ze dan ook nauwelijks wat raken tegen kleine clubs, kunnen zij ook niet veel aan veranderen. Maar elke andere spits die PSV waardig is had het goed gedaan tegen de 3 genoemde clubs. That is all.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Thuis 2-0 overwinning (de enige, maarja:9):)

    Nee maar Lazovic en Koevermans zijn echt geen slechte spitsen maar ze passen gewoon totaal niet nu bij PSV. Lazovic zou misschien nog wel passen omdat hij vrij bewegelijk is, maar Koevermans is echt zo'n luie drol die alleen maar op die bal gaat wachten en hem dan er wel in krijgt;)..
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat die Toivonen ook zei na de wedstrijd. Een journalist vroeg zo of hij de rode kaart terecht vond. Zei hij: "Mijn tegenstander had niets gekneusd of gebroken dus eigenlijk niet". :lol:
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Kwam er inderdaad vaag uit, maar als je ook even zegt wat hij daarna zei is het misschien duidelijker dat hij meer bedoelde: "hij bloedde niet, had niks gekneusd of gebroken en geeneens een blauwe plek, dus volgens mij was er ook weinig bij hem aan de hand." Bij een echte elleboog heb je namelijk wel wat. Anders gezegd: meer theater dan echt pijn.

    Ik weet het trouwens niet. Vind het wel heel vaag dat hij in de eerste helft niks krijgt voor een duidelijkere elleboog en direct rood voor die actie. Had dan een tweede gele kaart gegeven ofzo.
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Aldus Voetbal International.

    Maar belangrijker nieuws!
    *Althans voor mij.. O-)

    Eagles zijn de laatste weken goed bezig qua inkopen.
    Tevens worden de juiste contracten verlegd en de juiste ontbonden.
    Hopelijk kunnen we volgend jaar goed meedraaien bovenin.
    Of misschien nog wel een periode pakken dit seizoen. :)

     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Meeeeh!

    Gisteren sinds lange tijd weer Voetbal International zitten kijken. Wat praat die Johan Dersken als een dubbelzijdige drol zeg. Eerst die transfer van Klaas-Jan, wat volgens hem het beste is wat KJH overkomen is, en vervolgens lopen zeiken dat hij niet speelt en dat hij daar weg moet. Nu zegt hij geen woord over PSV, enigste waar ik het mee eens was was eigenlijk : "Nu loopt iedereen te zandstralen dat PSV zo goed speelt, maar tegen 3 makkelijke tegenstanders had Huub Stevens OOK kunnen winnen", daar geef ik hem groot gelijk in.

    Het is echter de vraag of PSV stand houd tegen sterkere tegenstanders.
     
  20. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Johan Derksen vind ik echt een grote debiel, toch blijf ik elke dag zijn stukjes volgen op vi.nl :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina