1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als je in de 4e voorronde terechtkomt, dan kan je toch nooit meer in de 3e ronde komen;) Dus dan is de kans een stuk kleiner dat je een oostblokland loot!

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ....laat maar

Laatst bewerkt: 4 mei 2009
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ach we zijn het gewend van je;):+

Waarom edit je hem nou snel?:+

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Denk dat je hier niet teveel aan moet ophangen. Er zullen er gerust een aantal doorstromen, maar bij bijvoorbeeld ajax zijn er ook lichtingen in de jeugd met gemak kampioen geworden waarvan er daarna van geeneen van de spelers ooit meer in de top iets is vernomen.

Voor Feyenoord zou het natuurlijk leuk zijn als ze met wat jeugd en het geld wat dat kan opbrengen weer richting de top kunnen gaan.

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Henry twijfelachtig bij Barcelona

Bron: Teletekst.nos.nl

Laten we hopen van niet. Hij is een belangrijke schakel geworden dit jaar voor Barcelona. Nu is het natuurlijk een minder grote ramp dan achterin, omdat ze toch nog altijd Hleb hebben. Heeft Keita ook wel eens gespeeld links voor?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dan zal eerder Iniesta naar links voor gaan.

Geen Puyol, Marquez en Henry dus tegen Chelsea...

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Krkic dan? Speelt die niet meer zo vaak?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Speelde nog tegen Chelsea in de CL.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Bojan heeft over het gehele seizoen niet echt ongelofelijk veel gespeeld. Volgens mij in ieder geval minder dan het seizoen hiervoor. Denk ook niet dat Pep met hem zal starten.

Hangt er ook van af wat hij gaat doen bij de verdediging. Denk namelijk niet dat hij met Cáceres gaat beginnen, en denk niet dat Sylvinho of Abidal als centraal verdediger kunnen spelen. Je zou Touré als verdediger neer kunnen zetten, maar dan missen we weer een middenvelder omdat Iniesta lijkt mij naar de plek van Henry gaat. Dan wordt het Hleb of Bojan.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die zitten zeker allemaal in die rottige talentpool van ze. Worden ze binnenkort allemaal weggekocht door buitenlandse clubs en dan verdient Feyenoord er geen rooie cent aan omdat alles naar die leden gaat die geld in die talentpools gestoken hebben.:+

Abidal heeft dit seizoen wel degelijk 1 of 2 wedstrijden centraal achterin gestaan. Ik denk ook dat hij die keuze tegen Chelsea zal maken. Beetje jammer dat Abidal z'n niveau van zijn tijd bij Lyon niet meer haalt.:mad:

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nederlanders bij Real Madrid in de uitverkoop

Vier van de zes Nederlandse spelers bij Real Madrid hebben een sms gekregen met het vriendelijke doch dringende verzoek een nieuwe voetbalclub te zoeken.

http://www.z24.nl/bijzaken/artikel_70913.z24/Nederlanders_bij_Real_Madrid_in_de_uitverkoop.html

Zaterdagavond 2 mei was het muisstil in de bars en cafés in Madrid waar de aanhang van de 'Koninklijke' doorgaans verblijft na de overwinningen. Er viel niets te vieren. Hun club verloor thuis met 2-6 van de Catalaanse rivaal Barcelona.

Als deze berichtgevind klopt vind ik dat Ajax moet proberen Sneijder te kopen voor een prikkie.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Als of Sneijder nu alweer naar Ajax wil... Die Florentino Pérez is ook echt een blinde kip. Nu wilt hij weer Kaká en Cesc kopen.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Denk nou een even een beetje na! Wat heeft Sneijder te zoeken in de eredivisie?
    Als hij echt weg moet, wat ik nog maar moet zien, dan kan hij zo'n beetje in elke grote competitie aan de slag. En dan zou hij weer terugkomen naar de eredivisie? Lijkt me niet;)

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whahaha wat een onzin zeg!
    Die aankoopbedragen wat ze noemen kloppen voor geen meter (Drenthe 10 miljoen, Sneijder 15, Huntelaar 15, Van Nistelrooij 12 wtf?) en ze hebben via de SMS te horen gekregen dat ze een nieuwe club mogen zoeken? :lol:

Ik had toch wel een hoger niveau verwacht van het Financieel Dagblad..

edit: of ze bedoelen met die prijzen de etalageprijzen, nja het blijft lachwekkend.

Laatst bewerkt: 5 mei 2009
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    God moet jij elke ELKE contractloze speler aan Ajax binden? Wat heeft die in godsnaam in Amsterdam te zoeken? :emo:

Ik hoorde ook dat Feyenoord bezig is met Dudek en Koef.
    Altijd al gezegd dat ze Koef eerder voor de 6 milj hadden moeten betalen.
    Dudek is oud, en ik weet dat iedereen gaat zeiken, maar aangezien Mulder en Darley over 2 á 3 jaar makkelijk Eredivisie niveau aankunnen, moet je dit meer zien als een bruggetje naar het nieuwe talent.

Ben alleen bang dat ze beide niet kunnen kopen :emo:.

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt helemaal gelijk. Maar proberen te halen kan toch nooit kwaad? Als ze sneijder voor 18mln kunnen krijgen zou het mooi zijn, maar ik denk dat hij wel wat meer gaat kosten:{

Het zijn idd etalageprijzen.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ze hoeven het niet eens te proberen. Denk je echt dat als hij weggaat hij alweer naar Ajax gaat. Gozer kan in heel Europa ongetwijfeld een toffe club vinden.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat ze Robben niet willen houden enige die goed speelt toch?

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Laat het gewoon zo als het nu is. Hoepel op met die nacompetitie. Als je na 34 wedstrijden op plaats 2 staat heb je gewoon recht op een CL ticket. Dan verdien je het, en ga je niet nog even kut play offs spelen.

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is wel het eerlijkste zonder die play-offs. Maar dit jaar had het voor Ajax niet zo erg geweest:+ Maar vorig jaar was Ajax 2de en verloren ze toch uiteindelijk door die kut play-offs:mad:

En je hebt dan ook nog mooie wedstrijden. Maar de spelers hebben dan (bijna) geen vakantie meer.

Laatst bewerkt: 5 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina