De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar ribery kan toch niet op de plek van Henry spelen, in het systeem zoals barca speelt zou hij volgens mij eerder op de ple van Iniesta komen en dat zie ik nog niet gebeuren

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat Napoli niet echt is wat hij zou willen, en denk dat het heel lastig gaat worden om hem naar Napoli te krijgen. maar hij zou echt geweldig zijn voor ons. Want die transfer geruchten doen Hamšík nou ook niet veel goed, en daar moeten we het op het middenveld toch wel van hebben.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    @D3lphiki

Dat gebeurt sowieso niet! Iniesta is gewoon een pracht voetballer en daarbij ook nog een hele grote lievelingetje in Barcelona. Dat gaat niet gebeuren. Xavi zie ik ook niet gebeuren, dus zie ik hem voor Yaya in. Maarja Touré doet het ook fantastisch en heeft een lichaam van een beest.

Vanavond jongens, het gebeurt weer :D. Real Madrid - FC Barcelona! Laten we een kleine voorspelling doen. Ik zeg 0-2.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik denk dat als hij komt hij toch echt wel voor linksbuiten wordt gebruikt. Xavi en Iniesta zijn sowieso gewoon standaard die niet worden vervangen. Zelfde geld voor Touré, dit omdat hij toch meer als verdedigende middenvelder speelt en dat is niks voor Ribery. Middenveld en aanval hoeft sowieso niet verandert te worden voor mij.

Uiteindelijk is het nog steeds alleen maar speculatie. En als ik heel eerlijk ben hoop ik ook dat het zo blijft. Ribery is een goede speler, maar vind hem niks voor Barça.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zie hem daar ook niet zo gauw spelen, zou het logischer vinden als hij naar Real gaat als het echt waar is dat Man City Robben terug naar Engeland wil halen

6. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, er is simpelweg te veel klasse om het middenveld om zo'n dure aankoop te doen. Ribery moet gewoon nog een jaar bij Bayern Munchen blijven, die gozer die veranderd zo vaak van club.

De premier league lijkt mij wel geschikt voor Ribery. Manchester United zou best kunnen, Giggs en Scholes zijn toch al aan het einde van hun carriére. En een echte spelmaker op het middenveld hebben ze niet, Anderson zou misschien die rol kunnen bekleden maar hij komt lang niet aan het niveau van Ribery.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Laat Zwiebertje maar naar Inter komen :+ Ook al vind ik het maar een misselijk mannetje, hij is wel een type voetballer die Inter ontbeert.

Maar lijkt me niet dat zo'n gozer naar Italië verkast als de Engelse en Spaanse top ook aan z'n voeten liggen. Bij Barça moeten ze trouwens oppassen voor een overkill aan hetzelfde type voetballers. Dat gaat echt fout als ze straks (hypothetisch) Ibra en Ribery naast Messi voorin hebben staan.... Klinkt leuk natuurlijk, maar het is geen FIFA of PES.

Laatst bewerkt: 2 mei 2009
  8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik wil geen Ibra bij Barça, misselijk ventje.:'-( Ribéry zou inderdaad linksbuiten komen te spelen als de geruchten al waar zijn. Een andere optie is er niet.

En Robben zou echt gek in zijn hoofd zijn wil hij weer terug gaan naar Engeland. Zitten letterlijk alleen maar nadelen aan. Kan me geen voordeel bedenken, behalve dan een mooier loonstrookje.

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zo dat is geen verkeerd nieuws:) Nu moeten we alleen nog winnen op het kasteel. Ik vind het btw wel jammer dat alle wedstrijden te gelijk komen. Mar het is natuurlijk wel het meest eerlijke. Ik ga zelf denk ik eerst kijken naar Ajax tot ze voor staan en dan naar AZ en Twente.

Van Basten baalt van UEFA en KNVB
    http://www.sportwereld.nl/voetbal/clubdossiers/ajax/3189587/Van_Basten_baalt_van_UEFA_en_KNVB.html

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En nog minder wedstrijden maar nog steeds volledig betaald :+ Zal wel 1 wedstrijd spelen en de rest van het seizoen geblesseerd zijn. Letterlijk niets doen voor zijn loon :+

Laatst bewerkt: 3 mei 2009
  11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja, als hij dat fijn vindt dan moet hij dat maar fijn doen.:b:

Heerlijk mailtje van een maatje van me:
    :lol::'-(:lol:

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Citaat:

Niet alleen het clubrecord is in zicht: ook het all-time-record uit de Primera División ligt voor het grijpen voor Barcelona. Dit record staat op naam van Real Madrid, dat in het seizoen 1989/90 liefst 107 doelpunten wist te maken. De ploeg van Guardiola speelt nog tegen Villarreal, Real Mallorca, Osasuna en Deportivo la Coruña.

Bron: Voetbalzone

Is toch fantastisch. Ik gun Barca gewoon echt dat ze meer dan 107 doelpunten maken. Zou echt mooi zijn :).

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet lukken _O_

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hoeveel hebben ze er nu dan?

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    100 in de Primera División _O_

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nu staan ze op 100 doelpunten. Dus met nog 4 wedstrijden te gaan is dit echt wel haalbaar:)

17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    \o/zie ik nu goed dat ajax achterstaat bij sparta?? wat een beunhazen\o/

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wow, hoor net van Jack v. Gelder dat Jan VoH 3 jaar tekent bij PSV:)! Zou echt fantastisch zijn!

---------------Issakson---------------
    -AANKOOP--Ooijer---Marcellis--Salcido-
    ----------------Simons---------------
    ---Amrabat------Bakkal------Doedel---
    -----------------Toivonen------------
    --------------VoH--------------------

EDIT: hmm, nu is het weer onzin volgens Reker. Maargoed Reker lult wel meer bij elkaar.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die is weg _0/

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zou het jammer zijn.. Ze beloven meer rust, en een trainer de tijd te zullen geven, en wederom gebeurd het niet. Het is logisch, aangezien de resultaten er naar zijn, maar dan nog.. Jammer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina