1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Niet daarover maar als je naar wedstrijden heb gekeken van Ajax tegen Heracles en zeker tegen Vitesse waar ze 424 of 343 gingen spelen. heb ik tog wel hoop dat ze doorkunnen gaan bekeren en dat hij niet weer met een mooie tactictische opstelling komt wat erg verkeerd uitpakt.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Normaal gesproken heeft Ajax morgen toch geen kans ongeacht het systeem. Zoveel geluk als vorige week heb je maar 1 keer

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Met zn allen in de goal gaan staan:)

4. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Zoveel slechter is Ajax echt niet met een fitte selectie hoor. *klopt af*

5. Pitakaas

Pitakaas Guest

Pfuh, ik zie Ajax echt niet stunten hoor. Fiorentina draait lekker mee in de Serie A. Ik gok op 0-2 minstens.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eén keer? :mad:

Hopelijk wint Ajax met 5-0. Zal 'm leren :+

Je overschat Fiorentina én onderschat Ajax. Zo groot zijn de gaten tussen Europese subtop en Nederlandse top (want dat is Ajax nog steeds, gezien de potentie van de selectie) echt niet hoor.

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet, maar je zag wel dat Ajax toch niet veel had in te brengen tegen Aston Villa, HSV en Fiorentina, maar wel 2 van die duels won; met het nodige geluk.

Speelt Ajax morgen eindelijk 4-4-2, zullen ze wel keihard onderuit gaan. Zou er niets eens van opkijken eerlijk gezegd.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax speelde tegen Villa, HSV en Viola dan ook verre van goed. Ze kunnen veel beter, maar ontberen iedere vorm van vertrouwen.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als Ajax naar behoren speelt zou het idd mogelijk kunnen zijn maar het spel na de winterstop geeft mij toch geen hoop. Vorige week hadden ze gewoon moeten verliezen, tegen Feyenoord was het het ook meer de zwakte van de tegenstander en om over de rest nog maar te zwijgen

Maar goed voor het nederlandse voetbal hoop ik dat Ajax door gaat, laat dit duidelijk zijn

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Eensch.

Ach, na twee kutavonden morgen hopelijk eindelijk een mooie voetbalavond \o/ Voor beide Hollandse ploegen.

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland zal onderhand toch wel over Roemenie heen gaan?

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Twente speelt morgen gelukkig om 18:30 al (te zien op Tv Oost) dus gelukkig geen gezap meer tussen Twente en Ajax maar gewoon beide wedstrijden rustig kijken :)

13. 39ace39

39ace39 Guest

Tv oost waarschijnlijk alleen in het oosten te ontvangen? Wel jammer, ben ajax fan maar twente had ik ook wel willen zien.
    Madrid - Liverpool weer drama vanavond. Gisteren ook al zo erg met Inter - Man utd. Een ouderwets avondje prachtig voetbal kijken zit er ook niet meer inO-)

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    TV Oost (alle regionale zenders) is ook standaard als je digitale televisie hebt.

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, maar niet over Portugal en Rusland, al scoren ze hoger dan deze teams wanneer ze doorgaan, dit jaar ''vervalt'' het jaar 04/05 waar PSV de halve finale van de Champions League haalde, we hebben er vrij weinig aan..

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Portugal staat al onder ons hoor. Roemenië en Rusland staan boven ons en daarna komt Frankrijk.

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als Nederland 1 plaats stijgt, hoe kan het dan dat de nr. 2 van de Eredivisie maar 2e voorronde Champions League heeft?

Dom gedoe van de UEFA.

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij vervalt dit jaar 03/04

19. 39ace39

39ace39 Guest

ook al erg genoeg volgens mij?

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Neuh in 2003-2004 was het Europees gezien ook niet goed. Ajax lag er in de eerste ronde van de CL al uit, NEC, NAC Breda, Utrecht en Feyenoord lagen volgens mij ook snel uit het UEFA Cup toernooi. Als ik het goed heb wist alleen PSV nog de achtste finale van de UEFA Cup te halen, waar ze eruit werden geknikkerd door Newcastle ofzo.

EDIT/

Even opgezocht

- Ajax eruit in groepsfase Champions League (Vierde in groep met AC Milan, Celta de Vigo en Club Brugge)
    - FC Utrecht eruit in tweede ronde UEFA Cup (0-0 en 0-4 tegen Auxerre)
    - Feyenoord eruit in tweede ronde UEFA Cup (0-2 en 1-1 tegen Teplice)
    - NAC Breda eruit in eerste ronde UEFA Cup (0-5 en 0-1 tegen Newcastle United)
    - NEC Nijmegen eruit in eerste ronde UEFA Cup (twee maal 1-2 tegen Wisla Krakow)
    - PSV eruit in kwartfinale UEFA Cup (Na eerst een derde plek in CL-groep 1-1 en 1-2 tegen Newcastle)

Laatst bewerkt: 26 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina