1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Groningen en Heracles scoren allebei met een knal op doel, hoe kunnen ze daar zo vrij schieten? Zoals ik al zei steek is het eindpunt.;
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag van de zogenaamde nr. 1 keeper van Nederland toch wel verwachten dat ie eens een keer zo'n rollertje eruit haalt? Steek loopt elke wedstrijd te vissen. Vorig jaar had ie 45 tegengoals en dat was zijn "goede" jaar. Wie houdt wie nu voor de gek?
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden het er over of het allemaal aan steek lag en niet of hij een goede keeper is.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hiddink dus naar Chelsea hoorde ik net.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Is in gesprek met Chelsea. Maar als hij gaat, gaat hij voor het geld.. Denk dat hij wel maar verdient bij Chelsea dan in Rusland (alhoewel hij daar ook veel verdient;)). Hopelijk gunt hij Alex meer speeltijd of ziet hij in dat hij niet zoveel recht heeft op een basisplaats bij Chelsea en verhuurt/verkoopt hij Alex aan PSV:).
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Waarom zou hij bij Chelsea meer gaan verdienen dan bij Rusland?

    In beide gevallen is er maar 1 persoon die zijn salaris betaald: Abramovic
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij blijft Rusland geloof ik coachen en het is ook maar tot het eind van dit seizoen dus.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Chelsea= elke week
    Rusland= paar keer per jaar en dan af en toe stadion bezoeken om spelers te kijken..

    Lijkt me duidelijk dat hij bij Chelsea meer gaat verdienen aangezien je daar dag en nacht bezig bent met de club.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Rusland eist dat het maximaal tot het einde van het seizoen is
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    o oke, dan weet ik het niet;). Maar lijkt me echt geen drol aan, met een club werken voor maar een half jaar. Heb je net een relatie opgebouwd met de spelers kun je weer weg..
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hij doet het dan ook niet voor de club maar voor zijn goede vriend abramovic

    Dit vind ik trouwens opmerkelijker:

    17 miljoen.....Man wat een geld
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet verkeerd:9..

    Gekke Russen daaro;)..
     
  13. GomoRra

    GomoRra Guest

    Daarvoor zou ik ook wel effe weggaan denk ik;)
     
  14. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; heeft iemand ervaring met buitenlandse wedstrijden bezoeken en dan in het bijzonder Arsenal? :) Ik zou graag eens een keer naar zo'n pot toe gaan, dit seizoen zou nice zijn.. Nu moeten ze bijvoorbeeld over een tijdje thuis tegen Chelsea, prachtig natuurlijk. Maar zou je daar zomaar kaartjes voor kunnen krijgen? Ik kan me zo voorstellen dat er nogal animo is voor zo'n wedstrijd ;) We hebben geen membership-kaart of wat dan ook. Thanks alvast
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Er zijn bureau's die een complete reis aanbieden.
    Adverteren veel in de VI enzo
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben 3 jaar geleden in London geweest en het was de bedoeling dat ik ook naar een wedstrijd zal gaan. Het liefst was ik naar Chelsea of Arsenal geweest maar die zijn bijna het hele seizoen uitverkocht.

    Toen ben ik naar Fulham gegaan. Ik had 2 tickets besteld op Footballtickets.com en heb van te voren betaald. Op de dag van de wedstrijd zijn we naar het stadion gegaan en daar was een apart hokje voor gereseveerde tickets en daar moest ik me achternaam zeggen en toen kreeg ik de kaartjes. Mooiste voetbal ervaring ooit.
     
  17. GomoRra

    GomoRra Guest

    Je maakt me jalours:'-(
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Relatief verschrikkelijk duur alleen, dat wel.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Even een kleine correctie. Ik had die tickets niet besteld op een speciale site maar op de site van Fulham zelf. Me broer doet dat wel vaker want die vliegt en hij is al een paar keer naar Real geweest en nog wat andere clubs en hij besteld ze gewoon op de clubsite zelf.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben wel eens bij een wedstrijd van Arsenal geweest maar dit is al lang geleden. Mijn vader werkte toen 3 dagen per week in Engeland en een collega daar had toen kaartjes voor ons geregeld. Was echt een super ervaring want ze speelden nog op Highbury. Midden in een wijk met overal waar je maar kan kijken fanatieke supporters en kraampjes die spullen verkopen.
    De wedstrijd zelf was wat minder aangezien het 0-0 werd en er nog een doelpunt van Bergkamp werd afgekeurd. Heb later nog wel een handtekening gehad van Marc Overmars en dat was wel weer leuk:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina