1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    VI

    Krijgt volgens mij beetje spijt ervan;)! Hoop dat hij zich alsnog bij Oranje voegt! 'Nog maar' 32 jaar kan nog wel 3 á 4 jaar mee hoor! Ken geen betere Nederlandse spits dan v. Nistelrooij op dit moment. Misschien Huntelaar over een paar jaar maar niet nu..
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  2. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moge wel duidelijk zijn dat de arbitrage dramatisch is, dan mag van mij de verantwoordelijke wel vertrekken. Dag Uilenberg. _0/
     
  4. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben niet de enige:9

    http://www.ad.nl/rotterdam/3022359/Aboutaleb_zwaar_onder_vuur_bij_Legioen.html

    Ze hebben groot gelijk:b:

    Nou eigenlijk hebbn ze natuurlijk ook weer geen gelijk. Want Ajax heeft meer baat bij supporter in 010 dan de Kakkerlakken in Amsterdam.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, Jol heeft echt een pleurishekel aan hem. Toen ik hem laatst interviewde had hij het ook steeds over Uilenberg en wat voor vervelend mannetje hij is:cool:
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Doet niets af aan het feit dat Cohen hier net zo hard 'schuldig' aan is :{ Dat zij zich richten op Aboutaleb is logisch, 't is immers de burgemeester van Rotterdam.
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je er toevallig ook achtergekomen of het echt waar is dat scheidsrechters Ajax met voorbedachte rade (moeten) benadelen?

    :cool:
     
  8. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat jammer dat je het dan niet voor het zeggen hebt he?!

    Napoli moet trouwens uitkijken dat het niet in het rechterrijtje komt.
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor;) Ik kan er ook geen zak van8)
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je een beetje voorbarig bent met je conclusies. In het begin liep het bij het NL elftal ook voor geen meter, na een jaar of wat opbouwen stond er een team. Ik denk, nu hij een team coacht, waar hij dag in dag uit mee bezig is er op een gegeven moment ook een team zal staan. Zal het minder lang duren dan een paar jaar. maar ik denk dat hem dat lukt. Maar als de mensen geen geduld hebben, dan kan je ieder jaar nieuwe trainers/coaches blijven aantrekken, maar er zal geen verandering in komen.
    Hij is pas een half jaar bezig
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    McClaren is ook een half jaar bezig en die heeft echt een team staan. En ja, Twente is ook steunpilaren kwijtgeraakt (El Ahmadi, Engelaar, Wielaert, Wilkshire). En bij Van Basten zie ik totaal geen progressie, nog precies dezelfde fouten als in november bijvoorbeeld. Toen wonnen we van HSV en speelden we vervolgens gelijk tegen Utrecht. Nu een zelfde situatie. En dan nog het onderschatten van Volendam voor de 3e keer.

    Bovendien zie ik wel gelijkenissen met zijn tijd bij oranje; slecht spel en dan toch winnen, heel veel kwaliteit in de aanval maar het komt er totaal niet uit en dan nog de verrassende opstellingen. Je zegt dat we geduld moeten hebben maar waarom want bij oranje duurde het 4 jaar tot hij een aantal leuke wedstrijden speelde(en daarna weer een slechte). Is het dat waard? Dan heb ik liever Rijkaard 4 jaar bij Ajax dan Van Basten 4 jaar bij Ajax. Rijkaard heeft het al bewezen en daar zal ik wel geduld voor op kunnen brengen.
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat iemand daar een team had opgebouwd, iets wat bij Ajax nog nooit is gedaan.
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Arnautovic was nieuw(uit de jeugd), Janssen nieuw, Perez nieuw, Rajkovic nieuw, Tioté nieuw, Wisgerhof nieuw, Stam nieuw... In hoeverre is er dan nog sprake van een 'team' dat voorgaande jaren is opgebouwd? Valt toch wel mee?
     
  15. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds vertrouwen in Van Basten.. Ajax moet hem gewoon een keer de tijd geven. Tuurlijk zou Rijkaard geweldig zijn om op 't trainingsveld te zien, maar Van Basten zie ik nog wel perspectief in..

    De mentaliteit is gewoon verkeerd bij Ajax, en dat is al jaren zo..
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel maar ik bedoel niet alleen de spelers.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb me anders 4 jaar groen en geel zitten ergeren aan het NL Elftal. De uitwedstrijd bij Kroatië was het eerste teken van leven, vlak voor het EK. Op het EK twee geweldige wedstrijden reactievoetbal gezien, en that's it. Ik schrijf dat nog eerder op het conto van de sfeer in de groep of het feit dat ze op een EK waren dan aan Van Basten.

    Hem er uit schoppen is te voorbarig, maar dat ie de ploeg mentaal niet op de rit krijgt baart me grote zorgen. Tactisch is het sowieso helemaal niks met die vent. Altijd maar weer uitproberen, nooit een vaste basis laten staan. En hij is ook geen eenheid met de groep, gezien z'n uitspraken gericht op individuen en linies, i.p.v. Ajax als geheel te benoemen (incluis zichzelf).

    Ik vind het maar een beunhaas, en dat vond ik al voordat ie bij Ajax kwam trainen.
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    communicatief gezien is hij ook niet sterk nee. Bij het NL elftal had hij ook aanvaringen met spelers, het was dat Van Nistelrooy zo graag het EK wilde spelen, maar anders was hij er niet bij geweest denk ik.

    maar toch als hij eenmaal zijn draai heeft gevonden, alles op een rijtje heeft, dan kan hij het best denk ik.
     
  19. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan me ook nog Sno en De Jong in de spits herinneren wat ook van geen meter liep, wat je volgens mij wel kon verwachten. Hij had toen veel geblesseerden maar toch.

    En toen ik 3-4-3 zag bij Vitesse uit dacht ik ff WtF en jawohl een 4-1 nederlaag.
     
  20. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, maar hij had het natuurlijk allang op een rijtje moeten hebben. Precies zoals Shin David al zegt, McLaren van Twente heeft in een korte tijd gewoon een team op het veld gekregen. Van Basten zeikt iedere speler in de media af en blijft maar vast houden aan formaties die niet werken. Hij geeft zelf gewoon toe dat er nog geen enkele progressie is geboekt sinds september. Dan mag je toch wel even achter de oortjes krabben dacht ik zo. Marco van Basten is verantwoordelijk voor de prestaties van Ajax, en die vallen ronduit tegen.

    Geen enkele wedstrijd zit je gerust op de bank, of in het stadion want je weet dat er iedere wedstrijd fouten zullen komen die in een goed ingespeelde ploeg niet zouden verkomen. Ik denk dat Van Basten tot nu toe ernstig gefaald heeft. Hij had niet van de daken moeten roepen dat Ajax vol voor het kampioenschap ging, maar gewoon rustig moeten beginnen en je eigen op de achtergrond houden zoals AZ dat heeft gedaan. Van Gaal heeft geleerd van het gezwets dat ie 2 jaar geleden uitgekraamd heeft, en zie nu het resultaat; een kampioenschap voor een ploeg waar niemand het van had verwacht.

    Nee, met Van Basten aan het roer kun je nog wel eens erg lang gaan wachten op een landskampioenschap. Te lang.

    Inderdaad. In mijn ogen DE blunder van Van Basten tot nu toe.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina