1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En tevens gaf dat aan dat ie geen enkel tactisch benul heeft. Hij doet maar wat. Ook met Siem De Jong in de spits tegen Groningen (?). Wat een grap....

    En dan Bodul inbrengen terwijl je ruim achter staat tegen Vitesse, en vervolgens niet meer oproepen. Kansloos. Geef die jongen een fatsoenlijke kans.
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje voor mensen in de buurt van R'dam.. Ik wil morgenavond Arsenal kijken maar er is natuurlijk Man U op tv.. Iemand die een goede sportsbar weet (in R'dam dus) met Sport1 zodat ze meerdere wedstrijden hebben? Thanks
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    F
    R
    A
    N
    K

    R
    I
    J
    K
    A
    A
    R
    D
    \o/
     
  4. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Die komt niet, die kan bij elke club aan de slag......
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die zie ik eerder naar Chelsea gaan als Hiddink weggaat.
     
  6. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het weer eens helemaal met Nera eens, maar we weten dat hij toch niet ontslagen zal worden en daarom hebben veel mensen denk ik nog de valse hoop dat er verbetering aan zit te komen. Als je spelers over van Gaal hoort praten zeggen ze dat hij ze veel tactisch inzicht leert en dingen als contra-lopen terwijl van Basten daar waarschijnlijk nog nooit van heeft gehoord en alles op gevoel doet.
    We kunnen alleen maar hopen dat hij dat inziet en een ervaren (wel tactisch geniale) figuur erbij haalt of opstapt. Denk overigens wel dat Rijkaard zou komen.

    Gelukkig is voor donderdag eindelijk de selectie weer fit en moeten er moeilijke keuzes gemaakt worden, bijv. Enoh/Gabri/Aissati/Lindgren/Anita/Emanuelson. beetje vol middenveld.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Wat een bullshit dat van Basten alles op gevoel doet. Alsof die Ajax school in zijn tijd geen reet deed......alsof die verkorte trainingscursus geen lesstof heeft.

    Je vergelijkt iemand die net komt kijken met iemand die alles al heeft gewonnen met clubteams. Vind je het gek dat die laatste spelers wat bijbrengt.
    Ik denk dat als je Huntelaar vraagt wie hem het meeste heeft bijgebracht in zijn loopbaan hij het antwoord "van Basten" niet zal mijden.

    Van Basten moet zich concentreren op zijn taak, als "coach" zijnde.
    Vervolgens moet er iemand hem assisteren en achter hem staan in de rol van een technisch manager.

    Van Basten nu ontslaan is geen oplossing, denk dat dat de afgelopen jaren wel is gebleken.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Rijkaard TD? :+
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik denk het wel, want hij zei nog niet zolang geleden dat ie had verwacht wat meer aandacht en tips van v. Basten te krijgen, juist omdat ie spits was.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet niet of je op dat plaatje doelt, maar da's Gullit :9

    En als die malloot naar Ajax komt zeg ik per direct m'n supporterschap op.
     
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht wel heel even dat het hem was, tot ik nog een keer keek :+ Maar mijn reactie sloeg niet op dat plaatje. :9
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ja inderdaad. :D
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Lees mijn post is ;) niet zal mijden.....Ik zeg dus precies hetzelfde wat jij ook zegt
     
  15. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Niet zal mijden = wel zeggen. Jij beweert dus dat KJH zal zeggen dat hij van Basten veel geleerd heeft, en Fisichella denkt dat niet.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe _O_
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben oppeens weer blij met mn kaartjes.
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zou goed zijn voor Ajax als ze een ronde verder komen. En ondanks mijn Ajax hart gun ik het Twente net zo goed! Spelen leuk en aantrekkelijk voetbal. Momenteel een visitekaartje voor het Nederlandse voetbal.

    Hoe meer de NL'se club winnen des te meer kans om Romenië te achterhalen op de Europese ranglijsten. Zegt eigenlijk al genoeg dat die boven 'ons' staan. :+
     
  19. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ook wou ze zelfs nog verkopen xD
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen omdat er een artikel op het internet staat dat zegt dat Ajax 442 gaat spelen en waarin Van Basten dat weer wat tegenspreekt? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina