1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    JEEEEEEEUUUUUUJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!

Eindelijk is hij opgedonderd! Wat ben ik er blij om. De man die altijd een andere basis 11 had :emo:. Goh wat ben ik blij. Nu kunnen we btw ook weer lekker discussiëren over wie de nieuwe trainer moet gaan worden 8). Maar nogmaals, ik ben blij dat hij heeft aangegeven om z'n contract in te leveren.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Rijkaard nummer 1 lijkt mij, zie hem ook wel als een pluspunt voor Ajax. Maar zal denk ik moeilijk worden om hem als coach te krijgen.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het maar raar. Over alles te zeggen krijgen en dan na een jaar stoppen en zelfs niet de laatste wedstrijd op de bank zitten. Ik zeg Rijkaard je bent welkom. ;)

Edit:
    Fiasco you Mindreader

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    BRING IN THE FRANKENSTEIN!!

\o/

+ De Boer en Neeskens als assistenten graag.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan me vergissen ... maar heeft Rijkaard niet destrijds bij Barcelona een redelijk succesvolle periode gehad?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Nieuwe shirt van Bayern, ongelofelijk lelijk. Lelijke shirts van Adidas aankomende seizoen. :eek:

7. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lelijk shirt, lelijke club.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Was ook wel te verwachten. Maar van Basten was totaal geen goede trainer in mijn ogen, dus wat dat betreft zie ik Ajax nog wel een veel betere vervanger halen.

Co adriaanse misschien?

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Co gaat naar AZ ;)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1

eigenlijk vind ik dat de gehele directie op z'n blote knieen naar van Gaal moet om in eerste instantie excuses aan te bieden voor het feit dat ze hem in 2004 niet het volste vertrouwen hebben gegeven en hem vervolgens te smeken om de bezem door de huidige ballentent te halen.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind dat helemaal geen rare gedachte. Kijk naar AZ. Van Gaal kwam in een gespreid bedje terecht, Co had een hele berg werk gedaan voor hem. Vervolgens draaien ze een enorm kutseizoen en worden ze een jaar later kampioen;) Nu is het misschien niet het allerbeste voorbeeld, maar ik denk dat je een trainer beter de tijd kan geven dan meteen prestaties van hem verwacht!

Ja, maar hij is een blijft een ajacied. Ik zou het niet raar vinden als hij de nieuwe trainer word.

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Definitief? Volgens mij is dat ook maar een kopje uit de fabeltjeskrant.;)

Rijkaard zie ik eerder naar Chelsea gaan. Al heeft Rijkaard wel gezegt, dat als hij naar Nederland zou komen, Ajax de enige keuze zou zijn. Dan is nu zijn kans. Alhoewel, om het halve jaar is er een kans om bij Ajax trainer te worden, dus misschien wacht die nog even.:emo:

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Een redelijk succesvolle... zeg maar eerder een zeer succesvolle periode. Hij heeft natuurlijk die beker met de grote oren gewonnen. Dat zegt al genoeg. Natuurlijk deed hij dat wel met een ploeg als Barcelona, maar dan nog is het enorm knap als je de CL wint.

Dit zijn z'n prijzen bij Barcelona:

* Spaans kampioen 2004/2005 (FC Barcelona)
    * Spaans kampioen 2005/2006 (FC Barcelona)
    * Champions League 2005/2006 (FC Barcelona)
    * Spaanse Supercup 2004/2005 (FC Barcelona)
    * Spaanse Supercup 2005/2006 (FC Barcelona)
    * Trofeo de Carranza 2005 (FC Barcelona)
    * Trofeu Joan Gamper 2006 (FC Barcelona)
    * Beste coach ter wereld 2006 (FC Barcelona)
    * Catalaanse beker 2004 (FC Barcelona)
    * Catalaanse beker 2007 (FC Barcelona)

Laat maar komen! 8)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ancelotti gaat toch naar Chelsea? Denk eerder dat Rijkaard naar Milan gaat, maar hij is natuurlijk van harte welkom.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij moet daar eerst nog iemand weg.

Ancelotti naar Chelsea, Van Basten naar Milan, Rijkaard naar Ajax :thumbs: Ideaal :+

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Niks is nog zeker. En er zijn ook geruchten dat Rijkaard bovenaan op het lijstje van Chelsea zou staan.

Net zoals er geruchten zijn dat Van Gaal naar Bayern gaat. Maar ik zelf denk dat Van Gaal nog niet 'klaar' is bij AZ. Hij heeft ervoor gezorgt dat ze Champions League gaan spelen, en daar wilt hij zelf natuurlijk in mee gaan.

Dat houd automatisch in dat AZ geen nieuwe trainer krijgt, en Co Adriaanse 'vrij' komt, wat naar mijn weten ook geen slechte trainer is.

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  17. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De verloren zoon is weer zoek..

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Jongen, jullie hebben Co destijds weggepest man. Hij heeft allang gezegd dat hij nooit meer terug naar Ajax wilt. Maar dat volg jij blijkbaar niet? Jullie gaan alleen af op namen. =(

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wil je dat woord a.u.b niet gebruiken? Ben namelijk niet voor Ajax, maar dat volg jij blijkbaar niet? :p

Mijn post was zowiezo niet bedoelt, zodat iemand me aan zou vallen, maargoed.

Dat Adriaanse ooit gezegt heeft dat hij niet meer naar Ajax zou terug willen, heb ik inderdaad niet meegekregen. Als dat zo is, is Adriaanse inderdaad geen optie. Al had je dat ook wel op een normale manier kunnen zeggen, knul.;)

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En wat deed ie het jaar er voor bij sparta? :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina