1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vele malen beter? Ik vind ze, nu Vermeer ook wat foutjes maakt, wel gelijkwaardig. En dan heeft Vermeer het voordeel dat hij een stuk jonger is en de kans heeft om zich nog te ontwikkelen.

En volgens jouw theorie zou ik nu Stekelenburg juist goed vinden, want Vermeer doet het niet zo goed de laatste tijd en dan zou ik hem, als Ajacied, meteen afschrijven en weer om Stekelenburg roepen toch?

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Over het algemeen wordt dat door veel Ajacieden gezegd. Omdat Vermeer het minder goed doet moet gelijk Stekelenburg weer komen en zegt degene die paar maanden geleden zei: 'Ja goede keuze Stekelenburg zuigt' nu ineens dat Stekelenburg weer terug moet omdat Vermeer het slecht doet. Doet die het niet goed vragen ze waarschijnlijk weer voor Vermeer op goal of zelfs een hele andere keeper. Sowieso zijn keepers rond hun 30e pas echt bij de top dus zou ik eerder kiezen voor Stekelenburg dan voor Vermeer. Is gewoon zo dat spelers bij Ajax gelijk moeten laten zien wat ze waard zijn en anders moeten ze gelijk weer weg.

Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, ja. Gefrustreerd kutjong.

Precies. Elk persoon die Ajax volgt heeft door dat Stekelenburg tekort komt. Dat ie in het NL elftal staat is meer een bevestiging dat de keepers in ons landje, op Edwin na, gewoon kut met peren zijn. Toch typisch Steek dat ie weliswaar 2x de nul houdt tegen degradatiekandidaten in thuiswedstrijden. Hij staat al jaren in Ajax 1 en nog is ie niet te vertrouwen, dat is toch kwalijk voor een club als Ajax. Maar ach, zolang je mensen na 4 jaar al afschrijft, ben je typisch een Ajacied, right?

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ho even. Damn, zijn mensen met hun verkeerde voetjes uit bed gestapt vandaag ofzo 8)

Normaal posten, niet schelden of je krijgt Conquistador's banhammer op je hoofd! ;)

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Godsamme, ben je een weekje het land uit, stort Ajax weer eens definitief in elkaar. Maarja ben blij dat het seizoen er over een paar uurtjes erop zit. Wat een drama weer.

Op naar Frenkie Rijkaard?

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    stoer

En hoezo gefrustreerd, ik zit er niet mee met dat keepers probleem..

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Te onervaren. Co'tje!! :cool:

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Wow ben benieuwd hoeveel Silva moet gaan kosten. Denk rond de 50 miljoen ofzo! Die kerel heeft het beste linkerbeen van de wereld. Beter dan Messi enz :D.

En Adriaanse gaat denk ik naar AZ.

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Jonges, Stekelenburg heeft de 0 gehouden!!! Tegen de nr. 2 van de Eredivisie! Twente, totaal ongeinspireerd en fantasieloos, de 0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij zijn niet alleen de beste van Amsterdam, maar ook van Eindhoven! En volgend jaar doen we het nog een keer!

10. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Volgend seizoen weer de gehele "top 3" met een nieuwe trainer aan het roer. Zo moet je er een paar decennia op wachten en zo gebeurt het 2 seizoenen achter elkaar!

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopen dat die blijft. Want het is echt een topper aan het worden.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Twee jaar bondscoachschap, 1 jaartje Sparta en vijf seizoenen FC Barcelona vind ik ervaren zat8) Plus twee maal winst van de Primera Division en de Champions League.

Co Adriaanse moet ik niet. God wat heb ik een hekel aan die zak zeg.

:emo:

Waar heb jij last van?

Laatst bewerkt: 10 mei 2009
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En kan goed tegen druk. Anders hou je het niet 5 jaar vol bij Barca. :)

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Correct, ik herinner me dat zijn eerste seizoen echt slecht begon en dat hij er al bijna weer uitvloog. Ware het niet dat ze een geweldige eindsprint kregen en alsnog als tweede eindigde. De rest is geschiedenis.

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ach in dat opzicht zit er wel waarheid in wat Cruijff zei. Zonder fatsoenlijk beleid zal het waarschijnlijk niet 1 2 3 op te lossen zijn. De vraag is maar wie daar zijn fikken aan wil branden

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je het over vermaelen of over Stekelenburg? Maar het is iig te hopen dat ze allebei blijven! En het is btw ook te hopen dat Leonardo en Suarez blijven! Al heb ik over Leonardo nog grote vraagtekens of hij blijft:{

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij had mazzel dat Davids toen kwam. Dat was de redding.

Vermaelen

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Jap, maar mazzel....het was inderdaad zijn redding, maar ook zijn idee. Maar Barça had toen een type Davids nodig en ze hadden goede contacten van Oranje eerder (en Ajax in vroegere tijden). Tja, Juventus moest hem niet meer.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Edit: Ik zei niks.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Rijkaard heeft geen ervaring met het opbouwen van een team.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina