1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hij moet toch ook niet gelijk verkocht worden? Hij heeft gelook ik nog een contract tot 2012. En bovendien kost het Ajax meer geld als ze de voorrondes champions leugue niet halen, door blunders van Stekelenburg.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Die gozer keept al 3, 4 jaar lang en nu een paar wedstrijden slecht gekeept (wat niet alleen door hem komt) "blundert" hij ineens en is hij allang afgeschreven bij de fans.. (zo klinkt het bij jou iig). Maar denk dat het beter is als ze hem verkopen, zowel voor hem als voor Ajax. Vermeer is gewoon beter en daar kan Steek echt niet veel meer aan veranderen.. Stekelenburg is goed maar Vermeer heeft gewoon net dat extratje meer.. Misschien naar Duitsland ofzo of héél héél héél misschien Barca??

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zoveel beter is Vermeer nieteens, snap echt niet waar iedereen dat gelul vandaan haalt. Oké, Stekelenburg heeft een aantal verschrikkelijke wedstrijden gekeept maar hij wordt nu echt geplaatst alsof het een nutteloze keeper is, onterecht.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vond Vermeer sowieso al beter, ook bij jong Oranje toen. Maar hij heeft nooit een kans kunnen krijgen omdat Stekelenburg daar in de goal bij Ajax stond.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Tot voor zijn blessure was er toch helemaal niets geen commentaar op Stekelenburg? Die jongen stond gewoon goed te keepen.
    Ik begrijp ook echt niet waar dat negatieve beeld over Stekelenburg nou vandaan komt. Ja, hij heeft wat mindere wedstrijden gekeept en ja, hij heeft wat fouten gemaakt, maar om hem daarmee zo extreem hard af te schrijven?

Ondanks dat vind ik Vermeer ook een prima keeper. Zijn beide gewoon goede keepers.

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg is altijd al een matige keeper geweest. En zeker nooit de beoogde vervanger van van der Sar. Het verschil is alleen dat het in het verleden niet te merken was, maar nu kost het Ajax belangrijke punten waardoor het ineens meer opvalt.

Vermeer is over de laatste tijd gezien gewoon de beste keeper in Nederland. Die jongen moet je gewoon de kans geven. Stekelenburg heeft zijn kansen wel gehad.

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hier sluit ik me bij aan. Alleen is matig iets te sterk uitgedrukt.
    En hij leek trouwens op een gegeven moment ook een ''penaltykiller'' te worden8)

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bij ons komt Steek dan ook te banken, schiet je niks mee op. VV is niet minder dan Steek. Al scheelt het niet heel veel. Wat VV voor heeft is dat hij Catalaan en jongen uit de opleiding is. Daarnaast heeft hij al jaren ervaring in La Liga en überhaupt op het hoogste niveau. Steek natuurlijk wat minder wat dat laatste betreft. Steek moet gewoon naar een middenmoter van een top-3 land.

Stekelenburg is overigens geen matige keeper zoals hierboven beweert wordt. Tuurlijk heeft hij bepaalde zwakke punten en blundert hij af en toe. Maar er zijn maar heel weinig keepers die beide van deze zwaktepunten niet in hun spel terug laten zien. Dat Vermeer nu zijn kans krijgt is overigens gewoon normaal. Hij heeft mogen laten zien wat hij in huis heeft en dat bleek een hoop te zijn. Momenteel is Stekelenburg waarschijnlijk gewoon niet in staat om op dat niveau te presteren. Dat Vermeer nu de 1ste keuze is, is dan ook niet meer dan logisch.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hamas, hamas, Feyenoord zonder gas!

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    haha:x
    Dat is een goeie voor de volgende Ajax-Feyenoord:thumbs:

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ajax heeft enkele punten veloren door Steek, Ajax kan dat zich niet meer permiteren, de punten zijn belangrijker dan een goed gevoel voor één speler..

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat valt ook wel weer mee. Steek heeft wel een aantal zwakke momenten gehad die er aan mee hebben gedragen maar over het algemeen is het gewoon de verdediging die nog altijd zo lek als een mandje is.

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind dat Viktortje gelijk heeft. Bijvoorbeeld: bijna puntverlies bij nec uit, nederlaag bij Groningen uit, volgens mij ook puntverlies tegen Herenveen thuis en thuis tegen Heracles.(al was bij Heracles de abitrage de grote boosdoener)

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En jij vind dus dat dat alleen kwam door Steek?...

15. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, maar wel een groot deel door Steek.

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Tegen Heerenveen was de enige goal een houdbare vrije tap van Pranjic, het hele team stelt vaak teleur maar met Vermeer op goal in die wedstrijden had Ajax een paar kostbare punten wel binnen gekregen.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Los van wie er nu beter is vind ik dat Stekelenburg gewoon moet laten zien dat hij een kerel is en de concurrentiestrijd aangaat. Niet gaan miepen en klagen maar hard trainen en laten zien dat je beter bent.

18. vPx Secour

vPx Secour Guest

Vitesse - NAC 0-3. _O_

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Verkeerde draadje, wel matig van Vitesse zeg..

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja schandalig....Pleonasme kan echt niet in nederland!

Beetje overdreven denk ik =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina