1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Hun leven is één grote vakantie.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ken je profvoetballers persoonlijk? Hun leven is niet een grote vakantie, dat kan ik je wel vertellen!

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel meer van, dat ze het allemaal met plezier doen. Zonder tegenzin naar hun 'werk' gaan.

Maar dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh teh horror, elke dag dat doen wat je het liefste doet, en daar veel geld voor vangen.. In een groot huis wonen en waarschijnlijk een auto van de sponsor krijgen.. Das vaak heul vervelend een Audi.. Gadsie! En sjonge, het ergste is, als je echt vet goed bent, dan moet je ook nog is heulmaal naar Spanje verhuizen omdat ze vinden dat je daar moet voetballen voor een ton per week.. Gadverredarrie wat lijkt me dat kut!

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Prima, je noemt nu alleen alle voordelen op, maar je moet er ook verdomd veel voor laten en dat vergeet je nu allemaal voor het gemak..

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fuck moet je er dan voor laten? Drinken? Uitgaan na een wedstrijd? De derde helft?
    Of bedoel je een opleiding die er vaak nog wel naast gedaan kan worden, en ja, er is veel kritiek als je slecht speelt, en ja je moet een beetje letten op wat je doet buiten het voetbal veld.. Maar elk weldenkend persoon let al op wat hij doet, waar dan ook.. Sorry hoor, maar je kiest er zelf voor om voetballer te worden, en alles wat daarbij komt, kan absoluut niet zo erg zijn om de positieve dingen naar beneden te halen..

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    - Uitgaan
    - Eten
    - Familie
    - Op conditie blijven

Ken echt veel mensen die op hun 15/16e leeftijd voor kozen niet naar een topclub te gaan om daar in de jeugd te spelen maar lekker iedere vrijdag en zaterdag in de kroeg te hangen.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dan koop je een huis voor je familie, naast je eigen huis 8)
    *over exxageriting it :+

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Tsja, als ik een broer had wist ik nog niet zo gauw of ik met hem mee zou gaan naar Barcelona of Madrid (bij wijze van:9).. Zou daar echt geen trek in hebben en kan ik mijn verdere carrière ook wel vergeten. Maarja het is vooral in het begin erg moeilijk als je gaat puberen en je vrienden gaan de kroeg in en jij moet vroeg naar bed omdat je de volgende ochtend weer een wedstrijd hebt. Maar ik zou het er wel voor over hebben als mijn salaris daarna €5.000.000 per jaar is:9.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Uitgaan bijvoorbeeld ja. Je hebt verdomd weinig tijd over als je bijvoorbeeld naast je voetbal ook nog een studie doet. Plus je hebt sponsorverplichtingen, pers etc wat ook geen pretje is.
    Vlatko Lazic is een mooi voorbeeld, speelt nu in Jong Ajax en is sinds dit jaar pas weer af en toe te zien bij ons in het dorp omdat hij het altijd heeft gelaten voor het voetbal. Overdag trainen, 's avonds weer studie en ga zo maar door. Vervolgens in het weekend een wedstrijd of een toernooi en de volgende dag gewoon weer trainen. Dan blijft er weinig tijd over om je vrienden te zien of om even naar de bios te gaan bijvoorbeeld.;)

Tuurlijk er zitten ook voordelen aan, alleen er word gedaan alsof het allemaal maar een makkie is wat je doet en dat is natuurlijk niet zo.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    WTF, ik zat laatste PRECIES hetzelfde te denken. Wat een toeval 8).

Je moet inderdaad erg veel laten vallen voor het voetballen.. Niet een keertje vet eten, de hort op enz.
    Maar we moeten nou geen medelijden krijgen met die gasten ofzo hoor.. Beetje trainen voor 75.00€ per week! Ideaal 8).

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb ook echt geen medelijden met ze, maar soms word er gedaan alsof alles maar vanzelf gaat voor voetballers en dat ze er niets voor hoeven te doen, maar dat is gewoon niet zo;)

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Geniale column over de panenka;

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Leuk om te lezen, maar het is wel oude koeien uit de sloot halen zeg :mad:

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Over de discussie hierboven, m'n pa koos ook voor het uitgaansleven ipv profvoetballer bij een betaalde club.
    Hij zat daarentegen als keeper in het eerste van de club en toen kreeg hij een aanbod van RCH. (toendertijd profclub)..

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    En daarbij komt nog de kans dat je veel geld gaat verdienen is ook nog eens klein.

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Veel.. Wat is veel? Ze verdienen zeker niet slecht.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Denk dat Jupiler League niveau hooguit €5000,- per maand verdient. Dat is vrij schappelijk als je soms dat niveau op tv ziet. En valt zeker in (luxe) van te leven.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou ook wel van mijn voetbalhobby mijn beroep willen maken en een carriere willen hebben bij een eredivisie club. Jullie vergeten dat niet iedereen de behoefte heeft om zich ieder weekend klem te zuipen in de kroeg. Bovendien is je (weinige) vrije tijd opofferen voor een studie ernaast je eigen keuze, net zoals het aannemen van de kans om het te maken in het voetbal.

Als je het helemaal goed doet ben je met je 25-30ste financieel onafhankelijk. Dan heb je alle vrije tijd van je leven (dit is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd).

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Haha nee joh, dat gebeurd al in de hoofdklasse. Maat van me voetbalt in het eerste van ARC, en die verdient ook heerlijk.

Jupiler League lijkt mij dus meer dan 5000 euro per maand.
    Plus 'dat niveau'... Heb jij ooit voetbal van dichtbij bekeken? Alle spelers uit de Jupiler League zijn echt goede voetballers, zulke snelle bal behandeling.. Zit je zelf op voetbal? Ik speel zelf 3e klasse West II (dat is zeker niet bijster hoog, maar voor een 20 jarige in het eerste zeker niet slecht IMO), en als ik dan bij Rijnsburgse Boys ga kijken, ben ik verbaasd hoe goed die jongens kunnen voetballen.

@viktortje: dat is een wat andere keuze, in zijn tijd, bij zo'n club als keeper had die nooit z'n brood ermee kunnen verdienen.

Laatst bewerkt: 5 mei 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina