1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hier stel je het al niet meer als een feit, stuk beter. Het is zeker geen "kut"argument aangezien die mensen hem ook spreken en niet alleen in de media en dus niet af hoeven te gaan op hoe zij denken dat zijn persoonlijkheid is.

Hoop trouwens niet dat ze nu meteen de Boer of van 't Schip hoofdtrainer maken.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik lees in de krant en op websites dat Blind een goede opvolger is. Ik had er zelf nog niet echt aan gedacht, maar het lijkt me eigenlijk niks.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    3x niks. Rijkaard + Neeskens en haal dan ook maar Clarence binnen. Tja je weet nooit wat er gaat gebeuren, helaas. Voor het zelfde geld komt er een kneus binnen die er al helemaal niets van bakt.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Nou voor iets minder geld :p.

5. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, geen goede opvolger! Je hebt nu echt de belachelijkste geruchten!:emo: Bijvoorbeeld dat Mourinho of die van Twente komen, komen allebei natuurlijk niet! Zou ook niet eens goed zijn voor Ajax.

Heel veel van wat de laatste 10 jaar bij Ajax binnen is gekomen bakt er niets van, staf en spelers:emo: Dus het zou idd goed kunnen:'-(

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zie McClaren anders best graag bij Ajax. Alleen gaat dat niet gebeuren.

7. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    McLaren is misschien wel een goede trainer, maar het is geen Nederlander en ik denk dat Ajax behoefte heeft aan een Nederlandse trainer. Maar ik denk dat hij nu al wel (redelijk) goed Nederlands kan na die tijd bij Twente?

Maar hij komt idd niet, hij is nu trainer van Twente waar hij het goed doet en bovendien is Ajax een directe concurrend van Ajax.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Hij spreekt totaal geen Nederlands :p.

9. chasin11nl

chasin11nl 023!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, nu je het zo zegt kijk ik toch met een ander roze brilletje naar de situatie...

Nee maar waarom zou Ajax per se behoefte hebben aan een Nederlandse trainer dan?

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat precies? Bedoel je dat de spelers concurrent van elkaar zijn? Of snap ik je gewoon niet?

Anyway, ik denk dat McClaren absoluut een aanwinst zou zijn, hij heeft goed tactisch inzicht volgens mij, en kan van een prima selectie hele mooie dingen naar voren laten komen.. Nu heeft Ajax de beste selectie van Ajax op papier, dus zou hij er leuke dingen mee kunnen doen. Mits ze naar 'm luisteren 8)

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, ik wist het niet zeker. Maar ik vind dat toch heel raar dat hij geen Nederlands lessen moet volgen of zo van Twente! Bij Ajax moet iedereen iig volgens mij wel Nederlands lessen volgen.

Een trainer die een beetje verbonden is met de club. En een buitenlandse trainer is dat minder. Maar het zou misschien wel kunnen dat er geen andere optie is dan een buitenlandse trainer.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat gezeik daar bij Ajax Amsterdam moet maar is afgelopen zijn. Oh, wie kiezen van Basten want dat was een goede speler! Sodemieter toch een eind op daar. Cruijff slaat de spijker wederom op z'n kop.

Welke club wisselt er in 11 jaar in GODSNAAM 12 keer van trainer? Dat ze daar in het bestuur de kutzooi maar op orde krijgen.

Waar is de traditionele top 3 gebleven?

AJAX
    PSV
    Feyenoord ... geef mij DIE voetbal tijden maar gewoon terug. Een spannende Eredivisie ...

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het echt de grootste bs ooit altijd dat het een trainer moet zijn met een verleden bij de club. Willen ze bij Feyenoord ook altijd zo graag, maar wat heb je daar nou aan. Je moet gewoon de beste trainer verkrijgbaar nemen. Lekker belangrijk of ie een verleden heeft.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Precies. Een trainen die mensen kan MOTIVEREN. Een trainer die gewoon zijn stempel drukt op het SPEL van de CLUB en niet een trainer die een naam aan z'n broek heeft voordat hij ook maar één ding heeft gedaan.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vind ik ook hoor, maar bij Ajax schijnt men bang te zijn dat het heilige 4-3-3 systeem een keer op de schop gaat. En welke dwaas, behoudens de mensen met een Ajaxhart, wil er nog bij Ajax werken :+ Ze moeten bijna wel...

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Co Adriaanse! :p

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mannini > Fiorentina (?)
    Lavezzi > Juve, Liverpool (?)
    Hamsik > Juve (?)

Ik hoop het toch allemaal niet...

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaat Co'tje er niet heen, al vrees ik van wel..
    Enerzijds een goed idee om een signaal af te geven, anderzijds is het lullig voor mensen die vanuit het buitenland komen of maar 1 keer per jaar naar Ajax komen die dan de eerste helft geblokkeerd zullen worden..

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 9 mei 2009
  20. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Juve is flink aan t rondneuzen als ik al die berichten mag geloven.

zolang diego maar komt, dan hebben we iig een goeie opvolger voor Nedved (die mss toch een jaar door blijft voetballen, maar of dat bij juve is...)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina